Optakt: Real Madrid - Stuttgart, Champions League, 1. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
der er godt nok 4 mand med dig men pyt, spark du bare fra 25 meter haha
Giv ham snart den start!!!
Vini med mange mærkelig udfald. Mentalt virker han træt. Tchouameni skuffende igen. Generelt alt for mange fejlafleveringer. Alle afslutninger dårlige. Intet sammenhængende spil eller pres.
Vi ender sgu nok med at vinde hele lortet alligevel.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det ligner lidt de mørke Galacticos-dage efter salget af Makelele, nede i forsvaret, holdene pisser bare lige igennem, og det er mere held end forstand at det ikke har kostet mere indtil videre.
Ancelotti og staben har et stort arbejde foran sig.
Og giv nu for helvede snart Endrick noget mere spilletid. Og Fran Garcia også for den sags skyld.
DC19
- 9eren
- Gæst
-
-#7- post=178201 skrev: Selvfølgelig positivt at man stadigvæk kan hive 3 point, selvom præstationen var langt under lavmålet. Men det er vist også det eneste positive. Vi kan konkludere at siden Ancelotti proklamerede at problemet var identificeret og løst, så har der ikke været andet end problemer med spillet.
Det ligner lidt de mørke Galacticos-dage efter salget af Makelele i forsvaret, holdene pisser bare lige igennem, og det er mere held end forstand at det ikke har kostet mere indtil videre.
Ancelotti og staben har et stort arbejde foran sig.
Og giv nu for helvede snart Endrick noget mere spilletid. Og Fran Garcia også for den sags skyld.
Det minder mig lige præcis om galacticos holdet efter Makelele var væk.
Tror den eneste løsning med den her trup er at skifte til en 4-4-2 med en solid midtbane, og 2 wide forwards i mbappe og endrick.
Defensivt sejlede vi godt nok rundt, mindede mig om kampene imod Leipzig sidste sæson. Lad os håbe at vi kan undgå skader til de bagerste 4 + Tchouameni i noget tid, så de kan finde noget stabilitet frem. Offensivt er jeg fortrøstningsfuld med Bellingham tilbage. Han er limen imellem kæderne.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Mbappe bringer meget lidt til spillet. Han er ingen Benzema!
Det fungere ikke mellem Vini og Mbappe... Endnu.
Vores midtbane dur ikke. Hold har luret vores taktik. Pres os højt, så vi ikke får bolden til vores front trio. Kroos som var meget presresistent savnes.
Lars1991 post=178204 skrev: Egentlig en god offensiv indsats, hvor jeg synes alle vores offensive spillere præsterer ret godt - lige indtil bolden skal i nettet.
Defensivt sejlede vi godt nok rundt, mindede mig om kampene imod Leipzig sidste sæson. Lad os håbe at vi kan undgå skader til de bagerste 4 + Tchouameni i noget tid, så de kan finde noget stabilitet frem. Offensivt er jeg fortrøstningsfuld med Bellingham tilbage. Han er limen imellem kæderne.
Alle vores offensive spillere ? Sig du er vini fanboy, uden at sige du er vini fanboy...