Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL-semifinale, 2. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Efter man enten har flyttet ham tilbage på midtbanen eller spillet han på højre med Ceballos bag ham…opstillingen har ændret sug siden efteråret og det fungere ikke for ham!Ramos4 post=162291 skrev: Valverde har været helt væk i 6 måneder nu.
Det eneste han har ramt på denne side af nytår var Beuna i maven.
Donde está la biblioteca?
City dominerede halvlegen alene pga de dominerede på midtbanen. Jeg er overbevist om at der havde været mere jævnbyrdighed havde vi haft tchouameni og camavinga på midtbanen frem for oldingeReal HWL post=162292 skrev:
Madridista02 post=162281 skrev:
Uenig. Det handler ikke om Citys kvalitet i den her kamp..det handler om Reals intensitet, taktik og ærgerrighed.Real HWL post=162251 skrev: Nogen gange må man også bare lette på hatten når man møder et hold der bare rammer dagen. City har været uhyggelige.
vi har i mange år , haft det svært mod possession præget hold
Sidste sæson blev vi splittet ad i mod Villarreal, hvor vi også rendte hovedløst rundt i flere minutter og ikke kunne få fat i bolden. Det er kryptonit for os, spille i mod den slags fodbold.
Nemt for City at se uhyggelige ud i mod i dag.
Det kan du selvfølgelig have ret i. Men efter det jeg har set i første halvleg, tænker jeg vi kunne have stillet op med hvad som helst og alligevel ville City flå os levende. Jeg ved det ikke. Jeg er dybt rystet.
Stones er jo ikke en god midtbanespiller. Akanji er average. Det er 100% opstillingen. Pep har set noget genialt i at have 4 mand centralt på midten. Ligesom da vi spillede med diamanten. Det gav altid overtal.Real HWL post=162292 skrev:
Madridista02 post=162281 skrev:
Uenig. Det handler ikke om Citys kvalitet i den her kamp..det handler om Reals intensitet, taktik og ærgerrighed.Real HWL post=162251 skrev: Nogen gange må man også bare lette på hatten når man møder et hold der bare rammer dagen. City har været uhyggelige.
vi har i mange år , haft det svært mod possession præget hold
Sidste sæson blev vi splittet ad i mod Villarreal, hvor vi også rendte hovedløst rundt i flere minutter og ikke kunne få fat i bolden. Det er kryptonit for os, spille i mod den slags fodbold.
Nemt for City at se uhyggelige ud i mod i dag.
Det kan du selvfølgelig have ret i. Men efter det jeg har set i første halvleg, tænker jeg vi kunne have stillet op med hvad som helst og alligevel ville City flå os levende. Jeg ved det ikke. Jeg er dybt rystet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hold nu kæft han er totalt færdig
DC19