Optakt: Espanyol – Real Madrid, LaLiga, 22. spillerunde

1 år 5 måneder siden #61 af JesperThomsen
​man kan sige meget, men der mangler et klasse alternativ til stopper positionen og en rigtig angriber så vi ikke skal bruge 3 venstrekanter oppe foran. 
Bænken er altså heller ikke særlig skræmmende. Hvad skal Endrick dog gøre i denne kamp feks..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #62 af DeLaRed
Angrebet med Vini - Mbappe - Rodrygo fungere igen igen igen ikke idag, hvornår mon vi bare som default spiller med det 2-mands angreb som har fungeret bedst i denne season???

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Lars1991, Fondo_Sur

1 år 5 måneder siden #63 af mohbar

elle44 post=182469 skrev: Ud med Ancelotti tak. Intet fungerer i hele kampen og han prøver ikke engang at bytte lidt rundt på de tre forreste. Og så vover han lige pelsen og laver en tidlig indskiftning af Modric i det 80. Minut. Jeg. Er. Så. Træt.

​ja sikket tydeligt signal at sende til sin bænk : i får kun lov at spille når en kamp er afgjort/ ubetydelig 

1 år 5 måneder siden #64 af mohbar

JesperThomsen post=182470 skrev: ​man kan sige meget, men der mangler et klasse alternativ til stopper positionen og en rigtig angriber så vi ikke skal bruge 3 venstrekanter oppe foran. 
Bænken er altså heller ikke særlig skræmmende. Hvad skal Endrick dog gøre i denne kamp feks..

​kan kan ihvertfald intet gøre fra bænken

1 år 5 måneder siden #65 af Lars1991
​Man ved næsten ikke hvad man skal fokusere på. Det var en elendig kamp af næsten alle involveret inklusiv Ancelotti self. Dårligt indhop af Modric, men det godt nok ikke lang snor han får herinde haha. Han har spillet masser af gode kampe i denne sæson også. Vini spiller skidt, men scorer jo faktisk et fantastisk mål, men som bliver lidt kontroversielt annulleret. Den kan forsvares, men skal der så ikke dømmes frispark/straffespark? Der bliver jo begået en forseelse på Mbappe først, selvom det Mbappe gør jo er værre. Så må det være det de er kommer frem til i VAR vognen? Jeg ved sgu ikke helt om det giver dommerfaglig mening... Der blev godt nok også begået mange små frispark, hvor der bare bliver skubbet eller hevet til en Real Madrid spiller, når der kom lidt ubalance i Espanyol forsvaret og så fik man løst det. Selvom det skete +10 gav det aldrig et gult kort. Det gjorde den glidende takling bagfra med knopperne på læggen til gengæld. Største røde kort jeg længe har set, men ak.

Jeg vil sige i dag havde vi problemer nok 11 imod 11, vi havde ikke behøvet at spille 11 imod 12.

1 år 5 måneder siden #66 af asp3200
​Hvis man kan få 300-400 for vini så sælg. Køb wirtz og ind med Alonso, er pisse træt af sølvræven.

Eneste positive ved det her nederlag er sku at valencia er længere væk fra stregen. 

At man stiller op sådan efter brest kampen er mig en kæmpe gåde. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

1 år 5 måneder siden #67 af JesperThomsen

mohbar post=182472 skrev:

elle44 post=182469 skrev: Ud med Ancelotti tak. Intet fungerer i hele kampen og han prøver ikke engang at bytte lidt rundt på de tre forreste. Og så vover han lige pelsen og laver en tidlig indskiftning af Modric i det 80. Minut. Jeg. Er. Så. Træt.

​ja sikket tydeligt signal at sende til sin bænk : i får kun lov at spille når en kamp er afgjort/ ubetydelig 

​Hvem kunne gøre en forskel fra bænken i aften?! Carlo kan ikke gøre for at Perez har lukket for tegnebogen mht. gode alternativer

1 år 5 måneder siden #68 af Real HWL
Håber Real Madrid TV giver den gas. I dag bliver vi virkelig snydt. 

