Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale

2 år 5 måneder siden #133 af mohbar
​dog kan det undre at ceballos bruge fremfor arda når han:

1 er så elendig
2 ingen fremtid har i klubben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #134 af -#7-
​Jeg synes ofte at Vinicius får rigtig meget uberettiget kritik herinde, men det her var nok den dårligste kamp jeg nogensinde har set ham spille, han lykkedes vel ret beset ikke med meget andet end en flot assist til Griezmann?

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Fondo_Sur

2 år 5 måneder siden #135 af Lars1991
​Bekymrende at Tchouameni har så lavt et bundniveau. Hvis det var en spiller der var rykket op fra Castilla, ville jeg have sagt at han ikke havde niveauet til Real Madrid. Det ved vi så Tchouameni har, men det gør det kun mere vildt at man kan falde så meget igennem.

Synes egentlig vi er det bedre hold i dag, men Atletico slår os på skarphed. Vi mangler den i deres felt, de har den i vores. Og det er jo det vigtigste, sådan har vi også vundet utallige kampe. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

2 år 5 måneder siden #136 af NadaMás
​Det betyder jo også alverden for dem.. Whatever.
Chancerne var der i første halvleg. Vini for uskarp i flere situationer. Lunin med en dårlig kamp.

Som en anden bruger nævner, er spillerne hårdt prøvet for tiden.

Gerne lidt rotation mod Almeria. Kunne være fedt at se en Güler fra start. 

Derefter en uges pause. Fuld fokus på ChL og La Liga. Ligaen skal vindes, ellers bliver Carlos sæde varmt.
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

2 år 5 måneder siden #137 af Kiwes
​Jeg ser stadig Lunin som den helt store synder...det er vendepunktet for mig. Magen til inkompetence...og ja så spillede Vini også en helt igennem horribel kamp med ALT for man forkerte beslutninger.

2 år 5 måneder siden #138 af elle44
Jeg synes det er ærgeligt. Vi satser alt og spiller da også bedre end Atleti, men personlige fejl kostede. Det hjælper heller ikke at dommeren taber hovedet allerede efter 25 minutter.

2 år 5 måneder siden #139 af mohbar

NadaMás post=171759 skrev: ​Det betyder jo også alverden for dem.. Whatever.
Chancerne var der i første halvleg. Vini for uskarp i flere situationer. Lunin med en dårlig kamp.

Som en anden bruger nævner, er spillerne hårdt prøvet for tiden.

Gerne lidt rotation mod Almeria. Kunne være fedt at se en Güler fra start. 

Derefter en uges pause. Fuld fokus på ChL og La Liga. Ligaen skal vindes, ellers bliver Carlos sæde varmt.

​det bliver nok ceballos fremfor arda. Desværre.

2 år 5 måneder siden #140 af NickyMad
Almeria kampen er oplagt at rotere i og spare Bellingham og Valverde. Men ville ikke undre mig de igen starter.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #141 af 9eren
Der var masser af dumme fejl i dag der koster kampen. Og så er vi ikke effektive nok i dag.

2 år 5 måneder siden #142 af Lars1991

-#7- post=171757 skrev: ​Jeg synes ofte at Vinicius får rigtig meget uberettiget kritik herinde, men det her var nok den dårligste kamp jeg nogensinde har set ham spille, han lykkedes vel ret beset ikke med meget andet end en flot assist til Griezmann?

Hvis jeg husker rigtigt, var han trods alt arkitekten bag Joselus mål. Han spiller den i dybden til Bellingham. Så ham faktisk slet ikke så dårlig som i "dårligste kamp nogensinde", men han var ret middelmådig. Offensivt ser jeg Rodrygo som en større synder, da han brænder to mega chancer.

Bellingham og Camavinga var højdepunkterne for mig imens de stadig havde energien.
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

2 år 5 måneder siden #143 af Dybbøl
Enighed om herinde at stille med stærkeste opstilling. Spild af kræfter. Elendigt at vi simpelthen ikke tør lade F. Garcia, Ceballos, Diaz, Joselu og Güler spille fra start. Vi har lige vundet en pokal for 4 dage siden. Lad nu nogle andre spille de her CDR kampe. 

2 år 5 måneder siden #144 af NadaMás

Dybbøl post=171766 skrev: Enighed om herinde at stille med stærkeste opstilling. Spild af kræfter. Elendigt at vi simpelthen ikke tør lade F. Garcia, Ceballos, Diaz, Joselu og Güler spille fra start. Vi har lige vundet en pokal for 4 dage siden. Lad nu nogle andre spille de her CDR kampe. 

​Meget uenig.
Hvorfor underkende CDRs værdi så meget? Mod et rival?
Real skal gå efter at vinde alt. Og gå efter at vinde alle kampe mod Atletico.

Havde piben mon haft en anden lyd hvis vi endte med at vinde i overtiden?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum