Optakt: Almería – Real Madrid, LaLiga, 2. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bellingham Camavinga Tchouameni
Det samme kan siges om Vini!
Morten Bruun siger det jo også i kommenteringen. Det er efterhånden ved at være et år siden at Valverde sidst har spillet på et acceptabelt niveau synes jeg.Kiwes post=166347 skrev: Valverde skal også stramme op...jeg forventer meget mere af ham.
DC19
Men Lars, kan du ikke være bare en smule åben overfor at Vini siden Preseason start og til nu, ikke er kommet særligt godt igang med sin season?Lars1991 post=166351 skrev: Jeg har nok en liige voldsom nok holdning men: Folk der synes Kroos er dårlig og ikke bidrager til Real Madrid, har ikke særlig meget forstand på fodbold.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Jeg vil personligt hellere have Cabellos på banen... synes valverde bidrager med tæt på ingenting...Kiwes post=166347 skrev: Valverde skal også stramme op...jeg forventer meget mere af ham.
Tror ikke der er nogen der mener Vini ikke bidrager med noget. 20 kasser og 20 assist per sæson i øjeblikket.Lars1991 post=166351 skrev: Jeg har nok en liige voldsom nok holdning men: Folk der synes Kroos er dårlig og ikke bidrager til Real Madrid, har ikke særlig meget forstand på fodbold.
Men derfor er han vel ikke fritaget for kritik. Han vinder ikke Balon d'Or med den dårlige beslutningtagen.
Kroos bidrager da også. Alle bidrager med noget. Det er spørgsmålet om fordelene opvejer ulemperne ved at have en spiller på banen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg forstår godt kritikken og er som sådanne ikke uenig, omend det er vigtigt at have med i beregningen at i denne opstilling med en så ultra offensiv Dani som vi ser idag, her bliver Fede automatisk skubbet længere tilbage på banen, så tror også forventningerne til hans offensive bidrag skal justeres en smule når man spiller med en diamant, da der simpelthen ikke er samme frihed til at han bare kan læbe den ene spurt efter den anden.-#7- post=166352 skrev:
Morten Bruun siger det jo også i kommenteringen. Det er efterhånden ved at være et år siden at Valverde sidst har spillet på et acceptabelt niveau synes jeg.Kiwes post=166347 skrev: Valverde skal også stramme op...jeg forventer meget mere af ham.
Bare en ting der lige skal med i overvejelserne.
- 9eren
- Gæst
-
det er vel et ironisk indlægMadridista02 post=166354 skrev: Har vi betalt dommerne siden der ikke blev dømt offside på Bellingham? Pinligt...