Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja, Atletico havde alle fordelene, friske ben og en hjemmebane, men generelt set synes jeg ikke det er godt nok at indkassere 3,3 mål pr kamp mod dem.Kiwes post=171778 skrev:
Jeg synes du giver meget lidt kredit til ATM. ATM hjemme er altså et rigtig godt hold og specielt når modstanderen hedder RMD. Ja de har jo faktisk være bedre hjemme end os i ligaen ind til videre. De kommer med en hel uges forberedelse og vi kommer med 2-3 dage efter at have spillet en Classico. Det skal self ikke være grunden til at man taber og er det helt sikkert ikke, men det tæller stadig for noget. Vi har indkasseret dumme mål fra individuelle KÆMPE fejl i de seneste 2 kampe og det at vi roterer 2 målmænd der bare slet ikke er gode nok er et problem. Vi har 2 skud på overlæggeren der også let kunne være endt i mål (Jude/Rodrygo).El Siete post=171776 skrev: Vi har indkasseret 10 mål mod Atlético denne sæson, det er bare langt fra godt nok, så gode er de altså heller ikke.
Og som Madridista.dk skrev på Twitter, 3 CdR i dette årtusinde er bare heller ikke godt nok.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Og det er vi helt enige om...vi lavede ALT for mange fejl der resulterede i mål. For jeg synes ikke vi spillede dårlig i nogen af de 2 seneste kamp. Faktisk synes jeg vi var klart bedst. Men personlige fejl koster bare når man spiller mod ATM og særligt når begge vores målmænd er milevis fra Courtois's niveau.El Siete post=171781 skrev:
Ja, Atletico havde alle fordelene, friske ben og en hjemmebane, men generelt set synes jeg ikke det er godt nok at indkassere 3,3 mål pr kamp mod dem.Kiwes post=171778 skrev:
Jeg synes du giver meget lidt kredit til ATM. ATM hjemme er altså et rigtig godt hold og specielt når modstanderen hedder RMD. Ja de har jo faktisk være bedre hjemme end os i ligaen ind til videre. De kommer med en hel uges forberedelse og vi kommer med 2-3 dage efter at have spillet en Classico. Det skal self ikke være grunden til at man taber og er det helt sikkert ikke, men det tæller stadig for noget. Vi har indkasseret dumme mål fra individuelle KÆMPE fejl i de seneste 2 kampe og det at vi roterer 2 målmænd der bare slet ikke er gode nok er et problem. Vi har 2 skud på overlæggeren der også let kunne være endt i mål (Jude/Rodrygo).El Siete post=171776 skrev: Vi har indkasseret 10 mål mod Atlético denne sæson, det er bare langt fra godt nok, så gode er de altså heller ikke.
Og som Madridista.dk skrev på Twitter, 3 CdR i dette årtusinde er bare heller ikke godt nok.
Det gør altid ondt at tabe til Atl.Madrid uanset om det er i Copa Del Rey eller ligaen - og uanset om man har spillet 3 kampe på 8 dage
Når det er sagt, så er Atl.Madrid et pokkers svært hold at spille mod og endda på deres hjemmebane. Forhåbentlig kan vi sætte dem på plads om 2 uger på Bernabeu
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Negreira
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dommerne skal klandres, når de skal klandres.9eren post=171786 skrev: LDen kamp i går var en Negreira kamp
Negreira
Men Cuadra Fernández kan dårligt klandres for, at Rüdiger forlænger et indlæg til Lino. Han kan slet ikke gøre for, at Lunin dropper fatalt og elendigt. Han kan heller ikke rigtig gøre for, at Vinícius mister bolden på egen banehalvdel og ikke får stoppet Griezmann.
Gårsdagens nederlag har én ansvarlig: Real Madrid selv.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Glemte også at nævne at RM tv har været ude og brokke sig og flere har sat spørgsmålstegn omkring dommerens præstation.Siempre Madrid post=171787 skrev:
Dommerne skal klandres, når de skal klandres.9eren post=171786 skrev: LDen kamp i går var en Negreira kamp
Negreira
Men Cuadra Fernández kan dårligt klandres for, at Rüdiger forlænger et indlæg til Lino. Han kan slet ikke gøre for, at Lunin dropper fatalt og elendigt. Han kan heller ikke rigtig gøre for, at Vinícius mister bolden på egen banehalvdel og ikke får stoppet Griezmann.
Gårsdagens nederlag har én ansvarlig: Real Madrid selv.
- Brylle
- Gæst
-