Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Den var den sværest mulige lodtrækning. Ikke fordi det er Atletico og det er på udebane, men det er også et derby.
Der er meget at forbedre. Synes dog at holdet så bedre ud, da Kroos og Tchouameni kom ind.
Forstår heller ikke, hvorfor Valverde er fredet? Han spiller sku ikke super, og vi har mange gode spillere på bænken.
Handler det ikke mere om at rotere, det er jo ikke holdbart at de samme konstant spiller, trods andre (Brahim) er i form. Det er jo ikke holdbart i længden og kommer også til at koste os. Nu har Bellingham lige spillet 240 min mod Atletico, og jeg vil nok blive positivt overrasket hvis Ancelotti sparer ham mod Almeria.NadaMás post=171767 skrev:
Meget uenig.Dybbøl post=171766 skrev: Enighed om herinde at stille med stærkeste opstilling. Spild af kræfter. Elendigt at vi simpelthen ikke tør lade F. Garcia, Ceballos, Diaz, Joselu og Güler spille fra start. Vi har lige vundet en pokal for 4 dage siden. Lad nu nogle andre spille de her CDR kampe.
Hvorfor underkende CDRs værdi så meget? Mod et rival?
Real skal gå efter at vinde alt. Og gå efter at vinde alle kampe mod Atletico.
Havde piben mon haft en anden lyd hvis vi endte med at vinde i overtiden?
- få nogle gode minutter i en flok spillere i truppen som vil have gavn af minutterne og læreingen.
- hvile/aflaste nogle vigtige profiler.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
I øvrigt, hvis Mbappe kommer og foretrækker venstre side, så skal Vini bare sælges/bænkes. Niveauforskel mellem de to. Tåler ik engang sammenligning
Det der hattrick mod Barca har virkelig reddet Vini… Jeg vil bare gerne se Brahim og Rodrygo tilbage i front.
Men jeg vil dog mene, at det ville være useriøst og en my arrogant, at starte med spillere som Fran, Ceballos eller Arda. Arda skal vel stadig køres ind, og jeg ved ikke om en start på Metropolitano er godt for nogen - Lige nu (det kommer selvfølgelig). Fran og Ceballos har ikke vist niveau der forsvarer at starte dem i en knock-out.
Der er en balance, og truppen er tyndt besat i alle led, udover midtbanen. Man skal stille med en opstilling der realistisk kan gå ud og vinde kampen. Det er ikke hvem som helst vi spiller mod.
Som der blev nævnt på pod’en, har placeringen af Super Cup’en jo meget at sige. Den bør ligge om sommeren, men der kan den ikke i Saudi. Den ligger i januar. Så får en klub som Real jo lige pludselig et åndssvagt program, med rejsetid og 120-minutters kampe, når man ikke er så heldige at trække Unionistas i CDR.
Og som Madridista.dk skrev på Twitter, 3 CdR i dette årtusinde er bare heller ikke godt nok.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg synes du giver meget lidt kredit til ATM. ATM hjemme er altså et rigtig godt hold og specielt når modstanderen hedder RMD. Ja de har jo faktisk være bedre hjemme end os i ligaen ind til videre. De kommer med en hel uges forberedelse og vi kommer med 2-3 dage efter at have spillet en Classico. Det skal self ikke være grunden til at man taber og er det helt sikkert ikke, men det tæller stadig for noget. Vi har indkasseret dumme mål fra individuelle KÆMPE fejl i de seneste 2 kampe og det at vi roterer 2 målmænd der bare slet ikke er gode nok er et problem. Vi har 2 skud på overlæggeren der også let kunne være endt i mål (Jude/Rodrygo).El Siete post=171776 skrev: Vi har indkasseret 10 mål mod Atlético denne sæson, det er bare langt fra godt nok, så gode er de altså heller ikke.
Og som Madridista.dk skrev på Twitter, 3 CdR i dette årtusinde er bare heller ikke godt nok.