Optakt: Almería – Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde

2 år 11 måneder siden #25 af DeLaRed
Jeg skal ikke kunne sige hvordan hans kamp ender, men hvis man tager sidste kamp med og alle Preseason kampe, så er det meget nemt at argumentere for at Vini skader mere end han gavner lige pt. Vi har Bellingham og Rodrygo der hele tiden løber i feltet og søger frie positioner, men hver eneste gang skal Vini hive farten ud af angrebet og iscenesætte sig selv, det er jo fint nok når det ender i et flot solo mål, men opvejet imod hvor meget det pt koster i ødelagde angreb, så glæder jeg mig til at han skal have en pause og man måske kan forsøge en Brahim (eller en anden) som makker til Rodrygo i angrebet, der er rig mulighed for at score flere mål, hvis ALLE spillere vil spille bolden og ikke skal forsøge at være i centrum!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, JesperThomsen, Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #26 af Ramos4
Vini Jr. er til at få lange løg af. Spil nu bare bolden menneske. Det er som at se Neymar. Suger al tempo ud af spillet og vil selv sætte tre mand.

Mine guder.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Dragam, DeLaRed

2 år 11 måneder siden #27 af The European Super League
​Fantastisk start af Bellingham.

Jeg kan simpelthen ikke se den offside. Og ganske rigtigt da VAR rummet fik kigget den igennem godkendte de også korrekt målet. Til jer der kalder den offside, har I læst det nye regler og mener stadig at den er offside? Hvorfor?

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

2 år 11 måneder siden #28 af -#7-
​Én ting er i hvert fald sikkert, det bliver en lang sæson hvis Vinicius skal brokke sig over hver eneste dommerkendelse igennem alle kampene.

DC19

2 år 11 måneder siden #29 af Kiwes
​Hvordan går den ud til hjørne....vi slapper alt for meget af.

2 år 11 måneder siden #30 af Dragam
Forstår iøvrigt ikke hvorfor det er camavinga der er droppet til fordel for kroos - havde personligt beholdt camavinga på banen og droppet valverde.

Forstår dog godt hvorfor carlo gerne vil have den boldkontrol som kroos bridrager med - men så må det bare sættes op, så det på ingen måde er kroos der er en af dem der skal tage defensive tilbageløb.

2 år 11 måneder siden #31 af Ramos4

The European Super League post=166325 skrev: ​Fantastisk start af Bellingham.

Jeg kan simpelthen ikke se den offside. Og ganske rigtigt da VAR rummet fik kigget den igennem godkendte de også korrekt målet. Til jer der kalder den offside, har I læst det nye regler og mener stadig at den er offside? Hvorfor?

​Der var ikke offside. Men de nye regler testes ikke i Spanien mig bekendt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 11 måneder siden #32 af Ramos4

Dragam post=166328 skrev: Forstår iøvrigt ikke hvorfor det er camavinga der er droppet til fordel for kroos - havde personligt beholdt camavinga på banen og droppet valverde.

Forstår dog godt hvorfor carlo gerne vil have den boldkontrol som kroos bridrager med - men så må det bare sættes op, så det på ingen måde er kroos der er en af dem der skal tage defensive tilbageløb.

​Camavinga var småskadet op til.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 11 måneder siden #33 af The European Super League

Dragam post=166328 skrev: Forstår iøvrigt ikke hvorfor det er camavinga der er droppet til fordel for kroos - havde personligt beholdt camavinga på banen og droppet valverde.

Camavinga er skadet. Eller han bliver sparet for at undgå en større skade.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 11 måneder siden #34 af Dragam

Ramos4 post=166330 skrev:

​Camavinga var småskadet op til.

​Ah, så giver det noget bedre mening.

2 år 11 måneder siden #35 af DeLaRed

The European Super League post=166325 skrev: ​Fantastisk start af Bellingham.

​Jeg troede den var der live, men efterfølgende er det tydeligt st se st en forsvars spiller hænger på kanten, så ingen offside!

2 år 11 måneder siden #36 af DeLaRed

-#7- post=166326 skrev: ​Én ting er i hvert fald sikkert, det bliver en lang sæson hvis Vinicius skal brokke sig over hver eneste dommerkendelse igennem alle kampene.

​Og det skal han ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Leveret af Kunena Forum