Optakt: Real Madrid - RB Leipzig, CL, 2. spillerunde

3 år 10 måneder siden #37 af Dragam

DeLaRed post=154503 skrev:

Dragam post=154499 skrev:

DeLaRed post=154498 skrev: Er der ikke straffe der???

​Jeg synes det ikke, da han får sparket bolden væk først.

​Er ikke sikker på han rammer bolden, som jeg så det rammer den kun Modric i maven, men hvis han har berøring forstår jeg den godt, men ellers er det jo tydeligt at han får lagt Luka ned bag fra.

​Som jeg ser det, så rammer hans fod bolden inden han rammer modric

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #38 af Real HWL
​Jeg har snart ikke tal på hvor mange 1. halvlege vi kan smide direkte i skraldespanden. Jeg begriber ikke vi gang på gang kan spille så ideforladt. Der sker ikke en skid når vi angriber. Vi skal vel bare være glade for vi ikke er bagud 0-2. Nåh men til gengæld plejer vi så at sætte tingene på plads i 2. halvleg. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 år 10 måneder siden #39 af elle44

Ramos4 post=154506 skrev: Det er basically kun Kroos og Benzema vi mangler.

​Jah men alligevel ny midtbanekonstellation og såmmangler vi bare en Benz at spille op på. Jeg vil dog mene at det de mangler i indbyrdes forståelse simpelthen bør være ubetydeligt hvis bare de tog lidt flere intense løb omkring hinanden. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 10 måneder siden #40 af DeLaRed

Dragam post=154504 skrev:

Ramos4 post=154497 skrev:

Dragam post=154496 skrev: Både Rodrygo og Valverde løber dybt, men boldende bliver aldrig slået... det er lidt en ugerning i real madrid, at de dybe bolde nærmest aldrig bliver slået til dem som tager løbene.

​Det er som om de ikke tør slå dem. Kroos ville nok være god at få ind.

​Jeg drømmer mig tilbage til dengang vi havde xabi alonso... han havde feeded dem guld bolde på alle deres dybe løb.

Konsekvensen af at de dybe bolde aldrig kommer er, at de stopper med at tage løbene, og så bliver det ekstremt statisk.

​Sagen er bare den af det med dybde loebene er ikke noget nyt, sidste season saa vi baade Benzema og Asensio lave et utal af dybde loeb som aldrig blve opfanget af midtbanen/forsvaret, saa selvom Kroos maaske ville hjaelpe paa det, saa er det et problem vi ogsaa har set med ham paa banen.

...Men enig i Xabi, ham savner jeg sku ogsaa :-)

Donde está la biblioteca?

3 år 10 måneder siden #41 af DeLaRed

Dragam post=154507 skrev:

DeLaRed post=154503 skrev:

Dragam post=154499 skrev:

DeLaRed post=154498 skrev: Er der ikke straffe der???

​Jeg synes det ikke, da han får sparket bolden væk først.

​Er ikke sikker på han rammer bolden, som jeg så det rammer den kun Modric i maven, men hvis han har berøring forstår jeg den godt, men ellers er det jo tydeligt at han får lagt Luka ned bag fra.

​Som jeg ser det, så rammer hans fod bolden inden han rammer modric

​Jeg skal ikke kunne sige det, blir noed til at se den igen. Men hvis han rammer den er der ikke straffe, tilgengaeld goer han ikke er den klokkelar.

3 år 10 måneder siden #42 af Dragam

elle44 post=154509 skrev:

Ramos4 post=154506 skrev: Det er basically kun Kroos og Benzema vi mangler.

​Jah men alligevel ny midtbanekonstellation og såmmangler vi bare en Benz at spille op på. Jeg vil dog mene at det de mangler i indbyrdes forståelse simpelthen bør være ubetydeligt hvis bare de tog lidt flere intense løb omkring hinanden. 

​Men det kræver jo så at boldene bliver spillet til dem der tager løb, ellers gider de jo ikke blive ved med at tage løb, hvis bolden aldrig bliver spillet.

Men jeg er enig, der mangler løb, og at bolden bliver spillet til folk der er i løb.

3 år 10 måneder siden #43 af Dragam

DeLaRed post=154510 skrev:

Dragam post=154504 skrev:

Ramos4 post=154497 skrev:

Dragam post=154496 skrev: Både Rodrygo og Valverde løber dybt, men boldende bliver aldrig slået... det er lidt en ugerning i real madrid, at de dybe bolde nærmest aldrig bliver slået til dem som tager løbene.

​Det er som om de ikke tør slå dem. Kroos ville nok være god at få ind.

​Jeg drømmer mig tilbage til dengang vi havde xabi alonso... han havde feeded dem guld bolde på alle deres dybe løb.

Konsekvensen af at de dybe bolde aldrig kommer er, at de stopper med at tage løbene, og så bliver det ekstremt statisk.

​Sagen er bare den af det med dybde loebene er ikke noget nyt, sidste season saa vi baade Benzema og Asensio lave et utal af dybde loeb som aldrig blve opfanget af midtbanen/forsvaret, saa selvom Kroos maaske ville hjaelpe paa det, saa er det et problem vi ogsaa har set med ham paa banen.

...Men enig i Xabi, ham savner jeg sku ogsaa :-)

​Jamen du har helt ret - vi har i lang tid efterhånden haft en midtbane, som er nærmest blinde for de løb der bliver taget.

Det var en kæmpe frustration for mig mens vi havde Bale på holdet, da det fuldkommen neutraliserede hans spidskompetence.

Ville det hjælpe at få kroos ind? Kun marginalt. Han er jo hverken Xabi eller Guti.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 10 måneder siden #44 af DeLaRed
Som altid er Nacho bare sikkerheden selv som CB!

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 10 måneder siden #45 af Ramos4
Vi har råbt og skreget på Alaba på backen - men han kommer ret beset ikke med en døjt mere end Mendy.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 10 måneder siden #46 af DeLaRed

Ramos4 post=154515 skrev: Vi har råbt og skreget på Alaba på backen - men han kommer ret beset ikke med en døjt mere end Mendy.

Dette er indtil videre utvetydigt den dårligste kamp Alaba har spille for Real!​

3 år 10 måneder siden #47 af Dragam

DeLaRed post=154516 skrev:

Ramos4 post=154515 skrev: Vi har råbt og skreget på Alaba på backen - men han kommer ret beset ikke med en døjt mere end Mendy.

Dette er indtil videre utvetydigt den dårligste kamp Alaba har spille for Real!​

​Det er spillemæssigt bare den dårligste kamp indtilvidere i sæsonen, for hele holdet. 
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, DeLaRed

3 år 10 måneder siden #48 af Zyconith
​Er det bare mig eller er designet bagpå vores trøjer lidt for billigt sluppet fra en eller andet Adidas designer?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum