Optakt: Real Madrid – Barcelona, LaLiga, 9. spillerunde
Det er bare så amatør agtigt minutter efter han kommer på banen, hans holdkammerater kæmper ræven ud sf bukserne, og sp lader han bare en spiller glide forbi ham uden at gøre noget, han dækker helt forkert af, som om han er bange for Barca scorer selvmål!Dragam post=155407 skrev:
Det er som vi har talt om før, at Camavinga ikke giver sig helhjertet i det defensive arbejde. Det er ret problematisk, hvis det ikke ændrer sig snart.DeLaRed post=155402 skrev: Det kommer ikke som nogen overraskelse at de scorer, men hvad laver du der Cama, du kan ikke allerede være træt!!!
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han er nede i et gevaldigt formdyk, offensivt som defensivt. Forhåbentlig kommer det, vi har jo trods alt set ham spille godt. Men lige PT er det slet ikke godt nok!DeLaRed post=155412 skrev:
Det er bare så amatør agtigt minutter efter han kommer på banen, hans holdkammerater kæmper ræven ud sf bukserne, og sp lader han bare en spiller glide forbi ham uden at gøre noget, han dækker helt forkert af, som om han er bange for Barca scorer selvmål!Dragam post=155407 skrev:
Det er som vi har talt om før, at Camavinga ikke giver sig helhjertet i det defensive arbejde. Det er ret problematisk, hvis det ikke ændrer sig snart.DeLaRed post=155402 skrev: Det kommer ikke som nogen overraskelse at de scorer, men hvad laver du der Cama, du kan ikke allerede være træt!!!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Vores straffespark er der jo, selvom det sådan lidt anti-klimaktisk haha. Synes det ærgerligt vi skal blive så arrogante til sidst og lade dem ind i kampen. Så gode er vi altså heller ikke, at vi bare kan læne sig tilbage i de her kampe. Men fuld fortjent sejr!
Og så må man ryste på hovedet af dragam herinde der alligevel formåede at få noget negativitet ind på en dag som i dag. Hvis du ikke kan tåle at blive prikket til når du kommer med store postulater, så skal du måske tage en pause. Jesus christ.
Imponerende du kan få Hazard blandet ind.Zyconith post=155414 skrev: Fint at Hazard ikke kom ind. Ville have været en hån imod alle de spillere der rent faktisk bestiller noget.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det var godt nok dumt lavet af Carvajal. Han var klodset i hele kampen. Og var helt fraværende fra sin position ved deres reducering. Han gav Lewandowski et skub, men det er jo en gråzone. Polakken ved jo også, at han skal falde. Militao pakkede ham i øvrigt fuldkommen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Fondo_Sur post=155417 skrev: @Lars1991
Det var godt nok dumt lavet af Carvajal. Han var klodset i hele kampen. Han gav Lewandowski et skub, men det er jo en gråzone. Polakken ved jo også, at han skal falde.
Ja, jeg synes det lignede at han lod sig falde hvor Carvajal trækker sig i sidste øjeblik. Og at kontakten først er der da Lewan allerede er igang med at falde - men altså, det har da givet straffespark før alligevel. Men ja, det er klodset af Carvajal alligevel.
Jeg synes faktisk at der var straffe til Lewandowski også. Men det var jo så til vores held at det ikke til tilkendt !Lars1991 post=155415 skrev: Hvad med det eventuelle straffespark imod Lewan? Jeg synes det lignede klokkeklart i starten, men jo mere jeg så den, jo mere synes jeg det lignede han lod sig falde. Men kunne godt bruge at se den lidt flere gange.
Vores straffespark er der jo, selvom det sådan lidt anti-klimaktisk haha. Synes det ærgerligt vi skal blive så arrogante til sidst og lade dem ind i kampen. Så gode er vi altså heller ikke, at vi bare kan læne sig tilbage i de her kampe. Men fuld fortjent sejr!
Og så må man ryste på hovedet af dragam herinde der alligevel formåede at få noget negativitet ind på en dag som i dag. Hvis du ikke kan tåle at blive prikket til når du kommer med store postulater, så skal du måske tage en pause. Jesus christ.
Stort postulat, som at alderen er ved at indhente benzema? Det er jo et faktum. Og hvis der er nogen der reelt har noget at anfægte ift det, så må de jo komme med det, fremfor at sende små perfide stikpiller. Så må de jo komme med beviser for at benzema er benjamin buttons, og som snart 35 årig kun er ved at blive yngre.
Jep, det var kampens først sekund - virkelig skidt kamp af ham.Ramos4 post=155418 skrev: Carvajal afleverede mere til modstanderen end til sine egne. Skidt kamp af ham.
Dragam post=155420 skrev:
Jeg synes faktisk at der var straffe til Lewandowski også. Men det var jo så til vores held at det ikke til tilkendt !Lars1991 post=155415 skrev: Hvad med det eventuelle straffespark imod Lewan? Jeg synes det lignede klokkeklart i starten, men jo mere jeg så den, jo mere synes jeg det lignede han lod sig falde. Men kunne godt bruge at se den lidt flere gange.
Stort postulat, som at alderen er ved at indhente benzema? Det er jo et faktum. Og hvis der er nogen der reelt har noget at anfægte ift det, så må de jo komme med det, fremfor at sende små perfide stikpiller. Så må de jo komme med beviser for at benzema er benjamin buttons, og som snart 35 årig kun er ved at blive yngre.
Kan i hvert fald godt forstå Barcelona-fans er lidt sure, der var også en tvivlsom situation imod Bayern hvor der ligner et straffespark imod Dembele.. og så et klokkeklart straffespark imod Inter. Lige i den her situation er jeg i tvivl!
Jeg synes ikke det fakta, er ikke enig i at Benzema ser dårligere ud nu end samme tid sidste sæson - han har bare haft lidt mindre tur i den foran mål. Men det egentlig ikke engang det som det handler om. Du var den eneste der blev sur over Brylle's kommentarer. De andre, der ellers har været enige med dig, synes det var meget sjovt.