Optakt: Real Madrid – Barcelona, Spansk Super Cup, finale
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Du mener at det er NU at Lucas Vazquez er et problem?? Du har ik set ham spille før i går eller? Lucas er en fin madridista - meget sympatisk og en god, solid spiller, men han er ikke, og har aldrig været, højre back - og har aldrig haft niveau til at være starter i Madrid. Han har været en udmærket redderne til tider, dig sjældent når vi har mødt kvalitetsmodstandere. At du åbenbart mener noget andet er helt fair - ingen grund til at vi debatterer yderligere9eren post=181753 skrev: Ja du har jo siddet i flere år med anti Lucas vazques følelser og vil have ham solgt. Nu fik du endelig ret efter flere år. Det må være en giga sejr for dig
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Du har været anti Lucas i flere år. Men klubben har altså haft Lucas siden tidernes morgen. der må være noget du gør forkert.
Vi skulle ha købt en højre back i sommers, men man har jo satset på Carvajal.
- 9eren
- Gæst
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Din logik er ALTID den samme - hvis man tænker det modsatte af klubben/træneren/ledelsen, så må man være galt på den! Og det passer selvfølgelig perfekt ind i at du altid mener alt klubben gør er rigtigt. Din logik er at fordi Lucas har været mange år i klubben, så må man være galt på den hvis man mener han ikke er god nok til klubben. Ceballos har været der mange år, Mendy ligeledes - så de må jo virkelig være fremragende. Jeg må bare indrømme at jeg ikke kan sætte mig ind i tankegangen 😄 Men lad os stoppe den her - vi tænker heldigvis meget, meget forskelligt og du er mere end velkommen til bare at ignorere mine fremtidige indlæg 🙏🙏9eren post=181757 skrev: Ja jeg skrev jo at det var først nu at jeg synes Carvajal/Lucas V back pladsen var mangelfuld. Lucas giver meget fremad banen.
Du har været anti Lucas i flere år. Men klubben har altså haft Lucas siden tidernes morgen. der må være noget du gør forkert.
Vi skulle ha købt en højre back i sommers, men man har jo satset på Carvajal.
- 9eren
- Gæst
-
Min logik er den samme?
Jeg føler klubben gør klart det rigtige ja, og det skal et nederlag til Barcelona på 4-0 og 5-2 ikke gør nogen forskel på. Alle spillere fejlede i går på hver deres måde og det var stort set samme hold der tog Barcelona i flere kampe sidste sæson.