Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #109 af 9eren
Rodrygo skulle ha spillert Valverde. Vi burde jo ha vundet denne her kamp uden problemer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #110 af Lars1991
​Dani Ceballos had the most touches of anyone on the field and completed 99% of his 102 passes.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, NachoFernández

1 år 5 måneder siden #111 af elle44

9eren post=182838 skrev: Rodrygo skulle ha spillert Valverde. Vi burde jo ha vundet denne her kamp uden problemer.

​Ja, men det gør vi jo aldrig 

1 år 5 måneder siden #112 af El Siete
​Er ikke enig i dem der skriver Fran spiller en stor kamp, han blev overspillet gang på gang på den kant, det var heldigt Atletico ikke havde mere kvalitet offensivt. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Kialpe

1 år 5 måneder siden #113 af Hamid8210
Fra 7 point til potentielt 2 point foran Barca.

1 år 5 måneder siden #114 af Real HWL
​Noget der irritere mig grænseløst er når man ikke spiller en chance større. Der er 2 situationer hvor først med Mbappe der kan spillle Vini fri, men vælger en forkølet afslutning. Og den 2. situation er Rodrygo der kan spille Valverde helt fri inde i feltet,  man rodrygo vælger selv en forkølet afslutning. Få nu de skyklapper af forhelved, de høre til på en væddeløbshest. 
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #115 af 9eren
Men det straffe som for mig ikke er et straffe overhovedet, får mit pis i kog når Ceballos fuldstændig bliver slagtet efter 12 minutter. Der bliver ikke dømt en skid
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved 9eren.

1 år 5 måneder siden #116 af Lars1991

Real HWL post=182843 skrev: ​Noget der irritere mig grænseløst er når man ikke spiller en chance større. Der er 2 situationer hvor først med Mbappe der kan spillle Vini fri, men vælger en forkølet afslutning. Og den 2. situation er Rodrygo der kan spille Valverde helt fri inde i feltet,  man rodrygo vælger selv en forkølet afslutning. Få nu de skyklapper af forhelved, de høre til på en væddeløbshest. 

Der er også en i første halvleg, hvor Vini vælger at skyde med sit svage ben udefra, i stedet for at spille den til Mbappe.

Også en af de ting jeg har nævnt før omkring den front trio. De vil allesammen helst afgøre det selv. Det et problem. Brahim er meget mere uselvisk i sit spil.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 5 måneder siden #117 af NachoFernández

El Siete post=182841 skrev: ​Er ikke enig i dem der skriver Fran spiller en stor kamp, han blev overspillet gang på gang på den kant, det var heldigt Atletico ikke havde mere kvalitet offensivt. 

Profilen der skrev det kører også antikampagner mod Lucas, Mendy, Ceballos, Rodrygo de første 60 min og trioen på toppen. Kampens forløb og spillernes (de nævnte og deres konkurrenter) præstationer betyder ikke noget for hvad der skrives i kamptråden 

Fran var helt okay synes jeg. Rigtig mange gode indgreb men ikke altid han kan klare sig selv nej
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

1 år 5 måneder siden #118 af Fondo_Sur

Real HWL post=182843 skrev: ​Noget der irritere mig grænseløst er når man ikke spiller en chance større. Der er 2 situationer hvor først med Mbappe der kan spillle Vini fri, men vælger en forkølet afslutning. Og den 2. situation er Rodrygo der kan spille Valverde helt fri inde i feltet,  man rodrygo vælger selv en forkølet afslutning. Få nu de skyklapper af forhelved, de høre til på en væddeløbshest. 

Sådan er det, når man spiller 3 af samme spillertype. De arbejder ikke tilstrækkeligt for hinanden, men skiftes bare til at køre solo.​ Groft sagt. Men ikke desto mindre rigtigt, når holdet kun var i stand til at score 1 mål. Det er netop i denne slags kampe, at man skal dekorere noget godt igennem for at score. Det er ikke nok, at Brahim kommer ind i det 87. minut. Han kunne have gjort en forskel i kampen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 5 måneder siden #119 af Sebberg
​Det er desværre igen et problem, at vi ikke møder op i første halvleg - samme historie mod Espanyol. Anden halvleg er til gengæld ret opløftende, synes jeg. Der skaber vi virkelig mange chancer mod en stærk defensiv. Hvis Bellingham scorer på én af sine to store hovedstødschancer efter målet, så vinder vi den kamp 3- eller 4-1.

Og straffet. Ja, der er jo straffe efter reglerne - den er såmænd ikke længere. Men det hører til i den diskussion, som jeg også prøvede at løfte herinde for et par uger siden: Det er simpelthen så besynderligt, at man i reglerne om straffespark slet ikke har et parameter, der handler om, hvorvidt forseelsen er proportionel ift. at man får spillets største chance. I hvilken verden giver det mening, at der bliver dømt et straffespark, når bolden er fløjet forbi, og forseelsen dermed absolut ingen indvirkning har på spillet? Jeg kan simpelthen ikke forstå, at man ikke i nyere tid har gjort et opgør med den tankegang og har indført nogle regler, der gør, at man undgår det her. Så må man give et indirekte frispark eller måske et gult kort uden andet.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #120 af 9eren
Det er lidt sjovt så mange der ikke kan se det er et komplot mod Madrid det straffe igår.

Jeg sagde det igen med FCB mod Valencia. Læg mærke til dommerne. Det straffe vil aldrig blive dømt mod Barcelona. Det skete jo heller ikke mod Valencia i ligaen for 2 uge siden.

Leveret af Kunena Forum