Optakt: Real Madrid - Barcelona, Copa del Rey, semifinale, 1. kamp

3 år 4 måneder siden #157 af elle44

Jona post=159396 skrev:

Ramos4 post=159391 skrev: Det er også forrykt at vi ikke har en kvalitets højrekant. Valverde fungerer ikke derude i sådanne kampe her.

Vi har ligeledes ingen backs der er gode offensivt.

Så bliver det jo svært at åbne modstandere op, når man mangler højrekant plus to backer.

Valverde før VM havde fungeret. 
men nej denne version af Valverde efter VM der ikke tør tage bolden og drive den og udfordre fungerer ikke.

Jeg forstår sagtens folk gerne vil have en verdensklasse højrekant. Jeg vil da også hellere end gerne se en verdensklasse spiller på højrekanten brænde banen af. Jeg aner bare ikke lige hvem folk referer til. Udover Salah hvem skiller sig så egentlig ud fra resten? Hvis Salah overhovedet stadig gør det.. Hvem kan man forestille sig gøre det mere end bare en my bedre på højrekanten end rodrygo og asensio for jeg har bare svært ved at se det. Sidste sommers transfervindue var der alt mulig snak om sterling, sane, gnabry. De havde da ikke gjort det et hak bedre end de spillere vi har

​Saka er den eneste der er interessant, men han er umulig at få. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #158 af Madridista02
Saka ser rigtig god ud ! Rigtig godt venstre ben og så er han virkelig god i de små rum og i kombinations spillet. Plus han har en fin fart og er en fin dribler. Jeg ved ikke hvad han er prissat, men synes vi skal gå efter ham, hvis ikke det er en helt uhørt latterlig pris. Udover ham, giver jeg ret i, at der ikke er mange alternativer til højre kanten der ude.
​VIl dog mene, at vi burde starte på vores to backs. Hvis først vi har to stærke offensive backs, så er det meget nemmere at spille kant for os. Pt. Er det rigtig svært at være kantspiller hos os, da der absolut ingen support er at få 

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Madridista02.

3 år 4 måneder siden #159 af PMO

Madridista02 post=159398 skrev: Saka ser rigtig god ud ! Rigtig godt venstre ben og så er han virkelig god i de små rum og i kombinations spillet. Plus han har en fin fart og er en fin dribler. Jeg ved ikke hvad han er prissat, men synes vi skal gå efter ham, hvis ikke det er en helt uhørt latterlig pris. Udover ham, giver jeg ret i, at der ikke er mange alternativer til højre kanten der ude.
​VIl dog mene, at vi burde starte på vores to backs. Hvis først vi har to stærke offensive backs, så er det meget nemmere at spille kant for os. Pt. Er det rigtig svært at være kantspiller hos os, da der absolut ingen support er at få 

Hans værdi er sat til 100 millioner euro af transfermarkt. Læg dertil han er engelsk og homegrown for Arsenal. 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #160 af Madridista02

PMO post=159400 skrev:

Madridista02 post=159398 skrev: Saka ser rigtig god ud ! Rigtig godt venstre ben og så er han virkelig god i de små rum og i kombinations spillet. Plus han har en fin fart og er en fin dribler. Jeg ved ikke hvad han er prissat, men synes vi skal gå efter ham, hvis ikke det er en helt uhørt latterlig pris. Udover ham, giver jeg ret i, at der ikke er mange alternativer til højre kanten der ude.

Hans værdi er sat til 100 millioner euro af transfermarkt. Læg dertil han er engelsk og homegrown for Arsenal. 

​Det er peberet. Det gav mening dengang CR7 blev købt i United og han havde vundet Ballon d'or og det hele. Men det er bare vildt hvad man betaler for nu.. Jeg gad nu stadig godt at se Saka i Real.

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum