Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 9. spillerunde
Ser bestemr ikke godt ud med Carvajal... ÆV! Vi skal handle ind tiæ den plads og tror at Kimmich vil være det bedste og billigste match. Nogen der har Perez whatsapp eller fax??
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du vil simpelthen igennem resten af sæsonen med kun Lucas som HB?Ramos4 post=179104 skrev:
Det kommer da ikke til at ske. Man har vel en backup højreback til lige netop sådan en situation her. Vi handler aldrig i januar. Så er vi tilbage i fantasi verdenen.Bismo post=179100 skrev: Der skal i hvert fald handles til januar.
Man skulle eftersigende allerede have kontaktet Trent om en fri transfer i '25, så selvom Kimmick lyder som en god løsning tror jeg ikke man ændrer disse planer.mohbar post=179127 skrev: https://www.facebook.com/share/TLfvh26Adu2RJ2HJ/
Ser bestemr ikke godt ud med Carvajal... ÆV! Vi skal handle ind tiæ den plads og tror at Kimmich vil være det bedste og billigste match. Nogen der har Perez whatsapp eller fax??
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Men du synes stadig ikke at der skal forstærkes til januar? Make it make sense..Ramos4 post=179107 skrev: Den ene halvdel af spillerne er skadede on/off - den anden halvdel er møg trætte. Yay, modere fodbold. Glæder mig til vi skal til en eller anden olie stat til vinter ikke én men TO gange og spille henholdsvis Intercontinental Cup og Super Cup.
I et af klippene giver han tegn at han kunne føle det "snappede" i knæet - så ja, det kan meget vel være sidste kamp. Som minimum den her sæson færdig ihvertfald.mohbar post=179132 skrev:
kan meget vel være den sidste kamp han har spillet..virkelig synd!Dragam post=179128 skrev: Men eeek, jeg har godt nok svært ved at tro at det kun er overstrukne ledbånd...
Forveksler du mig med en anden? Jeg har ikke snakket om at decideret købe en spiller. Jeg skrev at jeg ikke tror man handler, altså forstået at man ikke henter nogle spillere ind, om det så er på den ene eller anden måde. Hvem i alverden kan man i øvrigt få ind på leje, som ville kunne forstærke holdet mere end de løsninger vi allerede har? Den er godt nok noget nær umulig at få øje på syntes jeg.Dragam post=179126 skrev:
Ja, men laver du en stråmand på mig - jeg taler om at leje en højreback i det år carvajal potentielt er ude - det er dig der taler om at købe en spiller.-#7- post=179125 skrev:
Nej jeg så jo helst at man brugte Lucas, da han jo er backup. Og som sagt, det er ikke optimalt, men løsningerne er til stede i truppen som jeg ser det. Og som Ramos4 skrev, så tror jeg det er ren fantasi at tro at klubben handler til januar, jeg kan ikke engang huske hvornår det sidst skete, var det Huntelaar og Lassana Diarra måske?Dragam post=179123 skrev:
Så du vil have vi bruger en af vores centerbacker, som vi også mangler (og iøvrigt også er skadet og derfor Tchouameni spiller centerback idag), og bruger ham som højreback ?-#7- post=179122 skrev: Militão kan vel også sagtens spille højreback hvis man af en eller anden grund ikke stoler på Lucas. Det er ikke optimalt, men sådan er det jo når skaderne bliver ved med at hagle ned. Carvajals skade er jo heller ikke på grund af de mange kampe eller overbelastning, det er bare sindssygt uheldigt.
Der skal som minimum lejes 1 forsvarsspiller til januar.
Og jeg kan sagtens tro at klubben lejer en højreback i 1 år, hvis det viser sig at Carvajal har fået en overrevet minisk. Det holder på ingen måde kun at have 1 højreback tilrådighed i et helt år...
Medmindre klubben selvfølgelig har gemt Fauberts nummer i rolodexen.
DC19
Jeg tror også at sæsonen bliver færdiggjort med en erstatning internt. Kan som flere af jer heller ikke forstille mig at der sker noget til vinter.
Dog…
Både Joshua Kimmich (29år) og Trent A. Arnold (25år) har kontrakt udlød sommeren 25.
Kunne Bayern eller Liverpool være interesseret i at få en lille smule mønt til vinter, eller tager de chancen og venter til sommer, i håbet om at de forlænger.
Hvis Real kunne snakke med de to spillers bagland og få dem til at bekræfte overfor deres respektive klubber, at deres klinter ikke kommer til at underskrive en ny kontakt, så kunne vi potentielt have en Kimmich eller en Trent A. Arnold (min personlige favorit) til at spille i den hvide trøje d. 1 januar.
Don Perez, do your magic.
For hvis vores kærer Carvajal skal være ude af spillet i ét år, så er han tættere på 34 år når han vender tilbage og hvad kan vi forvente af ham der? Elsker ham, men tror ikke på det.
Få Trent eller Kimmich ind. Enten til vinter for lidt mønt eller til sommer “gratis”.
Hala Madrid.
Ps. Carlo fandt en løsning sidste sæson med lang skade til både Courtois, Militao og Alaba.
We can overcome this too.
Spøg til side, hvis Carvajal er ude resten af sæsonen ville det da være fedt med en erstatning. Men at finde en spiller der kan gå ind og præstere i Real Madrid fra dag 1, og måske endda kun på en lejeaftale, ja det bliver svært. Det skal virkelig gå op i en højere enhed, hvis vi skal finde en der er god nok, samt spiller i en klub der går med til at leje en spiller ud der er på det niveau. I endnu højere grad midt i en sæson. Men måske findes han derude og det kunne da være cool.
Dybbøl post=179135 skrev: Masser af tanker til Carvajal.
Jeg tror også at sæsonen bliver færdiggjort med en erstatning internt. Kan som flere af jer heller ikke forstille mig at der sker noget til vinter.
Dog…
Både Joshua Kimmich (29år) og Trent A. Arnold (25år) har kontrakt udlød sommeren 25.
Kunne Bayern eller Liverpool være interesseret i at få en lille smule mønt til vinter, eller tager de chancen og venter til sommer, i håbet om at de forlænger.
Hvis Real kunne snakke med de to spillers bagland og få dem til at bekræfte overfor deres respektive klubber, at deres klinter ikke kommer til at underskrive en ny kontakt, så kunne vi potentielt have en Kimmich eller en Trent A. Arnold (min personlige favorit) til at spille i den hvide trøje d. 1 januar.
Don Perez, do your magic.
For hvis vores kærer Carvajal skal være ude af spillet i ét år, så er han tættere på 34 år når han vender tilbage og hvad kan vi forvente af ham der? Elsker ham, men tror ikke på det.
Få Trent eller Kimmich ind. Enten til vinter for lidt mønt eller til sommer “gratis”.
Hala Madrid.
Ps. Carlo fandt en løsning sidste sæson med lang skade til både Courtois, Militao og Alaba.
We can overcome this too.
Problemet er jo at de stadig er inde i varmen i deres klubber og spiller hver gang. Hvis de skal af med dem midt i sæsonen, skal de jo også finde en erstatning. Jeg tror ikke klubberne er parat til at ofre sportslig success i denne sæson for lidt ekstra penge.
Men hvis man kan finde en løsning på en eller anden måde, man ved jo aldrig, så ville det da være to gode løsninger også på lidt længere sigt.
Så kommer det vel an på om man forventer Carvajal kommer tilbage. Fordi ellers skal der hentes en reserve til sommer alligevel, og det kunne man vel godt hente tidligere..
Ah well det sker helt sikkert ikke og Lucas spiller resten af sæsonen, det skal nok blive spændende.