Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 6. spillerunde

2 måneder 1 uge siden #13 af Dragam
Det er første gang i sæsonen at vi har spillet tilnærmelsesvist så godt. Tænker ikke det er tilfældigt at det er nu hvor modric, güler, Bellingham og Fran er på banen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #14 af Dragam
Rodrygo må tilgengæld gerne til at spille fran i nogle af hans løb !

2 måneder 1 uge siden #15 af -#7-
​Forestil jer et øjeblik at Arda var skiftet til Dortmund, Leverkusen eller lignende, og Real Madrid skulle ud og købe ham til sommer. Han havde ikke kostet under 80 millioner €. At vi fik ham til under 30 mio. er næsten røveri ved højlys dag. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

2 måneder 1 uge siden #16 af Kiwes
​Seriøst Mbappe du skal snart til at kunne ramme bolden rigtigt. Det i midten hver gang!
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 måneder 1 uge siden #17 af Dragam

-#7- post=178316 skrev: ​Forestil jer et øjeblik at Arda var skiftet til Dortmund, Leverkusen eller lignende, og Real Madrid skulle ud og købe ham til sommer. Han havde ikke kostet under 80 millioner €. At vi fik ham til under 30 mio. er næsten røveri ved højlys dag. 

​Hvis han kan holde sig skadesfri, så tror jeg at han vil være verdens bedste spiller om 5 år.

2 måneder 1 uge siden #18 af elle44
Han er i hvert fald en af nøglerne til at få noget ordentlig spil ind på det her Madrid hold. Der er fin omgang med bolden idag. Ingen konstante febrilske beslutninger i venstre side af banen ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 1 uge siden #19 af Kiwes
​EJ nu skal Mbappe simpelthen til at tage sig sammen!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 1 uge siden #20 af NadaMás

Dragam post=178318 skrev:

-#7- post=178316 skrev: ​Forestil jer et øjeblik at Arda var skiftet til Dortmund, Leverkusen eller lignende, og Real Madrid skulle ud og købe ham til sommer. Han havde ikke kostet under 80 millioner €. At vi fik ham til under 30 mio. er næsten røveri ved højlys dag. 

​Hvis han kan holde sig skadesfri, så tror jeg at han vil være verdens bedste spiller om 5 år.

​Han skal have en ekstremt eksplosiv udvikling for at være i top 10 - Med al respekt.
Der er mange talenter og unge spillere det præsterer meget mere end ham. Men er selv vild med ham, og det er bestemt ikke udelukket - Men usandsynligt, selv uden skader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Malthehn

2 måneder 1 uge siden #21 af Dragam
Kunne godt have tænkt mig at mbappe havde ladet güler få det skud...

2 måneder 1 uge siden #22 af mat_hattrick

Kiwes post=178320 skrev: ​EJ nu skal Mbappe simpelthen til at tage sig sammen!

​Han lykkes ikke med en fis, men han er satme synlig! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

2 måneder 1 uge siden #23 af -#7-
​Nu er det ikke meget fransk fodbold jeg har set de sidste par år, men er målmændene i den liga bare helt ubegribeligt ringe? 

DC19

2 måneder 1 uge siden #24 af Dragam

NadaMás post=178321 skrev:

Dragam post=178318 skrev:

​Han skal have en ekstremt eksplosiv udvikling for at være i top 10 - Med al respekt.
Der er mange talenter og unge spillere det præsterer meget mere end ham. Men er selv vild med ham, og det er bestemt ikke udelukket - Men usandsynligt, selv uden skader.

​Man skal få spille minutter for at præstere, og den gamle nisse carlo giver nærmest ingen minutter til de unge spillere, så det giver jeg ikke så meget for.

Men vurderet udfra talent, så har güler 100% potentialet til at nå toppen.

Leveret af Kunena Forum