Optakt: Espanyol – Real Madrid, LaLiga, 22. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Vini spiller ikke som en teamplayer iaften.
Nu er jeg en af dem der sket ikke mener Ceballos fortjener at bære den hvide trøje…men jeg ved der er mange herinde der ser en stor stjerne i ham…når det er sagt, så skal man virkelig have de subjektive briller på for at sige at han har spillet en godkendt 1. Halvej mod Espanyol, flere fejlafleveringer, masser af skæve afleveringer der ligger bag medspilleren og bliver overløbet og driblet alt for nemt forbi i flere situationer.-#7- post=182412 skrev: Jeg vil næsten vove den påstand at Ceballos havde spillet sig ind i startopstillingen uanset om Tchouameni eller Camavinga havde været klar og i form. Bortset fra det faktum at det jo selvfølgelig er Ancelotti som sidder på bænken, og at han er blevet noget nær den mest stædige og konservative træner jeg længe har set. Den ene katastrofale præstation efter den anden kan ikke ændre hans syn på en spiller, når først han har forelsket sig i ham.
Men jeg ved at der er nogle herinde som virkelig ikke bryder sig om Ceballos, og han bliver jo heller aldrig for alvor en profil for klubben, men kigger man med lidt friske øjne på ham, så ligner han altså lige præcis den spiller vi har brug for netop nu. Jeg synes han er kommet ind og har lukket lidt af det hul som Kroos har efterladt, og han har været meget sikker i sine afleveringer, og har også fået ryddet lidt op i det enorme hul foran forsvaret som Tchouameni ikke var i stand til at lukke i starten af sæsonen.
Ceballos har stadig en tendens til at lave nogle ekstremt risikable driblinger på nogle dumme steder, og det er hans helt store svaghed som jeg ser det, for det kan og har kostet dyrt før, men lige nu synes jeg han bidrager med meget mere end han skader.
Donde está la biblioteca?
Hvis der skal fløjtes er der vel straffespark først?Real HWL post=182424 skrev: Kan umiddelbart ikke lige se hvorfor målet skulle annulleres. Mbappe vrider sig bare løs fra et halsgrab. Latterlig dom.
DeLaRed post=182426 skrev:
Hvis der skal fløjtes er der vel straffespark først?Real HWL post=182424 skrev: Kan umiddelbart ikke lige se hvorfor målet skulle annulleres. Mbappe vrider sig bare løs fra et halsgrab. Latterlig dom.
Pas, den situation lagde jeg ikke mærke til.
Det var halsgrebet jeg regerede til, min pointe er, der bliver vel begået frispark af begge spillere, men det er hamstre et der sker først og det fortsætter ind i feltet, så hvis der skulle fløjtes så er det da straffe og ikke frispark imod Mbappe.Real HWL post=182427 skrev:
DeLaRed post=182428 skrev:
Det var halsgrebet jeg regerede til, min pointe er, der bliver vel begået frispark af begge spillere, men det er hamstre et der sker først og det fortsætter ind i feltet, så hvis der skulle fløjtes så er det da straffe og ikke frispark imod Mbappe.Real HWL post=182427 skrev:
Jamen det har du da ret i. Havde ikke lige lagt mærke til at det forgik inde i feltet. Man kan sige at de er lige gode om det. Mbappe forsøger bare at vriste sig fri. Den skulle bare have stået 1-0 til os, ikke så meget pis :)
DC19