Optakt: Real Madrid - RB Leipzig, CL, 2. spillerunde
elle44 post=154479 skrev:
Da Fede var på Camavingas alder var der nærmest ingen af os der vidste hvad Fede var god til. Ud fra de første indhop han havde for os, lignede han jo bare en meget dårlig udgave af Kroos, han brugte slet ikke sin fysik og fart og energi. Jeg kan huske at Zidane, ud af det blå, spillede Fede som 10’er i el derbi, jeg var fandme sur over det valg, men jeg anede simpelthen ikke han havde den vildskab i sig. Jeg kan huske jeg blev ekstremt overrasket over hvor aggressiv han var, og hvor mange bolde han vandt højt oppe på banen. Nå det var nok mere en historie om den dag jeg forelskede mig i Valverde, men helt enig, man skal være tålmodige med Camavinga. Han er stadig meget ung og fodboldspillere er meget forskellige i hvornår de får deres endelig gennembrud.DeLaRed post=154476 skrev:
Er delvist enig, men man må bare heller aldrig glemme knægtens alder…Og tænker jeg tilbage et par år, så husker jeg også en utrolig svingende Fede, der sjældent spillede 3 gode kampe i streg, så synes godt man kan give ham lidt snor baseret på en overordnet flot debut season som 18 årig i verdens største klub…men jo, kontinuitet ville være lækkert at se fra hans side.Lars1991 post=154473 skrev: Kunne godt tænke mig at se en helstøbt præstation fra Camavinga den her gang. Jeg synes det begynder at blive liiiidt bekymrende hvor svingende han kan være. Men lad os se hvordan det udvikler sig i løbet af sæsonen, det godt han får en masse spilletid!
Jeg er sikker på at Camavinga nok skal ramme et konstant højt niveau indenfor de næste par år, især med tanke på hvilke mentorer der render rundt i klubben, både målt på de fodboldtekniske egenskaber, men så sandelig også på hvad der skal til mentalt for at nå toppen af verden.
Ja men spillere udvikler sig netop forskelligt, og Camavinga er jo braget igennem langt før Valverde. Så synes ikke man kan sammenligne de to direkte.
Der er bare et eller andet over Camavinga der gør mig lidt urolig, jeg har ikke helt kunne sætte finger på det endnu. Hans fejl er bare mærkelige, han ser nogle gange forvirret ud. Hans afleveringsteknik ser nogle gange ringe ud, den måde han går ind i dueller, manglende tilbageløb når man ellers tænker han er en løbestærk spiller. Der var især en situation, kort før han blev skiftet ud imod Betis, hvor Militao også råbte godt af ham. Jeg ved det ikke, det ser bare mærkeligt ud nogen gange.
Men ja, det skal ikke lyde som jeg ikke tror på ham. Han er 19 år og har tydeligvist et kæmpe potentiale og han har vist han kan dominere imod de allerbedste når han bliver skiftet ind. Jeg deler blot en lille bekymring!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Donde está la biblioteca?