Optakt: Real Madrid – Barcelona, LaLiga, 9. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #97 af 9eren

10.10 inde i videoen så kommer situationen. Jeg lader folk bedømme selv, men hvor ville jeg ønske at Valverde havde forsøgt at holde sig på benene i stedet og følge med Ansu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #98 af DeLaRed

9eren post=155478 skrev: Men stadig så er det Valverde der skal blive på benene og følge Ansu til dørs. Man kan sgu ikke klandre en spiller som er i fremløb, på 2-3 sekunder skal vende et truende modangreb. Aldrg har jeg hørt noget lignende!

​Saa det du siger er at Camavinga ikke kan tilbage ligge 5 meters loeb paa 3 sekunder? Saa er det fandme op ad bakke for ham i hans fremtidige Real karriere, naar selv Ancelloti (senior) er hurtigere end ham.

Donde está la biblioteca?

3 år 9 måneder siden #99 af DeLaRed

9eren post=155479 skrev:

10.10 inde i videoen så kommer situationen. Jeg lader folk bedømme selv, men hvor ville jeg ønske at Valverde havde forsøgt at holde sig på benene i stedet og følge med Ansu

​Fin video, der understreger min pointe perfekt, Camavinga stopper sit loeb og da han saetter igang igen loeb han ud mod sidelinjen istedet for at daekke af mod feltet. Saa fik vi jo det paa plads ;-)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #100 af 9eren

DeLaRed post=155480 skrev:

9eren post=155478 skrev: Men stadig så er det Valverde der skal blive på benene og følge Ansu til dørs. Man kan sgu ikke klandre en spiller som er i fremløb, på 2-3 sekunder skal vende et truende modangreb. Aldrg har jeg hørt noget lignende!

​Saa det du siger er at Camavinga ikke kan tilbage ligge 5 meters loeb paa 3 sekunder? Saa er det fandme op ad bakke for ham i hans fremtidige Real karriere, naar selv Ancelloti (senior) er hurtigere end ham.

​Nej jeg siger at fejlen ligger mest hos Valverdes side, da han tager en forkert beslutning ud fra hvor modstanderen er med bolden og hvor han har sine medspillere. Camavinga kan ikke klandres for at bolden bliver spillet forkert op af banen. Han stopper ikke sit løb før at Valverde spærer vejen for ham.

3 år 9 måneder siden #101 af DeLaRed

9eren post=155484 skrev:

DeLaRed post=155480 skrev:

​Nej jeg siger at fejlen ligger mest hos Valverdes side, da han tager en forkert beslutning ud fra hvor modstanderen er med bolden og hvor han har sine medspillere. Camavinga kan ikke klandres for at bolden bliver spillet forkert op af banen. Han stopper ikke sit løb før at Valverde spærer vejen for ham.

​Saa det du siger er at det er Ter Stegens skyld at Benzema scorer ;-)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #102 af 9eren
Nogengange skal man ikke operere i hvem der har skyld i et mål. Det ansu lavede var en genialitet. Det som Kroos lavede var en genialitet.
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved 9eren.

3 år 9 måneder siden #103 af DeLaRed

9eren post=155488 skrev: Nogengange skal man ikke operere i hvem der har skyld i et mål. Det ansu lavede var en genialitet. Det som Kroos lavede var en genialitet.

​Det var en smidig maade at tilkendegive at jeg fik ret ;-) men vi lader den ligge der, vi ser tydeligvis situationen forskelligt.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #104 af 9eren
Ja vi ser den forskellige og jeg har ikke givet dig ret. Kun i at Camavinga kunne ha været mere “på”. Jo mere jeg ser den episode jo mere må jeg rose Ansu Fati for det han laver. Han får en lille situation til at blive til et mål. Husker det samme om Barcelonas fans der sagde det samme om Bales kasse i
På Mestalla!

Leveret af Kunena Forum