Truppen mod Osasuna, LaLiga, 33. spillerunde

4 år 3 måneder siden #73 af longwind

Dragam post=148485 skrev: Mine takes fra første halvleg :

Rodrygo - han har ikke helt samme fart som Vini, men kan rigtig godt lide ham på venstre... han har en fin teknik, og meget større fodbold intelligens ind vini, ser åbningerne og løbene fra medspillerne, placerer sig korrekt, og tager de rigtige løb.

Camavinga - jeg har stor fidus til ham. Han er teenager og laver lidt teenager fejl, men har ellers hele pakken ! Jeg ser ham gerne permenent overtage Kroos 8'er plads.

Caballos - giver en masse mere (tiltrængt) bevægelse på midtbanen, men løber omvendt alt for meget med bolden, varmer den alt for meget, istedet for at spille noget hurtigere.

​Meget enig. Jeg startede med at rose Ceballos, men han begynder at frustrere mig med sit boldvarmeri og tilsyneladende frygt for at spille fremadrettede afleveringer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #74 af henrikcomn
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved henrikcomn. Begrundelse: Fejl

4 år 3 måneder siden #75 af henrikcomn

longwind post=148481 skrev:

henrikcomn post=148473 skrev:

longwind post=148468 skrev: Hverken Asensio eller Rodrygo har gjort noget væsen af sig denne halvleg, men alligevel har jeg bare så meget mere tiltro til Rodrygo. Man kan bare mærke en kvalitet fra ham som Asensio har tabt (eller måske aldrig besad).

Nærer et naivt håb om, at Rodrygo kan omskoles til angriber. Synes hans kvaliteter (bevægelse, førsteberøring, placeringsevne og afslutninger) egner sig bedre der. Han kunne godt blive en playmaker-angriber a la Benz

​Hvad bygger du den tiltro på ? Hans ene mål og 4 assist i 27 kampe??

​Måske de kvaliteter jeg nævner? Stats er ikke alt, slet ikke kampe, når man er indskifter.

​​Han har kvaliteterne. På papiret.
Jeg håber han bliver god, men indtil nu har han i sin Real karriere på ingen måder vist at han har stabiliteten. 9 ud af 10 kampe er han decideret ligegyldig.

4 år 3 måneder siden #76 af DeLaRed

longwind post=148486 skrev:

Dragam post=148485 skrev: Mine takes fra første halvleg :

Rodrygo - han har ikke helt samme fart som Vini, men kan rigtig godt lide ham på venstre... han har en fin teknik, og meget større fodbold intelligens ind vini, ser åbningerne og løbene fra medspillerne, placerer sig korrekt, og tager de rigtige løb.

Camavinga - jeg har stor fidus til ham. Han er teenager og laver lidt teenager fejl, men har ellers hele pakken ! Jeg ser ham gerne permenent overtage Kroos 8'er plads.

Caballos - giver en masse mere (tiltrængt) bevægelse på midtbanen, men løber omvendt alt for meget med bolden, varmer den alt for meget, istedet for at spille noget hurtigere.

​Meget enig. Jeg startede med at rose Ceballos, men han begynder at frustrere mig med sit boldvarmeri og tilsyneladende frygt for at spille fremadrettede afleveringer.

​Og saa har han en af La Liga's daarligste foerste beroeringer, det er yderst sjaeldent at bolden ikke lige lander 2 meter fra ham efter han har modtaget den foerste gang... Han har ikke haft og faar aldrig niveauet til Real, men han ser god ud naar ham kommer ind og jagter bolden de sidste 5 minutter af kampen(fordi han saa ikke har bolden i foedderne selv), fra start er det dog slet ikke godt nok.

Donde está la biblioteca?

4 år 3 måneder siden #77 af Real HWL
Forstår ikke kritikken af midtbanen idag, jeg syntes den har gjort det ganske fint. Klart Camavinga er lidt shaky i defensiven efter det gule kort, men i opspillet og i offensiven har han spillet fint. Valverde er bare en energibombe og Ceballos spiller også udmærket, han kommer med en masse bevægelse. Men han varmer måske bolden lidt for meget.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, elle44, El Siete, Ramos4, longwind

4 år 3 måneder siden #78 af Ramos4
Dommeren forleden havde ikke dømt det straffe der.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 3 måneder siden #79 af Kiwes
​Ik flere straffe til Benz nu! Det simpelthen PIV ELENDIGT!
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Dragam

4 år 3 måneder siden #80 af DeLaRed
Skidt Benz!!!

Donde está la biblioteca?

4 år 3 måneder siden #81 af Ramos4

Kiwes post=148492 skrev: ​Ik flere straffe til Benz nu! Det simpelthen PIV ELENDIGT!

​Hvis vi får et mod City må Modric tage. Men Benz ego tillader det nok ikke. Han tager jo fandme også de fleste frispark...håbløst.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Dragam

4 år 3 måneder siden #82 af Dragam

Ramos4 post=148494 skrev:

Kiwes post=148492 skrev: ​Ik flere straffe til Benz nu! Det simpelthen PIV ELENDIGT!

​Hvis vi får et mod City må Modric tage. Men Benz ego tillader det nok ikke. Han tager jo fandme også de fleste frispark...håbløst.

​Ja, det minder lidt om Cristiano, som også insisterede på at tage alt, selvom flere andre i truppen var åbenlyst bedre til det.

4 år 3 måneder siden #83 af Kiwes
​Det fair nok at han ikke er god på straffe - men han skal ikke tage flere nu.

4 år 3 måneder siden #84 af Kiwes
​Lad Ceballos sparke!

Leveret af Kunena Forum