Optakt: Real Madrid – Barcelona, Spansk Super Cup, finale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Oooork ja - på et tidspunkt vinder vi 2-3 kampe i streg og så skal Florentino nok forlænge med ham 😂 Ligesom Ceballos, Tchouameni, Lucas og hans elskede Mendy (for Davies har vi jo ik brug for) nok skal få livstidskontrakter allesammen!! Men hvor er det dog befriende og skønt at fodbolden sejrer en aften som i aften! Carlos antofodbold med at stille sig nede i eget felt og ikke ville ha bolden blir straffet og vi blir ydmyget totalt - fortjent og en sejr for offensiv, underholdende fodbold (spillet af en flok 17-årige af egen avl - bravo!!)Lars1991 post=181624 skrev:
Kiwes post=181622 skrev: 1-4 seriøst. Ancelotti skal ud efter denne sæson.
Jeg frygter lidt han får et år mere...
Nu må det være slut med Tchou i forsvaret, og forhåbentlig skippes han videre til sommer. Camavinga må acceptere en plads på backen eller som en ikke-startende midtbanespiller.
Ancelotti kører også en meget gennemskuelig taktik - lange bolde til vores hurtige angribere. Var det ikke taktikken fra fifa 11 med Doumbia og de andre hurtige eller sådan noget?
Skod og skuffende. Nu skal der redes noget værdighed i anden halvleg.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Donde está la biblioteca?
Det længe siden vi har set Tchouameni præstere. Beholder ham gerne som reserve spiller, men i min øjne har han udspillet sin rolle som starter. Og det har Rodrygo og Mendy også, men det har jeg jo ment i mange sæsoner haha.
FIFA 14 med Ibarbo og Doumbia, det var tiderVinícius post=181638 skrev: Det er ganske fortjent resultat. Det er igen i høj grad vores to unge franske midtbanespillere, der ikke kan holde hovedet koldt, holde på bolden, eller positionere sig korrekt. Vi mangler nogle mere fodbold-intelligente spillere som Kroos og Modric var - faktisk behøver vi egentlig bare én, der kan diktere spillets gang.
Nu må det være slut med Tchou i forsvaret, og forhåbentlig skippes han videre til sommer. Camavinga må acceptere en plads på backen eller som en ikke-startende midtbanespiller.
Ancelotti kører også en meget gennemskuelig taktik - lange bolde til vores hurtige angribere. Var det ikke taktikken fra fifa 11 med Doumbia og de andre hurtige eller sådan noget?
Skod og skuffende. Nu skal der redes noget værdighed i anden halvleg.
- 9eren
- Gæst
-