Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 9. spillerunde

1 år 9 måneder siden #145 af Real HWL

Dragam post=179128 skrev: Men eeek, jeg har godt nok svært ved at tro at det kun er overstrukne ledbånd...

​Det er desværre den værst tænkelig skade han har pådraget sig. Det er ikke tilfældigt at spillernes korsbånd springer som elastikker nu om dage. Men så længe UEFA og FIFA får deres penge, er alle glade. Jeg håber snart spillerne står sammen og siger fra.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #146 af 9eren
Vi skal have Jacobo mere med på den back nu. Så er det min Carvajal med lange ærmer jeg skal bære på bernabeu ved næste tur. Carvajal ude resten af sæsonen. Mon vi ser ham igen, jeg er helt ødelagt.

jeg tror vi må handle til vinter. Tør man at bruge Jesús Fortea Tejedo

Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved 9eren.

1 år 9 måneder siden #147 af El Siete
​​Jeg tror ikke på et vinterkøb/leje, det ligner ikke Perez, og heller ikke spillere fra Castila, det bliver spillerne der roterer ud af position. 33-årige Lucas kan ikke spille samtlige kampe fra nu af, så Tchouameni rykkes igen tilbage så Militao kan spille backen, eller måske Mendy derude og Fran på venstrebacken. Alaba er også snart tilbage og det vil sikkert også betyde Militao på højrebacken.  

Man ligger som man har redt, bagkæden var allerede alarmerende tynd med dette kampprogram. Betyder kun flere trætte og skadede spillere.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved El Siete.

1 år 9 måneder siden #148 af Matamoro
Camavinga må fra nu af være den foretrukne på midtbanen. Tchouameni spiller i forsvaret eller sidder på bænken. Vinicius er på sin egen hylde. Mbappé skal nok blive rigtig god i Madrid, men jeg tror ikke han bliver bedre end Vinicius. Han er bare mentalt stærkere. Mbappe blev med det samme gjort til chefen for PSG. Vini måtte imod alle odds kæmpe for at blive chefen i Real Madrid.

Real Madrid kommer ikke til at vinde en eneste titel uden en kvalitets højreback. Der er lang tid til januar.

1 år 9 måneder siden #149 af Dragam

Real HWL post=179140 skrev:

Dragam post=179128 skrev: Men eeek, jeg har godt nok svært ved at tro at det kun er overstrukne ledbånd...

​Det er desværre den værst tænkelig skade han har pådraget sig. Det er ikke tilfældigt at spillernes korsbånd springer som elastikker nu om dage. Men så længe UEFA og FIFA får deres penge, er alle glade. Jeg håber snart spillerne står sammen og siger fra.

​https://www.managingmadrid.com/2024/10/6/24263329/carvajal-real-madrid-injury-report-2024

Jeg vil sige, at det næsten er billigt sluppet, hvis det "kun" er acl skade... men de finder jo først 100% ud af sksdens omfang, når de åbner op... 

Jeg har svært ved at se carvajal komme tilbage i real Madrids start opstilling.

1 år 9 måneder siden #150 af Dragam

El Siete post=179142 skrev: ​​Jeg tror ikke på et vinterkøb, det ligner ikke Perez, og heller ikke spillere fra Castila, det bliver spillerne der roterer ud af position. 33-årige Lucas kan ikke spille samtlige kampe fra nu af, så Tchouameni rykkes igen tilbage så Militao kan spille backen, eller måske Mendy derude og Fran på venstrebacken. Alaba er også snart tilbage og det vil sikkert også betyde Militao på højrebacken.  

Man ligger som man har redt, bagkæden var allerede alarmerende tynd med dette kampprogram. Betyder kun flere trætte og skadede spillere.

​Alaba kommer 100% sikkert til at være langt fra tidligere tiders niveau... 

Men du har helt ret i, at man ligger som man har redt.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 9 måneder siden #151 af Madridista02
Militao har før spillet back i Porto, så den er jeg ikke så nervøs for. Det er mere den manglende bredde det næste stykke tid...

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #152 af 9eren

El Siete post=179142 skrev: ​​Jeg tror ikke på et vinterkøb/leje, det ligner ikke Perez, og heller ikke spillere fra Castila, det bliver spillerne der roterer ud af position. 33-årige Lucas kan ikke spille samtlige kampe fra nu af, så Tchouameni rykkes igen tilbage så Militao kan spille backen, eller måske Mendy derude og Fran på venstrebacken. Alaba er også snart tilbage og det vil sikkert også betyde Militao på højrebacken.  

​jeg forstår ikke hvorfor du siger backpladsen er tyndt besat med pt verdens bedste højreback og Lucas V som backup. ACL skader er åbenbart meget hyppige, men vi kan altså ikke have 40 højre backs i truppen
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved 9eren.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #153 af 9eren
Mon folk nu vil sælge Vinicius og have en halvflad Mbappe til at gøre det hele for os.

1 år 9 måneder siden #154 af El Siete

9eren post=179147 skrev:

El Siete post=179142 skrev: ​​Jeg tror ikke på et vinterkøb/leje, det ligner ikke Perez, og heller ikke spillere fra Castila, det bliver spillerne der roterer ud af position. 33-årige Lucas kan ikke spille samtlige kampe fra nu af, så Tchouameni rykkes igen tilbage så Militao kan spille backen, eller måske Mendy derude og Fran på venstrebacken. Alaba er også snart tilbage og det vil sikkert også betyde Militao på højrebacken.  

​jeg forstår ikke hvorfor du siger backpladsen er tyndt besat med pt verdens bedste højreback og Lucas V som backup. ACL skader er åbenbart meget hyppige, men vi kan altså ikke have 40 højre backs i truppen

​Vi har to fungerende og kompetente centerbacks pt. (lad os holde Vallejo ude) det vil mene er tyndt besat. Nu har man mistet sin verdensklasse højreback og er MEGET tyndt besat. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 9 måneder siden #155 af El Siete

Madridista02 post=179146 skrev: Militao har før spillet back i Porto, så den er jeg ikke så nervøs for. Det er mere den manglende bredde det næste stykke tid...

​Mindes også han havde adskillige "månedens spiller" på den position i Porto. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

1 år 9 måneder siden #156 af Lars1991
​Han har også spillet back for os. Jeg synes han gjorde det ok, men han så også ret klodset ud, og febrilsk når han kom længere op på banen. Men han har noget fart, styrke og gåpåmod. Jeg tænker umiddelbart ikke det er en løsning, han er alt for god i centerforsvaret. 

Leveret af Kunena Forum