Optakt: Real Madrid – Barcelona, Spansk Super Cup, finale

1 år 6 måneder siden #181 af Siempre fiel

9eren post=181753 skrev: Ja du har jo siddet i flere år med anti Lucas vazques følelser og vil have ham solgt. Nu fik du endelig ret efter flere år. Det må være en giga sejr for dig

​Du mener at det er NU at Lucas Vazquez er et problem?? Du har ik set ham spille før i går eller? Lucas er en fin madridista - meget sympatisk og en god, solid spiller, men han er ikke, og har aldrig været, højre back - og har aldrig haft niveau til at være starter i Madrid. Han har været en udmærket redderne til tider, dig sjældent når vi har mødt kvalitetsmodstandere. At du åbenbart mener noget andet er helt fair - ingen grund til at vi debatterer yderligere 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #182 af 9eren
Ja jeg skrev jo at det var først nu at jeg synes Carvajal/Lucas V back pladsen var mangelfuld. Lucas giver meget fremad banen.

Du har været anti Lucas i flere år. Men klubben har altså haft Lucas siden tidernes morgen. der må være noget du gør forkert.

Vi skulle ha købt en højre back i sommers, men man har jo satset på Carvajal.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #183 af 9eren
Jeg kan huske at du var kritiker af ham dengang han scorede et mål mod Rayo V på hovedstød. Det er 8 år siden. Lucas V har altså sikret med holdet en helveds masse titler de sidste 8 år og har altid været 100% dedikeret.

1 år 6 måneder siden #184 af Siempre fiel

9eren post=181757 skrev: Ja jeg skrev jo at det var først nu at jeg synes Carvajal/Lucas V back pladsen var mangelfuld. Lucas giver meget fremad banen.

Du har været anti Lucas i flere år. Men klubben har altså haft Lucas siden tidernes morgen. der må være noget du gør forkert.

Vi skulle ha købt en højre back i sommers, men man har jo satset på Carvajal.

​Din logik er ALTID den samme - hvis man tænker det modsatte af klubben/træneren/ledelsen, så må man være galt på den! Og det passer selvfølgelig perfekt ind i at du altid mener alt klubben gør er rigtigt. Din logik er at fordi Lucas har været mange år i klubben, så må man være galt på den hvis man mener han ikke er god nok til klubben. Ceballos har været der mange år, Mendy ligeledes - så de må jo virkelig være fremragende. Jeg må bare indrømme at jeg ikke kan sætte mig ind i tankegangen 😄 Men lad os stoppe den her - vi tænker heldigvis meget, meget forskelligt og du er mere end velkommen til bare at ignorere mine fremtidige indlæg 🙏🙏
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #185 af 9eren
Altså jeg har ikke været modstander af, hvis man havde opgraderet på backpladserne i sommers, ej vil jeg heller brokke mig hvis flere talenter fik chancen. Så jo jeg synes at det ville ha været et naturligt skifte med flere spillere i sommers, hvis klubben havde valgt dette. Men det er jo absurd at du sidder i en hvad sagde jeg position efter 8-15 år med Lucas V i klubben.

Min logik er den samme?

Jeg føler klubben gør klart det rigtige ja, og det skal et nederlag til Barcelona på 4-0 og 5-2 ikke gør nogen forskel på. Alle spillere fejlede i går på hver deres måde og det var stort set samme hold der tog Barcelona i flere kampe sidste sæson.
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum