Truppen mod Osasuna, LaLiga, 33. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes Ceballos har gjort det ganske udmærket. Glimrende reserve at have.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Han kommer i feltet og DET ER DEJLIGT!Ramos4 post=148476 skrev: Sådan!
Synes Ceballos har gjort det ganske udmærket. Glimrende reserve at have.
Donde está la biblioteca?
Måske de kvaliteter jeg nævner? Stats er ikke alt, slet ikke kampe, når man er indskifter.henrikcomn post=148473 skrev:
Hvad bygger du den tiltro på ? Hans ene mål og 4 assist i 27 kampe??longwind post=148468 skrev: Hverken Asensio eller Rodrygo har gjort noget væsen af sig denne halvleg, men alligevel har jeg bare så meget mere tiltro til Rodrygo. Man kan bare mærke en kvalitet fra ham som Asensio har tabt (eller måske aldrig besad).
Nærer et naivt håb om, at Rodrygo kan omskoles til angriber. Synes hans kvaliteter (bevægelse, førsteberøring, placeringsevne og afslutninger) egner sig bedre der. Han kunne godt blive en playmaker-angriber a la Benz
Rodrygo - han har ikke helt samme fart som Vini, men kan rigtig godt lide ham på venstre... han har en fin teknik, og meget større fodbold intelligens ind vini, ser åbningerne og løbene fra medspillerne, placerer sig korrekt, og tager de rigtige løb.
Camavinga - jeg har stor fidus til ham. Han er teenager og laver lidt teenager fejl, men har ellers hele pakken ! Jeg ser ham gerne permenent overtage Kroos 8'er plads.
Caballos - giver en masse mere (tiltrængt) bevægelse på midtbanen, men løber omvendt alt for meget med bolden, varmer den alt for meget, istedet for at spille noget hurtigere.