Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL-semifinale, 2. kamp

3 år 1 måned siden #61 af mohbar
​Saved by the Bell 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #62 af Cristiano7
Modric må gerne smutte.
Han er den ældste af Benz og Kroos, så jeg vil ofre ham.

Altså vi kan ikke blive ved at have en 38årig i truppen…

3 år 1 måned siden #63 af Sebberg
​Puha - det var nok det. Og hvor er det dog en trist måde, at det skal ske på. 

Det her handler jo ikke om Rudiger vs Militao eller opstillingen. Det handler om spændingsniveau og taktiske dessiner. City er et fantastisk hold, men på det her niveau er der ingen matchups, hvor det ene hold i 25 minutter må løbe rundt efter bolden... medmindre det altså er et aktivt valg. Og det er det jo så på mærkværdig vis.

Det minder om vores kamp i Paris sidste år. Vi kommer med absolut ingen intensitet, og det har så den effekt, at boldberøringerne fra Vinicius, Benzema og Rodrygo bliver elendige, når de får lov at røre bolden hvert femte minut. Det giver sig selv.

Jeg kan sagtens tillade, at vi ryger ud til City, men det må bare ikke være på den her måde.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo, mohbar

3 år 1 måned siden #64 af -#7-
​Valverde har jo fandme også været helt væk i et halvt år nu.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 1 måned siden #65 af Raul7-2880

Kiwes post=162249 skrev: ​I dag handler det simpelthen ikke om kvalitet..men on taktik- Ancelotti har jo slet ikke fået sat holdet ordentligt op.

​I dag handler det simpelthen BÅDE om kvalitet og taktik 
Det er reelt kun Courtois og måske Vini der kunne starte inde hos City 
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, JesperThomsen

3 år 1 måned siden #66 af Ramos4
Det er ikke for at tage noget fra City, men alle hold kan se overlegne ud når de er i numerisk overtal i midten af banen.

Forkert sat op af Carlo. Kæft, hvor forudsigeligt.

Vi skal ikke have 3 mand til at stå og fiske oppe foran, når City har så mange mand centralt. Og Modric og Kroos har jo ikke benene eller hurtigheden til at komme ud af sådan et pres der.

Forhåbentlig får det ledelsen til at indse, vi har brug for liiidt mere end Bellingham til sommer.

Edit: OG at Carlo er en dinosaurus af en træner. Det der "sæt de bedste 11 på banen og lad dem finde ud af det" er SÅ meget fortid. Det var mirakler der gav os CL sidste år. Fucking Harry Potter level mirakler.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, schreiber77, Cristiano7

3 år 1 måned siden #67 af nono
Ind med Tchou og ud med Rodrygo. Valverde på højrekanten.

Kom nu Ancelotti!

Evt. Også Rüdiger istedet for Camavinga.

3 år 1 måned siden #68 af Lars1991
​Man må jo bare sige at de bekymringer der var omkring startopstillingen i den første kamp alle blev opfyldt i dag. 3 angriber og en løbesvag midtbane er ikke godt når man ikke kan sætte 2 afleveringer sammen og misser førsteberøringer. Og vi kan ikke engang skifte mere offensivt ind, da vi allerede er startet offensivt. Så svært at se os gentage miraklerne fra sidste sæson. Men lad os håbe!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

3 år 1 måned siden #69 af Ramos4

-#7- post=162261 skrev: ​Valverde har jo fandme også været helt væk i et halvt år nu.

​Han er vel kun en god spiller på kontra. Han er ikke god på bolden. Han er langsom i tanke og handling.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

3 år 1 måned siden #70 af Thomaskjensen
Vi skal altså vinde den midtbane NU!

Ud med de gamle, ind med Nacho og Touch.
Alaba som 6ër og Rudiger mod Rodrigo.

Specielt Modric ser helt færdig ud :(

3 år 1 måned siden #71 af Lukita

mohbar post=162250 skrev:

Lukita post=162246 skrev: Fucking æreløse hunde hele bundtet undtagen Courtois, hvad FUCK er det her for en indstilling at komme med til en CL semifinale, der er INGEN løb, vilje og passion, føj for helvede

​Ancelotti har en stor del af skylden. Arrogant og hovmodig opstilling der altid pleaser den gamle garde. 

Én ting er opstillingen, men hvis indstillingen ikke er der, så er det fuldstændigt ligegyldigt hvem du har på banen!! Hvad jeg lige har været vidne til fra Benzema, Rodrygo, Vinicius, Modric og Kroos, gør mig så fuldstændigt sindssygt rasende at jeg er ved at splitte min telefon ad, bare ved at skrive den her besked, HVORDAN kan man i 45 fucking minutter GÅ rundt når modstanderen har boldbesiddelse, uden at lægge noget der bare MINDER om et pres??? Ederson kunne tage bolden og GÅ fra sin baglinje op til midten og deltage i spillet, uden at skulle orientere sig en eneste gang, fordi der INTET presspil er, jeg kunne vitterligt brække mig over den indstilling jeg har set fra spillerne idag, og det er vores sidste chance for at redde bare en lille del af sæsonen, og så pisser vi alt væk på 45 minutter, jeg har ikke ord for min foragt for de her spillere!!

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

3 år 1 måned siden #72 af mohbar
​Er man ikke der hvor man efterhånden skal indse at Benzema, Modric og Kroos er historie i Real Madrid.

Som fodbold spille pt er der krav om fart og dynamik løbevilje og det er fremmedord når snakker om de tre. 

Nuvel der skal nok komme lidt gode aktioner hist og der, men kontinuitet skal vi se langt efter 

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Cristiano7

Leveret af Kunena Forum