Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL-semifinale, 1. kamp
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
CAMAVINGA HAR ÆREN!!
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Donde está la biblioteca?
DC19
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Men løser vi det ikke fint? Jeg ved godt at vi ikke kan presse dem når de kommer væk fra den første fase i højre side, men Walker skal hele tiden kigge sig over skulderen og ikke give Vinicius for meget forspring. Og så er Camavinga vel truppens bedste tackler og banens mest aggressive spiller i min verden. Han startede opgøret ud med at spise Walker som også er en hård hund.Lars1991 post=162001 skrev:
Brylle post=162000 skrev: Det går sgu helt okay indtil videre. De er farlige på langskud og vi har vores perioder hvor vi tager presset af. Kampbilledet bekymrer ikke pt. Men jeg vil selvfølgelig være bange hvis de får en tidlig scoring.
Camavinga på venstre back er selvfølgelig helt perfekt, for han er fantastisk til at lukke ned for alle de 1v2 situationer han har derude når Vini (og det er fair) ikke hjælper så meget bagude. Så det er taktisk rigtig godt set af Ancelotti.
Det er der jeg synes problemet er. Modric har problemer. City undgår bare den side Valverde er i og skaber overtal på den måde.
Estadio Santiago Bernabéu post=162011 skrev: Hvad så Steen?
Steens analyse af Vinicius, han er langsom med bolden plus han aldrig lære at skyde til en bold.