Optakt: Real Madrid - Barcelona, Copa del Rey, semifinale, 1. kamp
- 9eren
- Gæst
-
Og undskyld Carvajal, men der skal altså findes en erstatning for dig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Hvis vi undgår et stort nederlag er jeg tilfreds. Vi tager ikke noget som helst på Camp Nou.Vinícius post=159349 skrev: Barca spillede som et Mourinho-hold og vi havde mest boldbesiddelse. Så kan vi grine lidt af det, når vi tuder os i søvn i aften ovenpå en jævnbyrdig kamp hvor marginalerne ikke var på vores side. Spøg til side. Barca var bare gode til at forsvare sig. Det er helt vanvittig en defensiv de har. Når de kommer foran så er det naturligt at forsvare dem hjem når de er på udebane.
Vi tager dem på Camp Nou.
Det her Barca-hold er jo bare gradvist blevet mindre og mindre tiki-taka, og siden Messis afsked, er det jo nærmere et defensivt hold. Mourinho-ball i dag for alle pengene.
Normalt vil jeg sige at holdet godt kunne vende 0-1 hjemme til samlet sejr efter kampen på Spotify Avenue, men så skal spillet godt nok se anderledes ud. Trods vi inden 0-4-nederlaget sidste år havde vundet de sidste 5-6-kampe mod dem, hersker der stadig et eller andet Barca-kompleks som opstod tilbage i Guardiola-tiden. Derfor var jeg også tilbageholdende i mine forventninger, men at der blev skabt så lidt som der gjorde, og at Barca stillede sig så dybt som de gjorde, overrasker mig. I et større perspektiv er det ikke god reklame for spansk fodbold.
Vi kunne jo starte med at bruge Ceballos, der varmede bænken for Kroos. Absurd.elle44 post=159358 skrev: Nå men vi må jo se om Veiga fra Celta Vigo kan løse vores problemer til den kommende sæson
Men at Perez har skabt en trup uden en eneste back, der kan noget offensivt, gør det sgu heller ikke nemmere.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Samt Fran Garcia, ej at forglemme.elle44 post=159358 skrev: Nå men vi må jo se om Veiga fra Celta Vigo kan løse vores problemer til den kommende sæson
Og offensivt, frygt ej! Fra 2024 har vi en garanteret bomber som direkte erstatning for Benzema i form af 18-årige Endrick.
- 9eren
- Gæst
-