Optakt: Real Madrid - Stuttgart, Champions League, 1. kamp

1 år 10 måneder siden #133 af Ramos4
No Kroos means fewer prolonged attacking sequences where Real Madrid exchange 30-40 passes and force the opponent to either cede territory or expend tremendous amounts of energy to stay in shape. Those sequences were key to Madrid's success and are currently a rarity.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #134 af madrid2000
​Joke af en CL format. Du kan ende som nr. 24 i gruppen og alligevel vinde. Top 8 sparer dig for en runde, men hvis du skal ud i en ekstra runde, så møder du alligevel et middelmådig hold i næste runde. Eneste minus er flere kampe, men i min optik vil det ikke være en katastrofe at ende udenfor top 8. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 10 måneder siden #135 af Lars1991

Dragam post=178206 skrev:

Lars1991 post=178204 skrev: ​Egentlig en god offensiv indsats, hvor jeg synes alle vores offensive spillere præsterer ret godt - lige indtil bolden skal i nettet.

Defensivt sejlede vi godt nok rundt, mindede mig om kampene imod Leipzig sidste sæson. Lad os håbe at vi kan undgå skader til de bagerste 4 + Tchouameni i noget tid, så de kan finde noget stabilitet frem. Offensivt er jeg fortrøstningsfuld med Bellingham tilbage. Han er limen imellem kæderne. 

Alle vores offensive spillere ? Sig du er vini fanboy, uden at sige du er vini fanboy...

Ja, Vini har hans bedste kamp i sæsonen dag, synes jeg. Men det har Rodrygo også, som jeg faktisk synes var den bedste af de tre. Generelt skaber vi rigtig meget, og tror også det handler om at Stuttgart er et anderledes hold, end dem vi møder i Spanien. Typisk tysk, hvor de angriber med mange folk, og generelt giver vores spillere mere plads på bolden. Det kunne mærkes på både godt og ondt.

xg hed i dag 2.58 - 1.87 i vores favør.

1 år 10 måneder siden #136 af Ramos4

madrid2000 post=178208 skrev: ​Joke af en CL format. Du kan ende som nr. 24 i gruppen og alligevel vinde. Top 8 sparer dig for en runde, men hvis du skal ud i en ekstra runde, så møder du alligevel et middelmådig hold i næste runde. Eneste minus er flere kampe, men i min optik vil det ikke være en katastrofe at ende udenfor top 8. 

​At skulle gå fra 6 gruppespils kampe til potentielt 10 kampe inden knock-out er en kæmpe ting for et hold, der deltager i 7(?) turneringer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 10 måneder siden #137 af Raul7-2880
Endrick på 9’eren og Mbappe på venstre kant tak 
Vini til Saudi
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dragam

1 år 10 måneder siden #138 af Fondo_Sur
Stuttgart spillede deres livs kamp. Respekt til dem. Synes at alt taget i betragtning, at det var en rigtig god kamp. Offensiven fungerede. Indskifterne gjorde det godt. Eneste bekymring er at Vazquez og Tchouameni ikke kan følge med det høje tempo i en kamp som denne. Tchouameni ligner bare en god boldspillende midterforsvar. Sådan en kunne vi også bruge. Også måske have en anden spiller ved siden af Valverde, der igen spillede en super kamp. Jude også overraskende oplagt.

1 år 10 måneder siden #139 af Ramos4

Lars1991 post=178204 skrev: ​Egentlig en god offensiv indsats, hvor jeg synes alle vores offensive spillere præsterer ret godt - lige indtil bolden skal i nettet.

Defensivt sejlede vi godt nok rundt, mindede mig om kampene imod Leipzig sidste sæson. Lad os håbe at vi kan undgå skader til de bagerste 4 + Tchouameni i noget tid, så de kan finde noget stabilitet frem. Offensivt er jeg fortrøstningsfuld med Bellingham tilbage. Han er limen imellem kæderne. 

Alle vores offensive spillere ? Sig du er vini fanboy, uden at sige du er vini fanboy...

Fanboy...er du 12 år gammel? Det er jo ikke en ungdomsklub der her :D Du behøver ikke hoppe i flæsket på folk, der har en anden holdning en dig. Specielt ikke, når ingen har henvendt sig til dig.​ 

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 10 måneder siden #140 af Dragam

Ramos4 post=178213 skrev:

Fanboy...er du 12 år gammel? Det er jo ikke en ungdomsklub der her :D Du behøver ikke hoppe i flæsket på folk, der har en anden holdning en dig. Specielt ikke, når ingen har henvendt sig til dig.​ 

​Han havde ganske rigtigt ikke henvendt sig til mig, men han ytrede sin holdning på et forum, og så må man jo forvente at folk potentielt kommenterer på det.
Og man kan ikke seriøst mene at vini spillede godt denne kamp, uden at det er fordi man ser på ham gennem et rosenrødt glas... kald det fanboy, eller hvad du vil...

Men jeg vil give mig så langt, at det muligvis var for aggressivt skrevet.
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved Dragam.

1 år 10 måneder siden #141 af Dragam

Fondo_Sur post=178212 skrev: Stuttgart spillede deres livs kamp. Respekt til dem. Synes at alt taget i betragtning, at det var en rigtig god kamp. Offensiven fungerede. Indskifterne gjorde det godt. Eneste bekymring er at Vazquez og Tchouameni ikke kan følge med det høje tempo i en kamp som denne. Tchouameni ligner bare en god boldspillende midterforsvar. Sådan en kunne vi også bruge. Også måske have en anden spiller ved siden af Valverde, der igen spillede en super kamp. Jude også overraskende oplagt.

​Virker oplagt ift Tchouameni, men han vil ikke spille centerforsvarer, så den dør lidt der... men ellers ligger den til højrebenet.

1 år 10 måneder siden #142 af NickyMad
@Dragam - Jeg tror der er mange der er frustreret over Vinicius i øjeblikket (inkl. undertegnet), og jeg er også helt sikkert i den lejr der godt kunne være fortaler for at sælge ham, fordi jeg ikke tror på Vini/Mbappe kommer til at fungere.
Men du er nødt til at skrue en anelse ned for din Vinicius hate, det er lidt overdrevet. Der er mange der laver masser af fejl idag, ikke bare Vinicius, og det hele kommer ikke til at spille fordi han ryger ud.

1 år 10 måneder siden #143 af Matamoro
Selvfølgelig vil Tchouameni spille i midterforsvaret hvis alternativet er bænken. Det er nok også snart situationen for ham, når Camavinga kommer tilbage.

1 år 10 måneder siden #144 af Dragam

Matamoro post=178217 skrev: Selvfølgelig vil Tchouameni spille i midterforsvaret hvis alternativet er bænken. Det er nok også snart situationen for ham, når Camavinga kommer tilbage.

​Måske indtil sommeren, men mon ikke han så vil søge hen et sted hvor han ikke er tvunget til at spille centerforsvar.

Leveret af Kunena Forum