Truppen mod Osasuna, LaLiga, 33. spillerunde
Ikke når vi skal jagte et resultat mod i Champions league
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Det er heeelt ok. Kan sagtens leve med at Junker hader MadridRamos4 post=148521 skrev:
Junker er en ynkelig lille mand. Man skulle tro han havde spillet i Barcelona. Meeen det blev det vist aldrig rigtigt til. Det var mere noget med røven af den hollandske liga.Lars1991 post=148517 skrev: Hvordan en fodbold-kyndig kan se nr 2 straffe og så blive ved med at sige det er tyndt. Ja det mig en gåde!
Benzema er jo god på straffe. Nu har han brændt 3 på kort tid, men før det havde han jo nærmest ikke brændt i en evighed. Men selvfølgelig ikke godt nok i dag.
Hans karriere er godt nok blevet spildt hos os. Tror at hvis han var landet hos barca, så var der kommet noget helt andet ud af hans karriere, for han passet bare meget bedre til dem som type.mohbar post=148523 skrev: Hvor er det fedt at Iscos kontrakt udløber
Jeg ligger heller ikke søvnløs over det, men når han begynder at direkte lyve om dommerkendelser, så får jeg sgu lidt lange løg...mohbar post=148526 skrev:
Det er heeelt ok. Kan sagtens leve med at Junker hader MadridRamos4 post=148521 skrev:
Junker er en ynkelig lille mand. Man skulle tro han havde spillet i Barcelona. Meeen det blev det vist aldrig rigtigt til. Det var mere noget med røven af den hollandske liga.Lars1991 post=148517 skrev: Hvordan en fodbold-kyndig kan se nr 2 straffe og så blive ved med at sige det er tyndt. Ja det mig en gåde!
Benzema er jo god på straffe. Nu har han brændt 3 på kort tid, men før det havde han jo nærmest ikke brændt i en evighed. Men selvfølgelig ikke godt nok i dag.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kunne være fedt med ham LatasaKiwes post=148528 skrev: Lad os nu få Vinicius ind!
Bare at Benz kommer ud. Fint med mig :)mohbar post=148530 skrev:
Kunne være fedt med ham LatasaKiwes post=148528 skrev: Lad os nu få Vinicius ind!
Ramos4 post=148529 skrev:
Jeg ligger heller ikke søvnløs over det, men når han begynder at direkte lyve om dommerkendelser, så får jeg sgu lidt lange løg...mohbar post=148526 skrev:
Ja og hvis Budemir havde ladet benet blive hængende havde han fået straffespark - selvom der ingen kontakt var. Hmmmm Junker. Men ja det bare irriterende man skal høre på så dum kommentering. Også når man faktisk har de to bedste kommentatorer på dansk TV i folden - Andreas Laudrup og Morten Bruun.