Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL-semifinale, 1. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Brylle post=162012 skrev:
Men løser vi det ikke fint? Jeg ved godt at vi ikke kan presse dem når de kommer væk fra den første fase i højre side, men Walker skal hele tiden kigge sig over skulderen og ikke give Vinicius for meget forspring. Og så er Camavinga vel truppens bedste tackler og banens mest aggressive spiller i min verden. Han startede opgøret ud med at spise Walker som også er en hård hund.Lars1991 post=162001 skrev:
Brylle post=162000 skrev: Det går sgu helt okay indtil videre. De er farlige på langskud og vi har vores perioder hvor vi tager presset af. Kampbilledet bekymrer ikke pt. Men jeg vil selvfølgelig være bange hvis de får en tidlig scoring.
Camavinga på venstre back er selvfølgelig helt perfekt, for han er fantastisk til at lukke ned for alle de 1v2 situationer han har derude når Vini (og det er fair) ikke hjælper så meget bagude. Så det er taktisk rigtig godt set af Ancelotti.
Det er der jeg synes problemet er. Modric har problemer. City undgår bare den side Valverde er i og skaber overtal på den måde.
Efter vores mål har der ikke rigtig været problemer. Men ellers synes jeg de har fået for meget plads ude ved Camavinga (og det ikke hans skyld), og har haft muligheden for at være farlige derfra. Men det ikke rigtig blevet til noget nej
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
2-0 inden returopgøret vil være optimalt
Man kan aldrig dømme Real på deres form i la Liga. I det her stadie af CL er alle vores spillere 100% koncentreret og har langt mere intensitet i deres spil.
Vamoooossss.
Rudi har vaeret super staerk, laekkert med nogle PL fysik i bagkaeden, og saa ligger han konstant helt taet paa Erling naar han er i naerheden.
Cama er maaske en smule alene paa backen i starten af halvejen og dermed blev overspillet, men hans tacklinger sidder igen i skabet og han er vanvittig vigtig i opspillet.
Dani har vaeret klasse, han har haft helt styr paa Graelish, og selvom Graelish er betydeligt hurtigere er han ikke kommet til baglinjen en eneste gang. (Han kunne maaske godt spare sig det der film, men det tager ikke noget fra en flot foerste halvej)
Da City tager foden lidt af gassen omkring 20. minut, stepper Modric for alvor op, han er konstant i mellemrummende og det er ham der dirigere opspillet igennem midtbanen. Fantastisk bold han ligger til Cama ved maalet, absolut verdensklasse.
Toni er nu paa et gult, og selvom han har haft gode aktioner i defensiven, saa blir det ogsaa mere risikabelt at spille ham efter pausen. Som vi ved er han ikke 6er, og det ses ogsaa idag, men han arbejder betydeligt mere for det idag end han goer i de smaa La Liga kampe, men en mand mere paa midtbanen ville virkelig hjaelpe baade ham og holdet.
Banens daarligste er uden tvivl Rodrygo, han var med i et kontra angreb i starten af kampen, men har siden hen stort set ikke roert bolden og fylder intet i defensiven, det burde vaere kriminelt at vaere saa anonym i saa stor en kamp, men dermed ogsaa bare ekstra flot at de resterende 10 mand er oppe med 1-0. Han scorer jo nok i 2. halvej men baseret paa fortjeneste, burde han sendes i bad i pausen, vi mangler en mand mere paa midtbanen!
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
Vi kunne sagtens gøre det anderledes, men jeg er 100% på at det her er den eneste måde at gå videre.Real HWL post=162023 skrev: Alt i alt en fin første halvleg. Gider bare ikke se modstanderholdet have bolden i 72% af tiden på Bernabeu. Måske bare mig der er gammeldags.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Det er selvfølgelig en afvejning ja. Der skal heller ikke være motorvej. Så længe De Bruyne ikke får lov at vandre for meget derud dog!Lars1991 post=162015 skrev:
Brylle post=162012 skrev:
Men løser vi det ikke fint? Jeg ved godt at vi ikke kan presse dem når de kommer væk fra den første fase i højre side, men Walker skal hele tiden kigge sig over skulderen og ikke give Vinicius for meget forspring. Og så er Camavinga vel truppens bedste tackler og banens mest aggressive spiller i min verden. Han startede opgøret ud med at spise Walker som også er en hård hund.Lars1991 post=162001 skrev:
Brylle post=162000 skrev: Det går sgu helt okay indtil videre. De er farlige på langskud og vi har vores perioder hvor vi tager presset af. Kampbilledet bekymrer ikke pt. Men jeg vil selvfølgelig være bange hvis de får en tidlig scoring.
Camavinga på venstre back er selvfølgelig helt perfekt, for han er fantastisk til at lukke ned for alle de 1v2 situationer han har derude når Vini (og det er fair) ikke hjælper så meget bagude. Så det er taktisk rigtig godt set af Ancelotti.
Det er der jeg synes problemet er. Modric har problemer. City undgår bare den side Valverde er i og skaber overtal på den måde.
Efter vores mål har der ikke rigtig været problemer. Men ellers synes jeg de har fået for meget plads ude ved Camavinga (og det ikke hans skyld), og har haft muligheden for at være farlige derfra. Men det ikke rigtig blevet til noget nej