Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL-semifinale, 2. kamp

3 år 1 måned siden #73 af Ramos4

mohbar post=162269 skrev: ​Er man ikke der hvor man efterhånden skal indse at Benzema, Modric og Kroos er historie i Real Madrid.

Som fodbold spille pt er der krav om fart og dynamik løbevilje og det er fremmedord når snakker om de tre. 

Nuvel der skal nok komme lidt gode aktioner hist og der, men kontinuitet skal vi se langt efter 

​Fortid? De forlænger da alle sammen :)

De fleste herinde vil give Modric en livstidskontrakt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #74 af Thomaskjensen
Som Lukita skriver, SPOT ON!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita

3 år 1 måned siden #75 af Thomaskjensen
@Mohbar, Ja og smid lige Carlo ind i den ligning om han ikke reagere.

3 år 1 måned siden #76 af DeLaRed
Vores angreb har vaeret en skaendsel i 1. halvej, absolut ingen vilje bag det de laver, passive fodbold kiggere der forventer at alt bliver serveret paa et soelvfad. Horribel indsat fra de 3, som effektivt har gjort at Real har spillet med 7 markspillere i 45 minutter og af dem stort set ingen der rammer gennemsnitligt niveau.

Thib skal dog have ros, han har gjort hvad han kunne for at holde os inde i kampen.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita

3 år 1 måned siden #77 af Ramos4
Vi havde 13 vellykkede pasninger de første 15 minutter.

Sk*d mig i munden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Ramos4.

3 år 1 måned siden #78 af Real HWL
Sørgeligt hvis vi skal forlade tuneringen på den her måde. Det gør fandme ondt. Men shit hvor har city været gode. Jeg ved ikke lige hvad Ancelotti skal gøre her til 2. halvleg. Han satte det forkerte hold fra start, i mine øjne er det for sent nu. City vil have mere, de lugter blod efter vi tog røven på dem sidste år. Håber bare vi kan redde lidt af æren i 2. halvleg. 

3 år 1 måned siden #79 af Hamid8210
Ærgerligt at der er en 2 halvleg. Dommeren må gerne droppe 2 halvleg

3 år 1 måned siden #80 af -#7-

Ramos4 post=162266 skrev:

-#7- post=162261 skrev: ​Valverde har jo fandme også været helt væk i et halvt år nu.

​Han er vel kun en god spiller på kontra. Han er ikke god på bolden. Han er langsom i tanke og handling.

​Det er ærligt talt den sværeste erkendelse jeg har gjort mig i den her sæson, jeg tror simpelthen aldrig at Valverde sådan for alvor bliver uundværlig og en sand verdensklassespiller for Real Madrid. Der er bare for langt imellem hans gode kampe synes jeg. 

Jeg vil elske at tage fejl, for han er sådan en fed type, men jeg har bare svært ved at se det efterhånden. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 1 måned siden #81 af Ramos4
Åh at have en træner med et spilsystem. What's that even like?

3 år 1 måned siden #82 af Ramos4

-#7- post=162277 skrev:

Ramos4 post=162266 skrev:

-#7- post=162261 skrev: ​Valverde har jo fandme også været helt væk i et halvt år nu.

​Han er vel kun en god spiller på kontra. Han er ikke god på bolden. Han er langsom i tanke og handling.

​Det er ærligt talt den sværeste erkendelse jeg har gjort mig i den her sæson, jeg tror simpelthen aldrig at Valverde sådan for alvor bliver uundværlig og en sand verdensklassespiller for Real Madrid. Der er bare for langt imellem hans gode kampe synes jeg. 

Jeg vil elske at tage fejl, for han er sådan en fed type, men jeg har bare svært ved at se det efterhånden. 

​Meget endimensionel i sit spil. Det tager nok desværre en del år før ledelsen og andre indser det + han er egen avl osv.

3 år 1 måned siden #83 af DeLaRed

Real HWL post=162275 skrev: Sørgeligt hvis vi skal forlade tuneringen på den her måde. Det gør fandme ondt. Men shit hvor har city været gode. Jeg ved ikke lige hvad Ancelotti skal gøre her til 2. halvleg. Han satte det forkerte hold fra start, i mine øjne er det for sent nu. City vil have mere, de lugter blod efter vi tog røven på dem sidste år. Håber bare vi kan redde lidt af æren i 2. halvleg. 

​I foerste omgang skal mand ind i kampen igen og det betyder boldbesidelse, og her mangler vi en mand mere paa midten saa baade Toni og Luka kan komme tilbage til deres vante pladser og Fede kan faa frirum til at presse, enten saa er det tchou ind og ellers er det nacho ind paa backen og Cama op paa midten, men uanset hvad saa skal Rodrygo lade livet han er komplet ligegyoldig naar vi ikke har bolden!

Donde está la biblioteca?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 1 måned siden #84 af Madridista02

Real HWL post=162251 skrev: ​Nogen gange må man også bare lette på hatten når man møder et hold der bare rammer dagen. City har været uhyggelige. 

​Uenig. Det handler ikke om Citys kvalitet i den her kamp..det handler om Reals intensitet, taktik og ærgerrighed. 
vi har i mange år , haft det svært mod possession præget hold
 Sidste sæson blev vi splittet ad i mod Villarreal, hvor vi også rendte hovedløst rundt i flere minutter og ikke kunne få fat i bolden. Det er kryptonit for os, spille i mod den slags fodbold. 
Nemt for City at se uhyggelige ud i mod i dag. 

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum