Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde
Overvejede kort at boycotte alle kampe hvor højresiden af forsvaret hedder Tchouameni og Vazquez, men så indså jeg, at det så nok ville blive resten af sæsonens kampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Valverdes torden rammer nok muren 4 ud af 5 gange.
Så du vil have en der aldrig har scoret et frisparksmål, til at tage frispark?Cristiano7 post=182778 skrev: Vil gerne se Mbappe tage frispark af og til.
Valverdes torden rammer nok muren 4 ud af 5 gange.
Det lyder som en pisse god idé
NachoFernández post=182766 skrev: Hvordan takserer I ellers at man træder på en i en duel i feltet? Er der bare fri leg i forhold til det? Det kommer i forhold til to der jagter bolden. Havde givet frispark ude på banen
Eller hvad tænker I siden I ikke synes der er straffe? Gør mig endelig klogere her
Det her er jo netop ikke en duel i feltet. Bolden er ikke i nærheden, det ikke en duel. Atletico Madrid spilleren kommer løbende alt for sent og ikke i nærheden af at nå bolden, og løber ind i Tchouamenis råderum, som egentlig bare træder ned efter han har prøvet at ramme bolden. Han træder oven i købet ikke engang helt ned med sålen.
For mig har det her ikke noget med fodbold at gøre. Det svært at føle sig engageret i det fodboldmæssige for tiden må jeg bare sige.
Enig. Der skulle helt sikkert være købt mere ind, men spillet har altså været elendigt hele sæsonen igennem. Utroligt nogen stadig kan forsvare Ancelotti.Hamid8210 post=182776 skrev: Carlos Antelotti har tabt sutten - hvordan har man ikke knækket koden efter 30 kampe?!
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Savner de dage vi spillede med en angriber og ikke 3 venstrekanter!!
og stop nu med at brokke jer over at Atm står nede med alle mand og forsvarer.. hvorfor skulle de dog ikke gøre det?! De fører kampen og ligaen, noget må de jo gøre rigtigt
Realex post=182777 skrev: Vinicius gør intet godt for holdet i øjeblikket. Rodrygo på venstre og Brahim på højre.
Overvejede kort at boycotte alle kampe hvor højresiden af forsvaret hedder Tchouameni og Vazquez, men så indså jeg, at det så nok ville blive resten af sæsonens kampe.
Han har været off i sin timing i alt i dag. Havde givet ham 10-15 minutter til at gøre det bedre i 2. halvleg og ellers pille ham ud for Brahim.