Optakt: Real Madrid - Barcelona, Copa del Rey, semifinale, 1. kamp

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #121 af 9eren
Det går ikke længere mere med Valverde på den højrekant.

Og undskyld Carvajal, men der skal altså findes en erstatning for dig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #122 af Madrid1998

Vinícius post=159349 skrev: Barca spillede som et Mourinho-hold og vi havde mest boldbesiddelse. Så kan vi grine lidt af det, når vi tuder os i søvn i aften ovenpå en jævnbyrdig kamp hvor marginalerne ikke var på vores side. Spøg til side. Barca var bare gode til at forsvare sig. Det er helt vanvittig en defensiv de har. Når de kommer foran så er det naturligt at forsvare dem hjem når de er på udebane.

Vi tager dem på Camp Nou.

​Hvis vi undgår et stort nederlag er jeg tilfreds. Vi tager ikke noget som helst på Camp Nou.

3 år 4 måneder siden #123 af elle44
Det eneste vi tager, er en sæson uden store trofæer. Hvis vi ikke kan vinde over det Barca hold vi så i aften, så kan vi sgu ikke vinde en skid.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

3 år 4 måneder siden #124 af NadaMás
​Real evnede jo knapt nok direkte spil i en eneste sekvens. Spil rundt om feltet -> Indlæg -> Ter Stegen. 
Det her Barca-hold er jo bare gradvist blevet mindre og mindre tiki-taka, og siden Messis afsked, er det jo nærmere et defensivt hold. Mourinho-ball i dag for alle pengene. 

Normalt vil jeg sige at holdet godt kunne vende 0-1 hjemme til samlet sejr efter kampen på Spotify Avenue, men så skal spillet godt nok se anderledes ud. Trods vi inden 0-4-nederlaget sidste år havde vundet de sidste 5-6-kampe mod dem, hersker der stadig et eller andet Barca-kompleks som opstod tilbage i Guardiola-tiden. Derfor var jeg også tilbageholdende i mine forventninger, men at der blev skabt så lidt som der gjorde, og at Barca stillede sig så dybt som de gjorde, overrasker mig. I et større perspektiv er det ikke god reklame for spansk fodbold. 

3 år 4 måneder siden #125 af Fondo_Sur
Altså hvad fanden skulle man bruge Kroos, Modric og Benzema på samme tid til? Tre midtbanespillere. Valverde var fuldkommen overflødig. Endnu engang bliver kampene mod Barca fuldkommen fejllæst. De skal presses med fysisk fodbold og ikke det der småspil. Den er slem den her…

3 år 4 måneder siden #126 af Kiwes
​For mig ligger skylden udelukkende hos Ancelotti. Det er ham der bliver betalt for at finde en løsning på vores problemer i offensiven. Hvis vi ikke kan slå et SÅ dårlig barca hold så det sku ikke godt...

3 år 4 måneder siden #127 af SeQueda
​Jeg kunne ikke høre, om de blev buhet ud, men det håber jeg. Det var jo en skandaløs indsats. Den absolut svageste Barca-opstilling i mands minde, og så taber vi fandme. Hold nu kæft altså.

3 år 4 måneder siden #128 af elle44
Nå men vi må jo se om Veiga fra Celta Vigo kan løse vores problemer til den kommende sæson

3 år 4 måneder siden #129 af Fondo_Sur

elle44 post=159358 skrev: Nå men vi må jo se om Veiga fra Celta Vigo kan løse vores problemer til den kommende sæson

​Vi kunne jo starte med at bruge Ceballos, der varmede bænken for Kroos. Absurd. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 4 måneder siden #130 af Ramos4
Carlo er en skændsel i de her kampe.

Men at Perez har skabt en trup uden en eneste back, der kan noget offensivt, gør det sgu heller ikke nemmere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #131 af NadaMás

elle44 post=159358 skrev: Nå men vi må jo se om Veiga fra Celta Vigo kan løse vores problemer til den kommende sæson

Samt ​Fran Garcia, ej at forglemme. 

Og offensivt, frygt ej! Fra 2024 har vi en garanteret bomber som direkte erstatning for Benzema i form af 18-årige Endrick. 
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #132 af 9eren
I dag skulle være en kamp hvor vi trumlede Barcelona ned. Vini bør få en pause

Leveret af Kunena Forum