Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale
1 er så elendig
2 ingen fremtid har i klubben
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Synes egentlig vi er det bedre hold i dag, men Atletico slår os på skarphed. Vi mangler den i deres felt, de har den i vores. Og det er jo det vigtigste, sådan har vi også vundet utallige kampe.
Chancerne var der i første halvleg. Vini for uskarp i flere situationer. Lunin med en dårlig kamp.
Som en anden bruger nævner, er spillerne hårdt prøvet for tiden.
Gerne lidt rotation mod Almeria. Kunne være fedt at se en Güler fra start.
Derefter en uges pause. Fuld fokus på ChL og La Liga. Ligaen skal vindes, ellers bliver Carlos sæde varmt.
det bliver nok ceballos fremfor arda. Desværre.NadaMás post=171759 skrev: Det betyder jo også alverden for dem.. Whatever.
Chancerne var der i første halvleg. Vini for uskarp i flere situationer. Lunin med en dårlig kamp.
Som en anden bruger nævner, er spillerne hårdt prøvet for tiden.
Gerne lidt rotation mod Almeria. Kunne være fedt at se en Güler fra start.
Derefter en uges pause. Fuld fokus på ChL og La Liga. Ligaen skal vindes, ellers bliver Carlos sæde varmt.
- 9eren
- Gæst
-
-#7- post=171757 skrev: Jeg synes ofte at Vinicius får rigtig meget uberettiget kritik herinde, men det her var nok den dårligste kamp jeg nogensinde har set ham spille, han lykkedes vel ret beset ikke med meget andet end en flot assist til Griezmann?
Hvis jeg husker rigtigt, var han trods alt arkitekten bag Joselus mål. Han spiller den i dybden til Bellingham. Så ham faktisk slet ikke så dårlig som i "dårligste kamp nogensinde", men han var ret middelmådig. Offensivt ser jeg Rodrygo som en større synder, da han brænder to mega chancer.
Bellingham og Camavinga var højdepunkterne for mig imens de stadig havde energien.
Meget uenig.Dybbøl post=171766 skrev: Enighed om herinde at stille med stærkeste opstilling. Spild af kræfter. Elendigt at vi simpelthen ikke tør lade F. Garcia, Ceballos, Diaz, Joselu og Güler spille fra start. Vi har lige vundet en pokal for 4 dage siden. Lad nu nogle andre spille de her CDR kampe.
Hvorfor underkende CDRs værdi så meget? Mod et rival?
Real skal gå efter at vinde alt. Og gå efter at vinde alle kampe mod Atletico.
Havde piben mon haft en anden lyd hvis vi endte med at vinde i overtiden?