Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde

1 år 5 måneder siden #49 af Realex
​Vinicius gør intet godt for holdet i øjeblikket. Rodrygo på venstre og Brahim på højre.

Overvejede kort at boycotte alle kampe hvor højresiden af forsvaret hedder Tchouameni og Vazquez, men så indså jeg, at det så nok ville blive resten af sæsonens kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold, elle44, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #50 af Cristiano7
Vil gerne se Mbappe tage frispark af og til.
Valverdes torden rammer nok muren 4 ud af 5 gange.

1 år 5 måneder siden #51 af Madrid777
Den her kamp er desværre gået hen og er blevet alt det som vi alle sammen frygtede. Langsomt spil, tvivlsomme dommerkendelser, en lav blok fra ATM og naive dispositioner fra trænerbænken. Kom nu Carlo gør noget! 45 min tilbage, det er ikke for sent endnu hala madrid!

1 år 5 måneder siden #52 af Real HWL
​Vi kan jo spille her fra og til jul, vi score aldrig. Det er tæt på at være noget af det tammeste fodbold jeg længe har set. Vi spiller en hel halvleg uden at skabe noget der ligner en mål chance. Hold kæft det er pinligt.

1 år 5 måneder siden #53 af elle44
Han skal nok prøve at ændre noget omkring minut 75 :)

1 år 5 måneder siden #54 af Malthehn

Cristiano7 post=182778 skrev: Vil gerne se Mbappe tage frispark af og til.
Valverdes torden rammer nok muren 4 ud af 5 gange.

​Så du vil have en der aldrig har scoret et frisparksmål, til at tage frispark?

Det lyder som en pisse god idé

1 år 5 måneder siden #55 af Lars1991

NachoFernández post=182766 skrev: ​Hvordan takserer I ellers at man træder på en i en duel i feltet? Er der bare fri leg i forhold til det? Det kommer i forhold til to der jagter bolden. Havde givet frispark ude på banen

Eller hvad tænker I siden I ikke synes der er straffe? Gør mig endelig klogere her 

Det her er jo netop ikke en duel i feltet. Bolden er ikke i nærheden, det ikke en duel. Atletico Madrid spilleren kommer løbende alt for sent og ikke i nærheden af at nå bolden, og løber ind i Tchouamenis råderum, som egentlig bare træder ned efter han har prøvet at ramme bolden. Han træder oven i købet ikke engang helt ned med sålen.

For mig har det her ikke noget med fodbold at gøre. Det svært at føle sig engageret i det fodboldmæssige for tiden må jeg bare sige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Jelle, longwind

1 år 5 måneder siden #56 af NickyMad

Hamid8210 post=182776 skrev: Carlos Antelotti har tabt sutten - hvordan har man ikke knækket koden efter 30 kampe?!

​Enig. Der skulle helt sikkert være købt mere ind, men spillet har altså været elendigt hele sæsonen igennem. Utroligt nogen stadig kan forsvare Ancelotti.

1 år 5 måneder siden #57 af Hamid8210
​og jeg fik ret - 0 chancer på Bernabeu 

1 år 5 måneder siden #58 af Real HWL
​Det her hold skriger på fornyelse på trænerbænken.
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

1 år 5 måneder siden #59 af JesperThomsen
​0 skud på mål, Real Madrid på hjemmebane.. 
Savner de dage vi spillede med en angriber og ikke 3 venstrekanter!!

og stop nu med at brokke jer over at Atm står nede med alle mand og forsvarer.. hvorfor skulle de dog ikke gøre det?! De fører kampen og ligaen, noget må de jo gøre rigtigt 

1 år 5 måneder siden #60 af Lars1991

Realex post=182777 skrev: ​Vinicius gør intet godt for holdet i øjeblikket. Rodrygo på venstre og Brahim på højre.

Overvejede kort at boycotte alle kampe hvor højresiden af forsvaret hedder Tchouameni og Vazquez, men så indså jeg, at det så nok ville blive resten af sæsonens kampe.

Han har været off i sin timing i alt i dag. Havde givet ham 10-15 minutter til at gøre det bedre i 2. halvleg og ellers pille ham ud for Brahim.

Leveret af Kunena Forum