Optakt: Real Madrid - RB Leipzig, CL, 2. spillerunde

3 år 10 måneder siden #97 af DeLaRed

FranciscoISCO post=154565 skrev: Med alt den fokus vores venstre side trækker fra modstanderen, blive Fedes løb i højre side af banen altså guld værd. Kan sagtens se ham score en pæn håndfuld i den her sæson. Uanset hans udgangspunkt på banen. Pt. den spiller med klart størst fremskridt ift. sidste sæson 

​Enig, ha udnytter endelig den plads der bliver til ham i hoejre, men vi ser dog ogsaa tydeligt igen igaar at han er aller bedst naar han kommer ind centralt i banen ved siden af Luka...Vigigt at hans skud ogsaa er begyndt at gaa ind, for guderne maa vide den knaegt har ramt traecaerket (og forbi) alt for mange gange. et er laekkert at se den attitude han spiller med, og vigtigt for fremtiden, for han bliver en spiller der paa et tidspunkt ogsaa skal tage en leder rolle i truppen naar han bliver en af de "gamle"

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #98 af Thomaskjensen
Nu er det Spanien, så 12 måneders forsinkelse er nok ikke helt urimeligt.

Dog tror jeg der følger planen, og har for mig at det oprindeligt var meningen at alt skulle være klart 2023, så jeg ved ikke om 2023 var med de extra projekter der er kommet;
Græsset der skal ned i kælderen.
AI love på græsset.
Extra parkering....

Jeg håber det bliver 2024 for der skal jeg derned igen med garanti (min lille dreng fylder 10).

3 år 10 måneder siden #99 af Thomaskjensen
Så klip på Facebook at Fedes vilde jubelsene var til dels en direkte provokation til David Raum :) Jeg ser koblingen og elsker det endnu mere <3

3 år 10 måneder siden #100 af Real HWL

El Siete post=154566 skrev:

Real HWL post=154564 skrev:

El Siete post=154562 skrev:

Petroleum post=154560 skrev:

Brylle post=154556 skrev: ​Super fint på en skidt dag at få en 2-0 sejr og dermed forlænge en virkelig flot stime. Det siger lidt at der er så meget fokus på City og Barcelona bl.a mens vi kører på det 8 ud af 8 (mener jeg) og faktisk laver nogle helt vildt gode mål! 

Flere spillere stepper op i fraværet af Benzema og defensiven står ret skarpt især med hjælp af Courtois. Det er sgu en fornøjelse pt selvom ikke alle kampe er champagne. 

Det er ikke for at være en arrogant-Real Madrid fan, men måske er folk efterhånden trætte af, at Real Madrid klarer det så godt for tiden? Eller også har vi bare ikke fået en ny sexet spiller ind, som eksempelvis City har med Haaland eller Barca har med Lewandowski. Jeg er ret sikker på, at havde vi formået at hente Mbappe, så havde øjnene også været rettet mod os meget mere.

Og btw - de fleste af jer har nok læst de seneste citater fra ham om Real Madrid - hvad helvede sker der for det? Jeg har aldrig i mit fodboldfanliv oplevet en spiller, som ikke spiller for Real Madrid, som snakker så meget om Real Madrid. Get over it forhæææælvede. Lad os kigge på det om 2 år, eller også må han tage den igennem agenten. Det er ikke mere end 3 måneder siden at han afviste os i fuld offentlighed.   

​Han vil jo til Real på et tidspunkt, så han kører jo en PR-kampagne frem mod at det sker. Man kan jo i princippet forhandle med PSG om han allerede næste sommer og der er kun lidt over halvandet år til han igen er "gratis" :D 

Er det i 2024 at Bernabeu står færdigt? Tænker Perez hiver et par kaniner op af hatten den sommer. Det skulle ikke undre mig han henter både Håland og Mbappe.

Er det ikke næste sommer, i 2023. Det var jo oprindeligt denne sommer ikke? ​
Ved ikke med Haaland, smutter han efter blot 2 år i det engelske og ville vi give 150M euro for ham. Mbappe er jo klart den mest oplagte, selvom ingen fans gider ham pt :) 

Nå, det var et sidespor...

Syntes bare jeg har læst at pga "krisen" var det svært at få byggematerialer og derfor blev byggeriet forsinket et lille år. 150M for Håland virker umiddelbart som en okay pris for en spiller der banker mål ind lige meget hvor han spiller. Jeg er heller ikke kæmpe fan af Mbappe mere efter hans stunt i sommers. Men altså jeg er jo ikke en skid bedre selv, jeg arbejder også der hvor lønnen er højst.

Leveret af Kunena Forum