Optakt: Real Madrid - RB Leipzig, CL, 2. spillerunde

3 år 10 måneder siden #61 af Henke
VALVERDE!!! Hvem ellers?!
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #62 af DeLaRed

longwind post=154525 skrev:

Dragam post=154522 skrev:

longwind post=154519 skrev:

Ramos4 post=154515 skrev: Vi har råbt og skreget på Alaba på backen - men han kommer ret beset ikke med en døjt mere end Mendy.

​Han er langt bedre offensivt end Mendy, det kan selv en blind mand se. Den her kamp er bare helt håbløs fra begge hold, og der er ingen kvalitet på banen at finde. Dog ganske sjovt at se med Carragher som kommentator, han lægger ikke fingre imellem :)

​Carragher er simpelthen bare fladpandet at høre på imo... havde jeg ikke lange nosser i forvejen, så har jeg det ihvertfald efter at have hørt på ham.

Men enig i at Alaba er lysår foran Mendy offensivt.

​Haha, sandt, jeg griner skiftevis af ham og med ham :D

I øvrigt er Tchouameni vild til at læse spillet. Helt vildt at vi slet ikke savner Casemiro. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en spiller glide så nemt ind på Real Madrids hold.

​Hans tilbageløb mangler dig stort set hver gang, han er alt for god til st kigge fodbold så snart bolden er spillet forbi ham, her savner man klart Casemiro’s aggressive retur løb!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 10 måneder siden #63 af Kiwes
​SÅDAN VALVERDE DIN DEJLIGE DRENG! SKIFT SÅ UD!

3 år 10 måneder siden #64 af Dragam
Det var lækkert lavet !

3 år 10 måneder siden #65 af elle44

3 år 10 måneder siden #66 af elle44
Det må være Rodrygos første gode aktion i aften

3 år 10 måneder siden #67 af DeLaRed
Fedeeeeeeeeeee!!! Stærkt af Vini!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

3 år 10 måneder siden #68 af Zyconith
​Nu blev Heinrich sat af Vinicius, men jeg synes han virker ret kompetent.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 10 måneder siden #69 af longwind

DeLaRed post=154532 skrev:

Ramos4 post=154515 skrev: Vi har råbt og skreget på Alaba på backen - men han kommer ret beset ikke med en døjt mere end Mendy.

​Han er langt bedre offensivt end Mendy, det kan selv en blind mand se. Den her kamp er bare helt håbløs fra begge hold, og der er ingen kvalitet på banen at finde. Dog ganske sjovt at se med Carragher som kommentator, han lægger ikke fingre imellem :)

​Carragher er simpelthen bare fladpandet at høre på imo... havde jeg ikke lange nosser i forvejen, så har jeg det ihvertfald efter at have hørt på ham.

I øvrigt er Tchouameni vild til at læse spillet. Helt vildt at vi slet ikke savner Casemiro. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en spiller glide så nemt ind på Real Madrids hold.

​Hans tilbageløb mangler dig stort set hver gang, han er alt for god til st kigge fodbold så snart bolden er spillet forbi ham, her savner man klart Casemiro’s aggressive retur løb!

​Ahva? Casemiro kom da med hjem ja, men ligefrem at kalde hans returløb for aggressive når han var en af de langsomste spillere på holdet er nok lige at strække den.

3 år 10 måneder siden #70 af mohbar
Mon det bliver kendetegnende for vores CL sæson haha. Vi spiller skod og vinder lortet alligevel !

3 år 10 måneder siden #71 af Dragam

elle44 post=154536 skrev: Det må være Rodrygos første gode aktion i aften

​Nej, han var også ved at sætte fede / vini op til mål før, hvor vini virkelig brændte den.

Synes dog ikke at man kan bebrejde Rodrygo det, mere end resten af holdet, da nærmest alt opspil har været horribelt... han har dælme ikke fået mange gode bolde at arbejde med. 
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 10 måneder siden #72 af Dragam

longwind post=154539 skrev:

DeLaRed post=154532 skrev:

​Ahva? Casemiro kom da med hjem ja, men ligefrem at kalde hans returløb for aggressive når han var en af de langsomste spillere på holdet er nok lige at strække den.

​Men han løb så hurtigt som han nu kunne i sine tilbageløb, hvorimod touch lunter tilbage - det er immervæk en væsentlig forskel :)

Leveret af Kunena Forum