Optakt: Real Madrid – Barcelona, Spansk Super Cup, finale

1 år 4 måneder siden #73 af Hamid8210
Og hvad sker der for Arujo - manden har været ude hele sæsonen og alligevel kan Vini ikke gøre en skid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #74 af Siempre fiel

Lars1991 post=181624 skrev:

Kiwes post=181622 skrev: ​1-4 seriøst. Ancelotti skal ud efter denne sæson.

Jeg frygter lidt han får et år mere...

​Oooork ja - på et tidspunkt vinder vi 2-3 kampe i streg og så skal Florentino nok forlænge med ham 😂 Ligesom Ceballos, Tchouameni, Lucas og hans elskede Mendy (for Davies har vi jo ik brug for) nok skal få livstidskontrakter allesammen!! Men hvor er det dog befriende og skønt at fodbolden sejrer en aften som i aften! Carlos antofodbold med at stille sig nede i eget felt og ikke ville ha bolden blir straffet og vi blir ydmyget totalt - fortjent og en sejr for offensiv, underholdende fodbold (spillet af en flok 17-årige af egen avl - bravo!!)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 4 måneder siden #75 af Real HWL
​Og man ved bare at Barca kommer til at gå efter den totale ydmygelse i 2. Halvleg. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 4 måneder siden #76 af Vinícius
Det er ganske fortjent resultat. Det er igen i høj grad vores to unge franske midtbanespillere, der ikke kan holde hovedet koldt, holde på bolden, eller positionere sig korrekt. Vi mangler nogle mere fodbold-intelligente spillere som Kroos og Modric var - faktisk behøver vi egentlig bare én, der kan diktere spillets gang.

Nu må det være slut med Tchou i forsvaret, og forhåbentlig skippes han videre til sommer. Camavinga må acceptere en plads på backen eller som en ikke-startende midtbanespiller.

Ancelotti kører også en meget gennemskuelig taktik - lange bolde til vores hurtige angribere. Var det ikke taktikken fra fifa 11 med Doumbia og de andre hurtige eller sådan noget?

Skod og skuffende. Nu skal der redes noget værdighed i anden halvleg.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

1 år 4 måneder siden #77 af Hamid8210
Altså 2x ydmygelser til Barca den her sæson allerede. Gezzzz

1 år 4 måneder siden #78 af Madrid777
​Ja 9’eren, men lad os da endelig ikke handle på “langvarige skader” og bare blive spillet midt over gang på gang på den højre back ;) Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke gider hidse mig op over det her hold længere. Det er sku for komisk at lukke 4 mål ind i tre kampe mod Barca på 2 års tid. Fuxk hvor bliver det ærgerligt at møde sine Barcelona-kollegaer i morgen guuud altså
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, NickyMad

1 år 4 måneder siden #79 af Vinícius
Men hvis man absolut skal trøste sig ved noget, så er Barca sat op til at slå os, mens vi er sat op til at vinde trofæer (særligt Champions League), hvilket de seneste års pokalhøst jo også viser. En ringe trøst på en sådan aften.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

1 år 4 måneder siden #80 af DeLaRed
Tænker Ancelotti skifter Fede ud for Ceballos og så Endrick ind for Mbappe…og så ser tiden an indtil det 88. minut ;-)

Donde está la biblioteca?

1 år 4 måneder siden #81 af Lars1991
​Enig i at Camavinga ikke har den bedste kamp, men ser et stort lys i ham som 6'er generelt. Men han er også en spiller, der godt kan blive for kaotisk i sit spil når der ikke er styr på sagerne. Og der er der ikke i dag.

Det længe siden vi har set Tchouameni præstere. Beholder ham gerne som reserve spiller, men i min øjne har han udspillet sin rolle som starter. Og det har Rodrygo og Mendy også, men det har jeg jo ment i mange sæsoner haha. 
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Dragam, longwind, DeLaRed, Figo-10

1 år 4 måneder siden #82 af longwind

Vinícius post=181638 skrev: Det er ganske fortjent resultat. Det er igen i høj grad vores to unge franske midtbanespillere, der ikke kan holde hovedet koldt, holde på bolden, eller positionere sig korrekt. Vi mangler nogle mere fodbold-intelligente spillere som Kroos og Modric var - faktisk behøver vi egentlig bare én, der kan diktere spillets gang.

Nu må det være slut med Tchou i forsvaret, og forhåbentlig skippes han videre til sommer. Camavinga må acceptere en plads på backen eller som en ikke-startende midtbanespiller.

Ancelotti kører også en meget gennemskuelig taktik - lange bolde til vores hurtige angribere. Var det ikke taktikken fra fifa 11 med Doumbia og de andre hurtige eller sådan noget?

Skod og skuffende. Nu skal der redes noget værdighed i anden halvleg.

​FIFA 14 med Ibarbo og Doumbia, det var tider

1 år 4 måneder siden #83 af Vinícius
Camavinga skal ud, han er én tackling fra at blive udvist.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #84 af 9eren
Camavinga har godt nok haft mange kampe hvor han laver så graverende fejl

Leveret af Kunena Forum