1 år 5 måneder siden #69 af NickyMad

JesperThomsen post=182476 skrev:

mohbar post=182472 skrev:

​Hvem kunne gøre en forskel fra bænken i aften?! Carlo kan ikke gøre for at Perez har lukket for tegnebogen mht. gode alternativer

​Men så igen, ville Carlo have brugt dem? Udover der selvfølgelig skulle have været bredde til centerforsvaret, forstår jeg sgu da godt man ikke køber til bænken, når det er så skidesvært at få chancen. Så giver det bare mere mening med Asencio/Arda typer som Ancelotti kan skide på.

Jeg synes personligt ikke Carlo får nok kritik for hvor lidt han har fået ud af truppen, og hvor elendigt vi har spillet hele sæsonen. Der er absolut ingen plan, det føles virkelig som han venter på det hele løser sig af sig selv. Det ville være katastrofalt hvis Carlo igen er her næste sæson, så kan vi igen se frem til det forfærdelige spil, og se Rudiger/Jude/Valverde blive misbrugt sæsonen igennem uden pauser.

Nu har vi en cup kamp i midtugen inden en Atletico kamp, hvor vi bestemt ikke kan rotere. Men lur mig om vi ikke stiller med noget nær stærkeste opstilling her også, mens Endrick og Arda kan komme ind med 20 min igen.
Jeg gider ikke efter City kampen høre på vi har været trætte, hvis vi selv undlader at rotere.

Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold, El Siete

1 år 5 måneder siden #70 af NachoFernández
​Vi var ikke gode, men det er møg uheldigt at vi taber. Hvis Mbappe bare lægger sig eller går alt andet end de skubbe sådan, så gør Vini det til 1-0. Rodrygo+Mbappe var også farlige et par gange og vi er meget omkring deres felt.

Jeg bliver ved med at undre mig over brugen af den bænk når det ikke helt fungerer. 

Alaba skal bare ind og sætte spillet nedefra. Vi har jo Asencio til at bakke ham op.

Brahim er fantastisk på de små områder og altid farlig. Arda er en dåseåbner, god til at komme i feltet og slår de bedste dødbolde. Endrick skal bare have en bold dumpende ned til ham én gang omkring feltet og så scorer han. Ikke én af dem får en reel chance. Brahim når aldrig at spille sig ind i 88. minut. 

Så må man acceptere at det ikke kører 100% for en af de andre når vi faktisk har kvalitet derude.

Ærgerlig kamp. Vini-Mbappe-Rodrygo er super svær at løse men pt er det problematisk i begge ender. Det der ævl med at bænke Vini er dog ikke vejen frem. Men den er svær at se en god løsning på. 

På den lyse side, har vi været i en ret god stime og taber et sjældent point. Måske er det bare op på hesten og videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 5 måneder siden #71 af Hamid8210
Vini Mbappe og Rodrygo lyder frækt men vi vinder intet med de tre som starter
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 år 5 måneder siden #72 af Dybbøl
Jeg synes også at det bliver svære og svære at se det kan fungere med med tre venstre kanter til de tre forreste pladser med Vini, Mbappe og Rodrygo. 

Og hvis X. Alonso kommer til til sommer, så kan jeg slet ikke se hvordan han får de tre ind i det system vi har set ham bruge i Leverkusen. 

Sååh, måske Perez skulle overbevise Vini om et eventyr i SA og Perez får et sted mellem 300-400 mio euro. 

Nogle af de penge kunne geninvesteres i spillere som TAA, M. Gutierrez, Gonzalo Inácio, F. Wirtz og Benjamin Sesko.

Hvis X. Alonso (forhåbentlig) kom til og tog sin 3-5-2 med, så er der en spændende, kontrollerende og arbejdsom mandskab.

Mbappe    Sesko

Gutierrez  Wirtz  Valverde  Bellingham  TAA

Inácio   Rüdiger   Militao

- Sesko fed type. Sparker godt med begge ben og stærk på hovedet. Arbejder godt for holdet. 

- Gutierrez og TAA fantastiske på bolden. Så dygtige til at spille sig ud af presset. 

- Wirtz bliver vores mand der skal styre tempoet i kampen. 

- Inácio dygtige teknisk venstre fodet forsvars spiller. 

Bænken bliver også god.

Rodrygo   Endrick

Camavinga  Güler  Tochumani  Brahim  Carvajal

Alaba  J. Martinez  Asencio

+ Ceballos og Nico Paz 

Det kunne blive fedt at se Real kampe igen med disse gutter og Xabi. 
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum