Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
De kom også alt for sent ind.longwind post=182827 skrev: Påfaldende dårlige indsatser fra indskifterne
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
imorgen er Barcelona kun 2 point efter og noget bedre indbyrdes..
ligaen back to back er bare ikke noget for os.
- 9eren
- Gæst
-
Nå endnu en kamp mod et tophold vi ikke vinder. Og jeg er ligeglad med at vi spiller en god anden halvleg og når halvdelen af kampen stadig er til at lukke op at skide i. Og når vi så stille og roligt begynder at falde i tempo sker der ikke en skid på trænerbænken.
de har ikke en chance når de kommer så sent ind.longwind post=182827 skrev: Påfaldende dårlige indsatser fra indskifterne
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Jeg håber inderligt at det her er hans sidste sæson i klubben, jeg kan bare ikke mere nu.
DC19
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Vini med en forfærdelig første halvleg, men han viser også hvorfor man ikke skal tage spillere ud i pausen (ikke at der nogensinde var en chance for det). Meget bedre anden halvleg, selvom han også går død de sidste 10 minutters tid.
Mbappe med en middel kamp. Forventer lidt mere af en spiller af hans kaliber, men ringe var det jo heller ikke.
Så er det værd at nævne tre af vores spanske venner i startopstillingen, for jeg synes nærmest de var de bedste. Ceballos, Fran og Asencio. Store kampe af dem, og de beviser at de ikke bare kan være med, men være afgørende på det her niveau. Flot!