Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale

2 år 5 måneder siden #157 af Real HWL
​Real har spillet 3 store kampe på 8 dage plus lang rejsetid. Jeg forstår godt man kan se spillerne er trætte. Skulle man have roteret noget mere til den her kamp. Ja det syntes jeg, med fare for man havde fået en lille snitter. Med alle de skader vi har den her sæson, så ser jeg det faktisk ikke som nogen dårlig ting at vi er ude af CdR. Nu kan vi koncentrerer os om La Liga og CL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #158 af El Siete

Kiwes post=171778 skrev:

El Siete post=171776 skrev: Vi har indkasseret 10 mål mod Atlético denne sæson, det er bare langt fra godt nok, så gode er de altså heller ikke. 

Og som Madridista.dk skrev på Twitter, 3 CdR i dette årtusinde er bare heller ikke godt nok. 

​Jeg synes du giver meget lidt kredit til ATM. ATM hjemme er altså et rigtig godt hold og specielt når modstanderen hedder RMD. Ja de har jo faktisk være bedre hjemme end os i ligaen ind til videre. De kommer med en hel uges forberedelse og vi kommer med 2-3 dage efter at have spillet en Classico. Det skal self ikke være grunden til at man taber og er det helt sikkert ikke, men det tæller stadig for noget. Vi har indkasseret dumme mål fra individuelle KÆMPE fejl i de seneste 2 kampe og det at vi roterer 2 målmænd der bare slet ikke er gode nok er et problem. Vi har 2 skud på overlæggeren der også let kunne være endt i mål (Jude/Rodrygo).  

Ja, Atletico havde alle fordelene, friske ben og en hjemmebane, men generelt set synes jeg ikke det er godt nok at indkassere 3,3 mål pr kamp mod dem. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

2 år 5 måneder siden #159 af Kiwes

El Siete post=171781 skrev:

Kiwes post=171778 skrev:

El Siete post=171776 skrev: Vi har indkasseret 10 mål mod Atlético denne sæson, det er bare langt fra godt nok, så gode er de altså heller ikke. 

Og som Madridista.dk skrev på Twitter, 3 CdR i dette årtusinde er bare heller ikke godt nok. 

​Jeg synes du giver meget lidt kredit til ATM. ATM hjemme er altså et rigtig godt hold og specielt når modstanderen hedder RMD. Ja de har jo faktisk være bedre hjemme end os i ligaen ind til videre. De kommer med en hel uges forberedelse og vi kommer med 2-3 dage efter at have spillet en Classico. Det skal self ikke være grunden til at man taber og er det helt sikkert ikke, men det tæller stadig for noget. Vi har indkasseret dumme mål fra individuelle KÆMPE fejl i de seneste 2 kampe og det at vi roterer 2 målmænd der bare slet ikke er gode nok er et problem. Vi har 2 skud på overlæggeren der også let kunne være endt i mål (Jude/Rodrygo).  

Ja, Atletico havde alle fordelene, friske ben og en hjemmebane, men generelt set synes jeg ikke det er godt nok at indkassere 3,3 mål pr kamp mod dem. 

​Og det er vi helt enige om...vi lavede ALT for mange fejl der resulterede i mål. For jeg synes ikke vi spillede dårlig i nogen af de 2 seneste kamp. Faktisk synes jeg vi var klart bedst. Men personlige fejl koster bare når man spiller mod ATM og særligt når begge vores målmænd er milevis fra Courtois's niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 5 måneder siden #160 af Hamid8210
Dagen derpå

Det gør altid ondt at tabe til Atl.Madrid uanset om det er i Copa Del Rey eller ligaen - og uanset om man har spillet 3 kampe på 8 dage

Når det er sagt, så er Atl.Madrid et pokkers svært hold at spille mod og endda på deres hjemmebane. Forhåbentlig kan vi sætte dem på plads om 2 uger på Bernabeu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #161 af 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #162 af 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #163 af 9eren
LDen kamp i går var en Negreira kamp
Negreira
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved 9eren.

2 år 5 måneder siden #164 af Siempre Madrid

9eren post=171786 skrev: LDen kamp i går var en Negreira kamp
Negreira

​​Dommerne skal klandres, når de skal klandres.

Men Cuadra Fernández kan dårligt klandres for, at Rüdiger forlænger et indlæg til Lino. Han kan slet ikke gøre for, at Lunin dropper fatalt og elendigt. Han kan heller ikke rigtig gøre for, at Vinícius mister bolden på egen banehalvdel og ikke får stoppet Griezmann.

Gårsdagens nederlag har én ansvarlig: Real Madrid selv.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Kiwes

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #165 af 9eren
Men at fratage et mål til Real Madrid plus et potentielt straffe skal han vel klandres for og ligeledes at lade Atleti slagte løs. Der var vel også rødt kort til de Paul

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 5 måneder siden #166 af Madridista02
Synes bestemt også kampen igår lugtede af Negreira. Desværre... Det er nok også derfor vi kun har vundet Copa Del Rey 3 gange de seneste 35år. Fandeme hårdt at være Real Madrid egentlig. Hvorfor får vi aldrig tvivlsomme kendelser med os og dommerhjælp? Hvorfor er alle i mod os og korrupte? Vi må bare holde hovedet højt og håbe at vi kan vinde en titel mere.. ikke nemt når hele verden er korrupte og dømmer i mod os. Vi kunne selvfølgelig også prøve at fokusere på egne præstationer, mennnnn det lyder bare fjollet i mine ører. Kan ikke være vores egen skyld. Nej, det er de andres skyld. Vigtig lektie her i livet: det er altid de andres skyld.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #167 af 9eren

Siempre Madrid post=171787 skrev:

9eren post=171786 skrev: LDen kamp i går var en Negreira kamp
Negreira

​​Dommerne skal klandres, når de skal klandres.

Men Cuadra Fernández kan dårligt klandres for, at Rüdiger forlænger et indlæg til Lino. Han kan slet ikke gøre for, at Lunin dropper fatalt og elendigt. Han kan heller ikke rigtig gøre for, at Vinícius mister bolden på egen banehalvdel og ikke får stoppet Griezmann.

Gårsdagens nederlag har én ansvarlig: Real Madrid selv.

​Glemte også at nævne at RM tv har været ude og brokke sig og flere har sat spørgsmålstegn omkring dommerens præstation. 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #168 af Brylle
​Måske Rudiger er i familie med Negeira. Hmm

Leveret af Kunena Forum