Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 9. spillerunde
Det er desværre den værst tænkelig skade han har pådraget sig. Det er ikke tilfældigt at spillernes korsbånd springer som elastikker nu om dage. Men så længe UEFA og FIFA får deres penge, er alle glade. Jeg håber snart spillerne står sammen og siger fra.Dragam post=179128 skrev: Men eeek, jeg har godt nok svært ved at tro at det kun er overstrukne ledbånd...
![]()
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
jeg tror vi må handle til vinter. Tør man at bruge Jesús Fortea Tejedo
Man ligger som man har redt, bagkæden var allerede alarmerende tynd med dette kampprogram. Betyder kun flere trætte og skadede spillere.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Real Madrid kommer ikke til at vinde en eneste titel uden en kvalitets højreback. Der er lang tid til januar.
https://www.managingmadrid.com/2024/10/6/24263329/carvajal-real-madrid-injury-report-2024Real HWL post=179140 skrev:
Det er desværre den værst tænkelig skade han har pådraget sig. Det er ikke tilfældigt at spillernes korsbånd springer som elastikker nu om dage. Men så længe UEFA og FIFA får deres penge, er alle glade. Jeg håber snart spillerne står sammen og siger fra.Dragam post=179128 skrev: Men eeek, jeg har godt nok svært ved at tro at det kun er overstrukne ledbånd...
![]()
Jeg vil sige, at det næsten er billigt sluppet, hvis det "kun" er acl skade... men de finder jo først 100% ud af sksdens omfang, når de åbner op...
Jeg har svært ved at se carvajal komme tilbage i real Madrids start opstilling.
Alaba kommer 100% sikkert til at være langt fra tidligere tiders niveau...El Siete post=179142 skrev: Jeg tror ikke på et vinterkøb, det ligner ikke Perez, og heller ikke spillere fra Castila, det bliver spillerne der roterer ud af position. 33-årige Lucas kan ikke spille samtlige kampe fra nu af, så Tchouameni rykkes igen tilbage så Militao kan spille backen, eller måske Mendy derude og Fran på venstrebacken. Alaba er også snart tilbage og det vil sikkert også betyde Militao på højrebacken.
Man ligger som man har redt, bagkæden var allerede alarmerende tynd med dette kampprogram. Betyder kun flere trætte og skadede spillere.
Men du har helt ret i, at man ligger som man har redt.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
jeg forstår ikke hvorfor du siger backpladsen er tyndt besat med pt verdens bedste højreback og Lucas V som backup. ACL skader er åbenbart meget hyppige, men vi kan altså ikke have 40 højre backs i truppenEl Siete post=179142 skrev: Jeg tror ikke på et vinterkøb/leje, det ligner ikke Perez, og heller ikke spillere fra Castila, det bliver spillerne der roterer ud af position. 33-årige Lucas kan ikke spille samtlige kampe fra nu af, så Tchouameni rykkes igen tilbage så Militao kan spille backen, eller måske Mendy derude og Fran på venstrebacken. Alaba er også snart tilbage og det vil sikkert også betyde Militao på højrebacken.
- 9eren
- Gæst
-
Vi har to fungerende og kompetente centerbacks pt. (lad os holde Vallejo ude) det vil mene er tyndt besat. Nu har man mistet sin verdensklasse højreback og er MEGET tyndt besat.9eren post=179147 skrev:
jeg forstår ikke hvorfor du siger backpladsen er tyndt besat med pt verdens bedste højreback og Lucas V som backup. ACL skader er åbenbart meget hyppige, men vi kan altså ikke have 40 højre backs i truppenEl Siete post=179142 skrev: Jeg tror ikke på et vinterkøb/leje, det ligner ikke Perez, og heller ikke spillere fra Castila, det bliver spillerne der roterer ud af position. 33-årige Lucas kan ikke spille samtlige kampe fra nu af, så Tchouameni rykkes igen tilbage så Militao kan spille backen, eller måske Mendy derude og Fran på venstrebacken. Alaba er også snart tilbage og det vil sikkert også betyde Militao på højrebacken.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Mindes også han havde adskillige "månedens spiller" på den position i Porto.Madridista02 post=179146 skrev: Militao har før spillet back i Porto, så den er jeg ikke så nervøs for. Det er mere den manglende bredde det næste stykke tid...
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,