Optakt: Real Madrid – Barcelona, Spansk Super Cup, finale
Nogle uforståelige beslutninger fra Carlo i aften
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
😂mohbar post=181673 skrev: Olmo skiftes ind. Så kan vi redde lidt af æren ved at sige den skulle være endt 3-0 til os.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Han har en af de bedste trupper i verden, selvfølgelig vinder Real Madrid nogle titler under ham.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Han har næsten intet forbedret de seneste 5 måneder i sæsonen. Katastrofale første halvlege, hvor vi slet ikke møder op til kampene. Et forsvar der ikke kan positionere sig rigtigt eller følge deres markeringer. Elendigt presspil, og en offensiv i rådvilde.Mas post=181679 skrev: Lige meget hvad, Carlo skal ud efter den her sæson (helst i morgen) han har lært intet af de nederlag han har lidt!!
Han har en af de bedste trupper i verden, selvfølgelig vinder Real Madrid nogle titler under ham.
På papiret burde det jo være det bedste hold i verden, men lige snart vi møder hold et my bedre end Mallorca bliver vi skildt ad. Ny træner tak.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Og Brahim istedet for Rodrygo fra kamp start for at vinde midtbanen.Lars1991 post=181670 skrev:
DeLaRed post=181666 skrev: Der skulle tage 50min at få Fede ned på den højre back, det er 50minutter for meget!
Det nærmest værre at han godt ved hvad der skal til. Valverde på back og Asencio som cb.
Donde está la biblioteca?