Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL-semifinale, 1. kamp
Er faktisk enig. Lige før vi skulle beholde den gamle veteran og finde en erstatning for Mendy. Ekstremt lavt bundniveau.Kiwes post=148898 skrev: Marcelo bedre end Mendy :s
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Alaba og Fran næste sæson.Bismo post=148907 skrev:
Er faktisk enig. Lige før vi skulle beholde den gamle veteran og finde en erstatning for Mendy. Ekstremt lavt bundniveau.Kiwes post=148898 skrev: Marcelo bedre end Mendy :s
Men ja, City spiller ikke særlig meget på fart, så Marcelo kunne egentlig godt starte på Bernabéu.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Fint resultat. Vi kendte holdets begrænsninger på forhånd. City presser som vanvittige, så selvfølgelig kommer vi til at se endnu værre ud. Holdet viste nosser, og det synes jeg vi kan være tilfredse med.
Det er ikke slut endnu! Men med sådan en indsats kan jeg kun være tilfreds.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Det bliver ikke nemt mod Liverpool hvis Real strammer an i returen. Noget skal ihvertfald ske, hold nu kæft en katastrofe opdækning hele kampen.
Og så kan man jo håbe at Carlo har lært at starte med 4 på midtbanen, eller Fede som fløj eller whatever.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Enig... og uden kroos på midten.Ramos4 post=148912 skrev: Casemiros løb i feltet, altså vores felt, bliver altafgørende hvis vi skal have noget med fra returen.
Og så kan man jo håbe at Carlo har lært at starte med 4 på midtbanen, eller Fede som fløj eller whatever.
Med det sagt er hovedansvaret for de 4 mål ikke Ancelotti. Rædselsfulde præstationer af de 4 nede bagved individuelt der koster dyrt. Courtois var der heller ikke til at redde noget som helst i dag (men det heller ikke fordi han dropper eller noget).
Når alle ens forsvarsspillere konsekvent begår så mange personlige fejl, så er det nok også fordi City er vanvittigt dygtige til at presse. Det var helt tydeligt at Carlo havde instrueret Courtois til at spille den langt i pausen, og det tror jeg er klogt. Vi trives meget bedre med at duellere om andenbolde på midten.Lars1991 post=148914 skrev: Jeg synes vi griber kampen taktisk forkert an igen. Udover at Rodrygo ikke skulle have spillet, forstår jeg bare ikke hvorfor vi investerer så lidt i opspillet. Det jo de 4 forsvarsspillere og Kroos, resten står og gemmer sig længere oppe på banen. Det fandme mærkværdigt.
Med det sagt er hovedansvaret for de 4 mål ikke Ancelotti. Rædselsfulde præstationer af de 4 nede bagved individuelt der koster dyrt. Courtois var der heller ikke til at redde noget som helst i dag (men det heller ikke fordi han dropper eller noget).
Forsvaret blive jo udstillet pga måden Ancelotti stiller holdet op, så selvfølgeligt har han ansvaret.Lars1991 post=148914 skrev: Jeg synes vi griber kampen taktisk forkert an igen. Udover at Rodrygo ikke skulle have spillet, forstår jeg bare ikke hvorfor vi investerer så lidt i opspillet. Det jo de 4 forsvarsspillere og Kroos, resten står og gemmer sig længere oppe på banen. Det fandme mærkværdigt.