Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL-semifinale, 2. kamp
- 9eren
- Gæst
-
3 år 1 måned siden #181
af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL-semifinale, 2. kamp
Der er ikke åben dialog når Real Madrid vinder CL roses Perez til skyerne, men når man taber så er han ikke handlekraftig nok.
Nu har jeg sagt min mening om at der eksistere en taber attitude herinde og yderligere vil jeg ikke kommentere. Og det handler ikke alene om Perez men den tone der eksistere fra nogle brugere herinde.
Nu har jeg sagt min mening om at der eksistere en taber attitude herinde og yderligere vil jeg ikke kommentere. Og det handler ikke alene om Perez men den tone der eksistere fra nogle brugere herinde.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved 9eren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
3 år 1 måned siden #182
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL-semifinale, 2. kamp
Luk så munden og meld dig ind i en Peña fra 1780 hr BismoBismo post=162391 skrev:
Kritik =/= disrespekt9eren post=162390 skrev:
Der er ingen der siger i ikke må være skuffet eller råbe Carlos skal fyres. Men jeg siger at der er en taber attitude herinde på nogle folks udtalelser. Og det er mega fedt at der faktisk er nogle som forstår sig på at være fans af en klub uden at skulle tage patent på hvad klubben gør rigtig og forkert. Særligt nårBrylle post=162380 skrev:
Bare rolig venner. Jeg blev også ringet op af min peña (og det er en meget bedre peña) som sagde, at ingen skal bestemme om I skal være skuffede og hvordan I vælger at være skuffede herinde. Min peña fortalte også, at man ikke skal belære andre om hvordan de vælger at være fan. De har i øvrigt fulgt klubben siden 60'erne. Hvis ikke før! Det kunne andre peñaer lære noget af!!!9eren post=162377 skrev: Dejlig besked fra min peña på vejen hjem i flyet fra deres tur. De har fulgt klubben siden 80erne hvis ikke før som peña. Noget mange brugere herinde godt kunne lære noget af.
Pure madridistas!!!!
holdet skuffer i en afgørende kamp som i går.
den form for disrespekt overfor klubben, spillerne og træneren er den taber attitude jeg påpeger
Hvad er formålet med at være medlem af et forum, hvis der ikke er plads til kritik især ovenpå gårsdagens afklapsning? Taber attitude er hvad spillere og coach fremviste i Manchester.
3 år 1 måned siden #183
af zizou21
Hala
Besvaret af zizou21 på emne Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL-semifinale, 2. kamp
City er 100 gange bedre end os iaar. Det havde en breddere baenk eller andet taktik ikke aendret paa.
Vi naar anden kamp i semi-finalen, aaret efter vi vandt CL for 14. gang.
Godkendt og helt fint at bygge videre paa til naeste saeson..
Vi naar anden kamp i semi-finalen, aaret efter vi vandt CL for 14. gang.
Godkendt og helt fint at bygge videre paa til naeste saeson..
Hala
3 år 1 måned siden #184
af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL-semifinale, 2. kamp
Der er ikke noget der er godkendt i måden vi tabte kampen på (eller at vi nu ligger og kæmper om anden pladsen i ligaen, som er langt fra sikret). En ting er at tabe til en bedre modstander, fred være med det. Men vi gjorde det alt for nemt for dem. Carlo udstillede holdet med sin opstilling. En taktisk brøler kan ske for enhver. Men at han ikke reagerer, når det er tydeligt at tingene slet ikke fungerer er mig en gåde. Det har vi set alt for mange gange i sæsonens løb.
Stiller op med en offensiv holdopstilling med Kroos som den mest defensive i vores midtbane, og så parkerer vi bussen og satser på at kunne køre den hjem på kontra. Han har nok tænkt at City ikke ville turde satse for meget frem ad banen af frygt for Vini og Rodrygos fart i omstillingerne, men han kunne se allerede i de første 10 minutter at den var helt gal. Alligevel skal der gå 60 minutter inden, der kommer nogen som helst reaktion. På det tidspunkt er luften allerede blevet slået ud af vores spillere og moralen er helt væk. Selv kommentatorerne var overrasket over, at det var de samme 11 spillere, der løb på banen til anden halvleg.
Vi betaler 80+ millioner euro for Tchouameni, en naturlig defensiv midt, men han bliver skiftet ind i det 80' minut når kampen allerede er blevet tabt. Vi tabte til en bedre modstander, men ydmygelsen skyldes 100% ttrænerens tvivlsomme dispositioner.
Ikke et eneste skud inden for rammen... Tyg lige på den. Det er useriøst. Det var som at se et Serie 5 hold mod City.
Stiller op med en offensiv holdopstilling med Kroos som den mest defensive i vores midtbane, og så parkerer vi bussen og satser på at kunne køre den hjem på kontra. Han har nok tænkt at City ikke ville turde satse for meget frem ad banen af frygt for Vini og Rodrygos fart i omstillingerne, men han kunne se allerede i de første 10 minutter at den var helt gal. Alligevel skal der gå 60 minutter inden, der kommer nogen som helst reaktion. På det tidspunkt er luften allerede blevet slået ud af vores spillere og moralen er helt væk. Selv kommentatorerne var overrasket over, at det var de samme 11 spillere, der løb på banen til anden halvleg.
Vi betaler 80+ millioner euro for Tchouameni, en naturlig defensiv midt, men han bliver skiftet ind i det 80' minut når kampen allerede er blevet tabt. Vi tabte til en bedre modstander, men ydmygelsen skyldes 100% ttrænerens tvivlsomme dispositioner.
Ikke et eneste skud inden for rammen... Tyg lige på den. Det er useriøst. Det var som at se et Serie 5 hold mod City.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Bismo.