Optakt: Almería – Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde

2 år 11 måneder siden #85 af DeLaRed

The European Super League post=166380 skrev: ​Haha der er i hvert fald ÈN forudsigelse, som jeg kommer til at tabe længe inden sæsonen er slut

Bellingham er klasse som sjældent set!

​Du kunne bare have læst alle mine indlæg om ham siden han blev rygtet til klubben sidste sommer ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #86 af Kiwes

DeLaRed post=166384 skrev:

The European Super League post=166380 skrev: ​Haha der er i hvert fald ÈN forudsigelse, som jeg kommer til at tabe længe inden sæsonen er slut

Bellingham er klasse som sjældent set!

​Du kunne bare have læst alle mine indlæg om ham siden han blev rygtet til klubben sidste sommer ;-)

​Jeg har ikke glemt dig. Jeg husker udemærket at du var KÆMPE fortaler for ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 år 11 måneder siden #87 af Lars1991

The European Super League post=166371 skrev: ​Vi er vidne til en sjælden middelmådig kamp fra Carvajal. Lad os håbe han kan holde det resten af sæsonen.

En anden holdning jeg ikke helt forstår. For mig har Carvajal været suveræn både i første kamp og indtil nu i denne kamp. Tvivler stadig meget på han kan holde det, men indtil videre har han været virkelig god. Meget modsat Fran Garcia i den anden side som har fået lidt af en skrækstart for Real Madrid. Ham håber jeg dog stadig på!
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 år 11 måneder siden #88 af Bismo

Ramos4 post=166372 skrev: Vil nødig gentage samme kritik sæson efter sæson, men det ser jo ud som om vi ingen idéer har offensivt. Vini eller Rodrygo skal drible et par mand og så ser vi hvad der kan ske. Jeg kan ikke se et mønster i noget af det.

​Carlo bold i en nøddeskal. Tror bare vi må affinde os med det indtil han smutter. Uden en decideret angriber ville det da være rart hvis der i det mindste var et godt system.

2 år 11 måneder siden #89 af DeLaRed

Lars1991 post=166386 skrev:

The European Super League post=166371 skrev: ​Vi er vidne til en sjælden middelmådig kamp fra Carvajal. Lad os håbe han kan holde det resten af sæsonen.

En anden holdning jeg ikke helt forstår. For mig har Carvajal været suveræn både i første kamp og indtil nu i denne kamp. Tvivler stadig meget på han kan holde det, men indtil videre har han været virkelig god. Meget modsat Fran Garcia i den anden side som har fået lidt af en skrækstart for Real Madrid. Ham håber jeg dog stadig på!

​Synes Fran har spillet fint idag, han laver utallige løb ned af linjen der ikke bliver opsnappet af en ensidig Vini. Alle hans tæmninger (som han blev skældt ud for i første kamp) har siddet i skabet, og hans først indlæg endte i et skud på mål fra Rodrygo fra tæt hold. Der er meget der stadig skal finpudses og Dani har klart været bedre idag, men skrækstart er godt nok hårde ord taget dagens kamp i betragtning og samtidig dit forsvar af Vini’s første halvej ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, Dragam

2 år 11 måneder siden #90 af Bismo
Skift Brahim ind i stedet for Rodrygo.

2 år 11 måneder siden #91 af Kiwes
​Fran mangler altså konstant i defensiven i hans side...hvor bliver han af. Fanget oppe i banen hele tiden.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #92 af Brylle

DeLaRed post=166383 skrev:

Lars1991 post=166368 skrev:

DeLaRed post=166353 skrev:

Lars1991 post=166351 skrev: ​Jeg har nok en liige voldsom nok holdning men: Folk der synes Kroos er dårlig og ikke bidrager til Real Madrid, har ikke særlig meget forstand på fodbold.

Det samme kan siges om Vini!

​Men Lars, kan du ikke være bare en smule åben overfor at Vini siden Preseason start og til nu, ikke er kommet særligt godt igang med sin season?

For lige at få det første på plads, så er jeg fløjtende ligeglad med preseason.

Vini har sine mangler og dem kan man kritisere ham for (og det må man sige flok heller ikke er blege for at gøre). Men folk vil jo sælge ham eller putte ham på bænken. Og det kommer han jo selvfølgelig aldrig til så længe vi har en træner, der har licens nok til at træne på serie niveau. Heldigvis! Og det er grundet hans markante styrker, som jeg egentlig også synes vi ser flere gange i denne kampe.

@Ramos4

Kritik er altid velkomment. Men det jo ikke kritik Kroos får :D Han bliver bare svinet til. Folk kan ikke se hvad han bidrager med, han skulle have trukket sig tilbage etc, etc. Han bringer åbenbart meget stærke følelser frem i folk og jeg forstår ikke helt hvorfor. For mig er han et Real Madrid ikon og har lige spillet en bedre sæson end f.eks. Modric. Men tonen omkring dem er stadig vidt forskellige.

​Går ikke ud fra du kører alle over en kam, men jeg mener overhovedet ikke at Vini sksl sælges, men jeg mener dog sagtens man kan sætte en spiller på bænken og give ham en pause når tingene ikke fungere. Fair nok at du ikke medregner Preseason, men alligevel lidt komisk at du ser positive ting fra Vini’s første halvej, det lugter søgt, lidt ala Jovic og Marcelo forsvarende for et par seasoner siden.

​Talte du seriøst om at noget lugter søgt :D

2 år 11 måneder siden #93 af mohbar
​hvorfor lod man ikke Brahim blive i Milan.

Det sgu synd for ham han ikke blot får en smule tillid

2 år 11 måneder siden #94 af Bismo
Rodrygo og Vini løber i vejen for hinanden 🤦🏻‍♂️

2 år 11 måneder siden #95 af Kiwes
​GAL ET MÅL!! SÅ ER HAN IGANG!

2 år 11 måneder siden #96 af Kiwes
​Lad os få Jude ud nu så...ind med Brahim.

Leveret af Kunena Forum