Optakt: Espanyol – Real Madrid, LaLiga, 22. spillerunde

1 år 5 måneder siden #85 af Real HWL

9eren post=182494 skrev: Også rødt

Atleti slap også for rødt i denne i går. Jeg frygter næste uge rigtig meget!

Gal den er også sindssyg den takling. Hvis ikke han springer for livet ryger knæ og hele lortet. Vi ved alle sammen godt hvad det bliver for en kamp i næste uge. Og det falder ikke ud til vores fordel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #86 af Fondo_Sur
Ancelotti vil hellere spille med tre venstrekanter end at spille med Brahim. Han vil hellere spille med Tchouameni i dårlig form ude af position og en halvskaldet Rüdiger end at spille med Asencio.

Det er sku komisk. We’ve had a good time at least.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete

1 år 5 måneder siden #87 af Sebberg

9eren post=182486 skrev: Var der nogen der kan huske hvad jeg sagde efter Barcelona-Valencia i sidste uge? Jeg sagde at det var nu vi virkelig skulle ligge mærke til og nærstudere dommerne i kampene. Hvad skete der i går?

Sebberg nej du er ikke en Hugol, Acram, 9eren type, som råber Negreira efter hver kamp. Men er du begyndt at forstå systemet?

​Nej, jeg hopper stadig ikke med på dig og alle dine alteregoers smædekampagne. I går var en gigantisk dommerskandale, og det kan skyldes to ting: korruption eller inkompetence.

Jeg går med sidstnævnte. Hvorfor? Jo, nu har jeg tilfældigvis også set masser af mærkværdige kendelser, der er gået mod Barca i år denne sæson, og det ville være pænt besynderligt, hvis det hele var et komplot mod os. 

Jeg gider ikke gå ind i den store Negreira-diskussion. For mig er det ikke en selvfølge, at Real bliver snydt, fordi Barca engang har betalt dommerne. Faktisk nærmest tværtimod. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #88 af 9eren
Jeg har kun set en kampafgørende kendelse mod FCB. Jeg har tilgengæld set mange i mod os og mange til fordel for FCB

Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum