Optakt: Almería – Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde

2 år 11 måneder siden #49 af Kiwes
​Valverde skal også stramme op...jeg forventer meget mere af ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #50 af elle44

2 år 11 måneder siden #51 af DeLaRed
Fair nok at der ikke er mål, men hvor har Bellingham og Dani spillet godt sammen idag!

Donde está la biblioteca?

2 år 11 måneder siden #52 af The European Super League
​Det tager ikke noget fra Toni Kroos at scoringen bliver underkendt pga en forseelse af vores evige underpræsterende Carvajal.

Bellingham Camavinga Tchouameni

2 år 11 måneder siden #53 af Lars1991
​Jeg har nok en liige voldsom nok holdning men: Folk der synes Kroos er dårlig og ikke bidrager til Real Madrid, har ikke særlig meget forstand på fodbold.

Det samme kan siges om Vini!
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, doven, Kialpe

2 år 11 måneder siden #54 af -#7-

Kiwes post=166347 skrev: ​Valverde skal også stramme op...jeg forventer meget mere af ham.

​Morten Bruun siger det jo også i kommenteringen. Det er efterhånden ved at være et år siden at Valverde sidst har spillet på et acceptabelt niveau synes jeg.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

2 år 11 måneder siden #55 af DeLaRed

Lars1991 post=166351 skrev: ​Jeg har nok en liige voldsom nok holdning men: Folk der synes Kroos er dårlig og ikke bidrager til Real Madrid, har ikke særlig meget forstand på fodbold.

​Men Lars, kan du ikke være bare en smule åben overfor at Vini siden Preseason start og til nu, ikke er kommet særligt godt igang med sin season?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 11 måneder siden #56 af Madridista02
Har vi betalt dommerne siden der ikke blev dømt offside på Bellingham? Pinligt...

Jeg savner Pepe :(

2 år 11 måneder siden #57 af Dragam

Kiwes post=166347 skrev: ​Valverde skal også stramme op...jeg forventer meget mere af ham.

​Jeg vil personligt hellere have Cabellos på banen... synes valverde bidrager med tæt på ingenting...

2 år 11 måneder siden #58 af Ramos4

Lars1991 post=166351 skrev: ​Jeg har nok en liige voldsom nok holdning men: Folk der synes Kroos er dårlig og ikke bidrager til Real Madrid, har ikke særlig meget forstand på fodbold.

Tror ikke der er nogen der mener Vini ikke bidrager med noget. 20 kasser og 20 assist per sæson i øjeblikket.
Men derfor er han vel ikke fritaget for kritik. Han vinder ikke Balon d'Or med den dårlige beslutningtagen.

Kroos bidrager da også. Alle bidrager med noget. Det er spørgsmålet om fordelene opvejer ulemperne ved at have en spiller på banen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 11 måneder siden #59 af DeLaRed

-#7- post=166352 skrev:

​Morten Bruun siger det jo også i kommenteringen. Det er efterhånden ved at være et år siden at Valverde sidst har spillet på et acceptabelt niveau synes jeg.

​Jeg forstår godt kritikken og er som sådanne ikke uenig, omend det er vigtigt at have med i beregningen at i denne opstilling med en så ultra offensiv Dani som vi ser idag, her bliver Fede automatisk skubbet længere tilbage på banen, så tror også forventningerne til hans offensive bidrag skal justeres en smule når man spiller med en diamant, da der simpelthen ikke er samme frihed til at han bare kan læbe den ene spurt efter den anden.

Bare en ting der lige skal med i overvejelserne.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #60 af 9eren

Madridista02 post=166354 skrev: Har vi betalt dommerne siden der ikke blev dømt offside på Bellingham? Pinligt...

​det er vel et ironisk indlæg

Leveret af Kunena Forum