Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 9. spillerunde

3 måneder 1 uge siden #121 af DeLaRed

Ramos4 post=179102 skrev: Sygt at Bellingham skulle spille fuld tid. Har aldrig set så træt en spiller. Carlo turde tydeligvis ikke skifte Ceballos ind.

Og det kan man fandme godt forstå!​

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #122 af Cristiano7

9eren post=179101 skrev:

Cristiano7 post=179093 skrev: Hvis det er en langvarig skade, så har vi Vasquez! Supergod trup sammensætning.

​en anti lucas v fan

​Chill, Lucas er en fin al mulig mand - men ser helst mere ham fremme på midtbanen end højre back. 

Mega øv med Dani, håber på det bedste for ham.

Sov godt alle sammen. 

3 måneder 1 uge siden #123 af DeLaRed

Lars1991 post=179108 skrev: ​Lucas har et højt top niveau, og det så vi jo også sidste sæson, blandet andet imod Barcelona. Han har også et ret lavt bund niveau, men vi må håbe at noget fast kamp-rytme kan få hævet det bund niveau lidt. Det må været håbet. Udover at Carvajals skade ikke er så slem som det lignede, meeeen den så grum ud. Det lignede dog ikke et korsbånd.

​“…et RET lavt bund niveau” :-) :-) :-) 

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 måneder 1 uge siden #124 af Lars1991
​Lucas trak et straffespark, lavede en assist og scorede et mål i en 3-2 sejr imod Barcelona for mindre end et halvt år siden. Det gad jeg godt se en eller anden Bradley fra Liverpool gøre :D

3 måneder 1 uge siden #125 af mohbar
​joshua kimmich kontrakt udløber i 2025....! Ham vil kunne tage højreback pladsen
Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 måneder 1 uge siden #126 af Lars1991
​Forstår heller ikke kritikken af Bellingham sådan helt generelt. Jeg synes han kæmper røven ud af bukserne og kommer næsten altid ud af nærkampene godt. (Endnu) en god kamp af ham i dag, synes jeg.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, Chamartin, Dragam

3 måneder 1 uge siden #127 af Dragam

Ramos4 post=179113 skrev:

Dragam post=179109 skrev:

Ramos4 post=179104 skrev:

Bismo post=179100 skrev: Der skal i hvert fald handles til januar.

​Det kommer da ikke til at ske. Man har vel en backup højreback til lige netop sådan en situation her. Vi handler aldrig i januar. Så er vi tilbage i fantasi verdenen.

​Vi kan ikke seriøst spille store kampe med lucas som højreback... han sejler altid FULDKOMMEN defensivt...

Men...det kommer ikke til at ske. Stop dreaming.​

​Carvajal er 32, så vi er snart ved at være der hvor der skal ses efter en erstatning uanset hvad. Hvis han så worst case scenario har fået en fuldkommen overrevet minisk og er ude i et år, så ved vi jo ikke hvilken forfatning han vil være i efterfølgende - nok næppe på sit top niveau.
Er skaden så slem som det frygtes, så skal der som minimum lejes en højreback indtil Carvajal er tilbage - vi kan ikke kun have 1 højreback i truppen.

3 måneder 1 uge siden #128 af Cristiano7

Ramos4 post=179111 skrev:

Cristiano7 post=179106 skrev:

Ramos4 post=179098 skrev:

Cristiano7 post=179093 skrev: Hvis det er en langvarig skade, så har vi Vasquez! Supergod trup sammensætning.

​Ej hold nu kæft. Hvilken klub i verden har en verdensklasse højreback og en super god backup også? Nævn én!

​Trent/Bradley? 

Altså - de fleste har en rigtig højreback på bænken. Lucas er en alt mulig mand, men ikke det bedste højre back reserve vel? Han kommer helt sikkert til at trække et par straffe.

​Du vil hellere have Connor Bradley? Sgu nok meget godt det ikke er dig der skal sammensætte truppen trods alt.

​Chill. Du spurgte og jeg svarede blot. 

Pointet er Lucas kan ikke slå Carvajal af lige meget hvad, for han er jo ikke en RIGTIG højre back. Han kommer sikkert til at spille nogle gode kampe og så andre hvor hans mangler i den defensive bliver udstillet. 

Man bliver virkelig angrebet her i forummet. Kommenter ikke ofte, og dette er en af årsagerne. :( 

Vamos, håber der bliver fundet en god løsning til højreback situationen. 

3 måneder 1 uge siden #129 af -#7-
​Militão kan vel også sagtens spille højreback hvis man af en eller anden grund ikke stoler på Lucas. Det er ikke optimalt, men sådan er det jo når skaderne bliver ved med at hagle ned. Carvajals skade er jo heller ikke på grund af de mange kampe eller overbelastning, det er bare sindssygt uheldigt. 

DC19

3 måneder 1 uge siden #130 af Dragam

-#7- post=179122 skrev: ​Militão kan vel også sagtens spille højreback hvis man af en eller anden grund ikke stoler på Lucas. Det er ikke optimalt, men sådan er det jo når skaderne bliver ved med at hagle ned. Carvajals skade er jo heller ikke på grund af de mange kampe eller overbelastning, det er bare sindssygt uheldigt. 

​Så du vil have vi bruger en af vores centerbacker, som vi også mangler (og iøvrigt også er skadet og derfor Tchouameni spiller centerback idag), og bruger ham som højreback ? 

Der skal som minimum lejes 1 forsvarsspiller til januar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

3 måneder 1 uge siden #131 af -#7-

Dragam post=179123 skrev:

-#7- post=179122 skrev: ​Militão kan vel også sagtens spille højreback hvis man af en eller anden grund ikke stoler på Lucas. Det er ikke optimalt, men sådan er det jo når skaderne bliver ved med at hagle ned. Carvajals skade er jo heller ikke på grund af de mange kampe eller overbelastning, det er bare sindssygt uheldigt. 

​Så du vil have vi bruger en af vores centerbacker, som vi også mangler (og iøvrigt også er skadet og derfor Tchouameni spiller centerback idag), og bruger ham som højreback ? 

​Nej jeg så jo helst at man brugte Lucas, da han jo er backup. Og som sagt, det er ikke optimalt, men løsningerne er til stede i truppen som jeg ser det. Og som Ramos4 skrev, så tror jeg det er ren fantasi at tro at klubben handler til januar, jeg kan ikke engang huske hvornår det sidst skete, var det Huntelaar og Lassana Diarra måske? 

DC19

3 måneder 1 uge siden #132 af Dragam

-#7- post=179125 skrev:

Dragam post=179123 skrev:

​Nej jeg så jo helst at man brugte Lucas, da han jo er backup. Og som sagt, det er ikke optimalt, men løsningerne er til stede i truppen som jeg ser det. Og som Ramos4 skrev, så tror jeg det er ren fantasi at tro at klubben handler til januar, jeg kan ikke engang huske hvornår det sidst skete, var det Huntelaar og Lassana Diarra måske? 

​Ja, men du laver en stråmand på mig - jeg taler om at leje en højreback i det år carvajal potentielt er ude - det er dig der taler om at købe en spiller.

Og jeg kan sagtens tro at klubben lejer en højreback i 1 år, hvis det viser sig at Carvajal har fået en overrevet minisk. Det holder på ingen måde kun at have 1 højreback tilrådighed i et helt år...
Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved Dragam.

Leveret af Kunena Forum