Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL-semifinale, 1. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Helt enig, men naar man tager Militao's nuvaerende niveau med i snakken, bliver man ogsaa noed til at erkende at det niveau Alaba ligger for dagen idag, er mile vidt fra det lave niveau vi ellers har set fra ham i det nye aar, han har i en periode lignet et 4 valg i midter forsvaret, saa det handler om for ham at kunne gengive denne indsats igen i naeste kamp, for falder han i niveau igen saa er han ikke bedre end Militao serie 6 niveau ;-)Lars1991 post=162061 skrev:
Kiwes post=162058 skrev: Vi var bedst, ærgeligt vi ikke vinde..men det kan vi ikke gøre noget ved, KDB er bare god! Kæmpe kamp af hele forsvaret er du gal de var gode sammen med Vini. Er jeg skør for at synes vi bør starte med Rüdiger og Alaba igen i returen?
Nej, slet ikke med Militaos form in mente. Rudiger er et monster fysisk, og når vi står lavt, har han helt styr på Haaland. Hvis vi skulle ud og løbe om kap ville det være noget andet.
Og ja Alaba er bare så vigtig når han er fit for fight. Han er virkelig klog og gør både Rudiger og Militao bedre. Og så han teknisk på et andet niveau end dem, hvilket er nok så vigtigt i opspillet.. det synes jeg også man så i dag, der er bare mere ro på med ham.
Lidt hårdt for Militao, men konkurrencen er benhård og sådan skal det være!
Donde está la biblioteca?
Men Dani havde helt styr paa ham, saa underligt at Guadiola ikke forseogte sig med noget andet for at se om man kunne forvirre Dani.Lars1991 post=162062 skrev: Vi brokker også nogle gange over at Ancelotti ikke skifter ud eller skifter for sent ud.. Guardiola lavede ikke en eneste udskiftning :D Hvilket jeg synes understreger min pointe med at Citys bredde ikke er så god igen. Med det sagt, fatter jeg ikke Grealish spiller hele kampen når man har Foden og Mahrez der kan komme ind med ny energi. Han var ok (og heller ikke mere) i første halvleg, og kan slet ikke huske jeg så ham i hele anden halvleg haha
Naeste season har vi Hazard paa 100% ;DKiwes post=162065 skrev: Vi bliver simpelthen også nød til at vende Benzema....hvad gør vi lige der? Han er ikke hurtig, har ingen fysik, han virker også langsom på aftrækkeren. Det tegner altså ikke godt. Vi bliver altså nød til at få hentet noget kvalitet til den 9'er til næste sæson.
fedt...DeLaRed post=162067 skrev:
Naeste season har vi Hazard paa 100% ;DKiwes post=162065 skrev: Vi bliver simpelthen også nød til at vende Benzema....hvad gør vi lige der? Han er ikke hurtig, har ingen fysik, han virker også langsom på aftrækkeren. Det tegner altså ikke godt. Vi bliver altså nød til at få hentet noget kvalitet til den 9'er til næste sæson.
- 9eren
- Gæst
-
Tror at Vinicius og Rodrygo kommer til at spille en fantastisk kamp i næste uge. Lad håbe, at det bliver afgørende.
Vil helst undgå de her fakta. Det er jo bare frustrerende at tænke over. Jeg tror, at denne situation alene giver anledning til en VAR ændring således at sidelinjerne nu også vil blive overvåget. Det er jo så arbitrært, hvad der kan føre til en annullering. Hvis en City spiller havde hånd på bolden op til målet ville den blive annulleret ligesom ved Bilbaos mål mod Barca. Men hvis den ryger ud over sidelinjen, så ignorerer vi det åbenbart bare. Nok fordi de ikke har valgt at implementere teknikken, der kan klargøre det.Nå, lige en at gå i seng på: Bolden var ude til indkast inden Citys mål. Vi går videre alligevel:)
- 9eren
- Gæst
-