Optakt: Real Madrid - Barcelona, Copa del Rey, semifinale, 1. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Mourinho bold?!NadaMás post=159354 skrev: Real evnede jo knapt nok direkte spil i en eneste sekvens. Spil rundt om feltet -> Indlæg -> Ter Stegen.
Det her Barca-hold er jo bare gradvist blevet mindre og mindre tiki-taka, og siden Messis afsked, er det jo nærmere et defensivt hold. Mourinho-ball i dag for alle pengene.
Normalt vil jeg sige at holdet godt kunne vende 0-1 hjemme til samlet sejr efter kampen på Spotify Avenue, men så skal spillet godt nok se anderledes ud. Trods vi inden 0-4-nederlaget sidste år havde vundet de sidste 5-6-kampe mod dem, hersker der stadig et eller andet Barca-kompleks som opstod tilbage i Guardiola-tiden. Derfor var jeg også tilbageholdende i mine forventninger, men at der blev skabt så lidt som der gjorde, og at Barca stillede sig så dybt som de gjorde, overrasker mig. I et større perspektiv er det ikke god reklame for spansk fodbold.
Under Mourinho scorede vi ihvertfald et hav af mål. Han fortjener respekt.
Tak for et godt referat.
Jeg havde dog selv brugt flere bandeord.
Føler med dig. Har det lidt på samme måde. Der er så meget at tage fat på. De skulle have vundet kampen for fansenes skyld, men det gjorde de ikke. Det er meget skuffende. På den lyse side plejer det i disse år at gå bedre, når barca møder andre modstandere som Almeria og når Real Madrid spiller på Camp Nou.9eren post=159366 skrev: Det er over 8 år siden jeg har været så indebrændt som jeg er i dag
Det har du helt ret i - Noget af de bedste bold vi har spillet, navnligt i 11/12-sæsonen. Han forvandlede Real til et vinderhold, og har imo meget af æren i den succes klubben har haft siden.mohbar post=159367 skrev:
Mourinho bold?!NadaMás post=159354 skrev: Real evnede jo knapt nok direkte spil i en eneste sekvens. Spil rundt om feltet -> Indlæg -> Ter Stegen.
Det her Barca-hold er jo bare gradvist blevet mindre og mindre tiki-taka, og siden Messis afsked, er det jo nærmere et defensivt hold. Mourinho-ball i dag for alle pengene.
Normalt vil jeg sige at holdet godt kunne vende 0-1 hjemme til samlet sejr efter kampen på Spotify Avenue, men så skal spillet godt nok se anderledes ud. Trods vi inden 0-4-nederlaget sidste år havde vundet de sidste 5-6-kampe mod dem, hersker der stadig et eller andet Barca-kompleks som opstod tilbage i Guardiola-tiden. Derfor var jeg også tilbageholdende i mine forventninger, men at der blev skabt så lidt som der gjorde, og at Barca stillede sig så dybt som de gjorde, overrasker mig. I et større perspektiv er det ikke god reklame for spansk fodbold.
Under Mourinho scorede vi ihvertfald et hav af mål. Han fortjener respekt.
Det skulle mere forståes som synonym for at parkere bussen og spille på kontra. Hvilket vi ret beset også gjorde under Mou i mod Barca i sin tid.
Jeg har massere af respekt for Mourinho!
- 9eren
- Gæst
-
Enig i at Kroos kunne komme mere med i feltet..men. Vi har 2 backs der intet skaber offensivt og så spiller vi uden en højre kant. Valverde duer ikke derude og Rodrygo er også helt usynlig. Det er for mig vores HELT store problemer og som vi i den grad skal have fixet til sommer.9eren post=159373 skrev: Jeg synes kampen i går fortæller at vi ikke skal bruge Kroos i de her kampe. Han skaber alt for lidt. Og vi virkelig behøver noget nyt blod oppe foran mens Valverde ikke skal spille højre kant mere.
- 9eren
- Gæst
-
forkert at pege på Rodrygo som et problem. Han forsøger nemlig at komme i gennem linjerne. Endvidere så er det et spillemæssigt problem og ikke et individuelt problem.
En Mbappe oppe foran havde skilt dem ad. Vinicius bruger for meget krudt på at skændes med modspillere og dommere.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Her tænker jeg på deres offensive kvaliteter.
Det var jammerligt, hvad Carvajal præsterede i går.
Det hjælper heller ikke, at ingen var vores midtbanespiller kan true i loftrummet når der skal komme et indlæg.
Det vil også være rart, hvis Vinicious spillede fodbold i stedet for offer hele tiden. Lad dommeren gøre deres arbejde.
- 9eren
- Gæst
-
Valdano siger det hele på under 30 sek