Optakt: Almería – Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nøj hvor er han bare god
DC19
Donde está la biblioteca?
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bellingham er klasse som sjældent set!
Bellingham Camavinga Tchouameni
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Går ikke ud fra du kører alle over en kam, men jeg mener overhovedet ikke at Vini sksl sælges, men jeg mener dog sagtens man kan sætte en spiller på bænken og give ham en pause når tingene ikke fungere. Fair nok at du ikke medregner Preseason, men alligevel lidt komisk at du ser positive ting fra Vini’s første halvej, det lugter søgt, lidt ala Jovic og Marcelo forsvarende for et par seasoner siden.Lars1991 post=166368 skrev:
DeLaRed post=166353 skrev:
Men Lars, kan du ikke være bare en smule åben overfor at Vini siden Preseason start og til nu, ikke er kommet særligt godt igang med sin season?Lars1991 post=166351 skrev: Jeg har nok en liige voldsom nok holdning men: Folk der synes Kroos er dårlig og ikke bidrager til Real Madrid, har ikke særlig meget forstand på fodbold.
Det samme kan siges om Vini!
For lige at få det første på plads, så er jeg fløjtende ligeglad med preseason.
Vini har sine mangler og dem kan man kritisere ham for (og det må man sige flok heller ikke er blege for at gøre). Men folk vil jo sælge ham eller putte ham på bænken. Og det kommer han jo selvfølgelig aldrig til så længe vi har en træner, der har licens nok til at træne på serie niveau. Heldigvis! Og det er grundet hans markante styrker, som jeg egentlig også synes vi ser flere gange i denne kampe.
@Ramos4
Kritik er altid velkomment. Men det jo ikke kritik Kroos får :D Han bliver bare svinet til. Folk kan ikke se hvad han bidrager med, han skulle have trukket sig tilbage etc, etc. Han bringer åbenbart meget stærke følelser frem i folk og jeg forstår ikke helt hvorfor. For mig er han et Real Madrid ikon og har lige spillet en bedre sæson end f.eks. Modric. Men tonen omkring dem er stadig vidt forskellige.
Donde está la biblioteca?