Optakt: Real Madrid – Barcelona, Spansk Super Cup, finale
Det er primært carlo, for hans latterlige beslutninger... det burde jo have været åbenlyst for enhver, hvordan det ville gå med den opstilling...Hamid8210 post=181658 skrev: Det her hold fortjener 90 min pibekoncert næste hjemmebane kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Ancelotti bliver ikke fyret med det samme. Jeg kan ikke se Perez gøre det mod en træner der har vundet flest trofæer. Det skal gøres pænt/gentleman style, dvs til sommer. Four more months.mohbar post=181657 skrev: det eneste lys der er ved denne kamp er at forhåbentligt bliver Ancelotti fyret imorgen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Real er længder efter Barca og har været det i mange år - vi vinder titler, det er rigtigt, men Barca spiller bedre end os. Selv da vi vandt 4-1 med hattrick af Vini, der spillede Barca os ud af banen, inden Vini lavede hattrick. Din evige propaganda mod Barca er trættende og bliver udstillet gang på gang, når Barca ydmyger os. Måske skulle dig og real TV ikke have så travlt med Barca, men i stedet fokusere på, hvad Real kan ændre og gøre bedre, for dét her, er virkelig pinligt. Endnu engang bliver vi ydmyget i El Classico.9eren post=181558 skrev: De hårdeste kritikere kommer kun frem når Barcelona ligger nummer 1, men nu hvor Real Madrid føre ligaen så kommer de kun frem igen til næste sæson når Barcelona tilfældigvis føre foran Madrid.
Så får vi den samme svada om at Barcelona har det bedste akademi, spillere bedre fodbold og handler bedst, samt at Madrid mangler Lewandowski
Så er der de kritikere som tror de er guds åbenbaring til fodbolden, når de kritisere Real Madrid for at ikke handle på spillernes langevarige skader.
Jeg savner Pepe :(
Carlo skal ud, han har for mange ydmygende nederlag til Fc Barcelona og han har lært intet!!!!!!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Donde está la biblioteca?
?!?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
DeLaRed post=181666 skrev: Der skulle tage 50min at få Fede ned på den højre back, det er 50minutter for meget!
Det nærmest værre at han godt ved hvad der skal til. Valverde på back og Asencio som cb.
El Siete post=181669 skrev: Mbappe bliver slagtet af målmanden - Gult kort til Vinicius :D
Du kan snart indsætte alt foran "Gult til Vinicius". Noget er han selv skyld i mens andet - som det her - er mere til den patetiske side.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.