Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde

1 år 5 måneder siden #97 af Hamid8210
Horrible ringe hjærnespark

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #98 af longwind
Påfaldende dårlige indsatser fra indskifterne

1 år 5 måneder siden #99 af Cristiano7

longwind post=182827 skrev: Påfaldende dårlige indsatser fra indskifterne

​De kom også alt for sent ind. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 5 måneder siden #100 af JesperThomsen
​sløjt at igen igen miste point til Atl. M. 
imorgen er Barcelona kun 2 point efter og noget bedre indbyrdes.. 
ligaen back to back er bare ikke noget for os. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #101 af 9eren
Vi var klart bedst i anden halvleg

1 år 5 måneder siden #102 af elle44
De har jo ikke tid til at komme ind i kampen. Hjernedødt at skifte Brahim ind i 87. Minut, det eneste det gør er at trække tiden.

Nå endnu en kamp mod et tophold vi ikke vinder. Og jeg er ligeglad med at vi spiller en god anden halvleg og når halvdelen af kampen stadig er til at lukke op at skide i. Og når vi så stille og roligt begynder at falde i tempo sker der ikke en skid på trænerbænken.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, mohbar, Fondo_Sur, JesperThomsen, Dragam, NickyMad

1 år 5 måneder siden #103 af mohbar

longwind post=182827 skrev: Påfaldende dårlige indsatser fra indskifterne

​de har ikke en chance når de kommer så sent ind. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Fondo_Sur, Dragam

1 år 5 måneder siden #104 af Real HWL
​Endnu engang formår vi ikke at slå et top hold. Jeg syntes dog vi spiller en god 2. halvleg. Men ja, pisse sløjt vi ikke vinder. 
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, NickyMad

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 5 måneder siden #105 af Madridista02
Endnu en ringe indsats mod rivalerne. Pinligt igen igen. Hvis det skulle komme dertil, så er det næsten ikke værdigt at vinde ligaen, hvis ikke man kan slå rivalerne omkring en. Elendigt simpelthen

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 år 5 måneder siden #106 af -#7-
​Jeg fatter bare ikke Ancelotti. Alle med øjne i hovedet kan se at der er op til flere spillere som står foroverbøjet, med hænderne i siden og ser helt færdige ud allerede efter 60-65 minutter, og alligevel vælger han at køre dem helt flade, så vi mister momentum og tempoet i kampen, og dem han så endelig får skiftet ind har ikke en jordisk chance for at påvirke kampen fordi tempoet netop er væk. 

Jeg håber inderligt at det her er hans sidste sæson i klubben, jeg kan bare ikke mere nu. 

DC19
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, elle44, NickyMad

1 år 5 måneder siden #107 af El Siete
​Vi kommer flot tilbage i anden halvleg, helt anden gejst og masser af chancer. Men hvorfor spiller vi igen en sløv, sløv første halvleg, det er jo et ekstremt bekymrende tema i denne sæson. Det kan simpelthen ikke passe at Ancelotti ikke kan få motiveret og sat spillerne ordentlig op fra kampstart. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 5 måneder siden #108 af Lars1991
​Op indtil målet var Rodrygo vores klart bedste offensive spillere... men så ved jeg simpelthen ikke hvad der sker med ham? Han har nærmest ikke en god aktion siden og burde være blevet taget ud 15-20 minutter før han gør imo.

Vini med en forfærdelig første halvleg, men han viser også hvorfor man ikke skal tage spillere ud i pausen (ikke at der nogensinde var en chance for det). Meget bedre anden halvleg, selvom han også går død de sidste 10 minutters tid.

Mbappe med en middel kamp. Forventer lidt mere af en spiller af hans kaliber, men ringe var det jo heller ikke.

Så er det værd at nævne tre af vores spanske venner i startopstillingen, for jeg synes nærmest de var de bedste. Ceballos, Fran og Asencio. Store kampe af dem, og de beviser at de ikke bare kan være med, men være afgørende på det her niveau. Flot!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum