Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde

1 år 5 måneder siden #37 af Hamid8210
Savner hvordan Ronaldo straffede all. Madrid hver gang. Om det var hjemme eller udebane

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #38 af NachoFernández
​Hvordan takserer I ellers at man træder på en i en duel i feltet? Er der bare fri leg i forhold til det? Det kommer i forhold til to der jagter bolden. Havde givet frispark ude på banen

Eller hvad tænker I siden I ikke synes der er straffe? Gør mig endelig klogere her 

1 år 5 måneder siden #39 af Real HWL
​Syntes ikke man kan klandre ​Tchouameni for noget i den her situation. Det er bare uheldigt. Men vi kan klandre Ancelotti for igen igen at sætte et angreb sammen der ikke kan skabe en skid. 

1 år 5 måneder siden #40 af longwind
Vinicius har været helt væk

1 år 5 måneder siden #41 af mohbar
​i det mindste viser denne kamp os hvordan vires reelle niveau ligger imod de gode hold.

Der kommer Ancelottis taktikløse stjernespillerne-redder-mig-nok-til-sidst koncept til kort.
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

1 år 5 måneder siden #42 af Hamid8210
Alt.Madrid udspiller os med 5 afleveringer

1 år 5 måneder siden #43 af Cristiano7

longwind post=182768 skrev: Vinicius har været helt væk

​Enig. Ville skifte ham ud med Brahim. Men det sker ikke. 

Modric og Brahim kommer nok ind for Ceballos og Rodrygo… og Vini er fortsat på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

1 år 5 måneder siden #44 af Tyskfugl
Jeg siger ikke at den ikke kan dømmes men syntes a.madrid spilleren søger den samme bolden er væk da han falder

1 år 5 måneder siden #45 af -#7-
​Jeg savner simpelthen også noget mere fra Bellingham i de her kampe. 

DC19

1 år 5 måneder siden #46 af NachoFernández
​Synes Rodrygo har været tæt på et par gange. Brahim på højre og Rodrygo på venstre ville intet gøre mig fra 2. halvlegs start. Kan også være, at Gonzalo Garcia kan byde ind med sin størrelse senere. Men der skal ske noget. Vi skaber ikke helt nok.

1 år 5 måneder siden #47 af schreiber77

NachoFernández post=182766 skrev: ​Hvordan takserer I ellers at man træder på en i en duel i feltet? Er der bare fri leg i forhold til det? Det kommer i forhold til to der jagter bolden. Havde givet frispark ude på banen

Eller hvad tænker I siden I ikke synes der er straffe? Gør mig endelig klogere her 

​Jeg er ikke ude i der ikke er straffe, jeg er mere ude i om der virkelig er en forseelse?
Tchouameni rammer bolden, og træder så angriberen over foden efter den har ændret retning og er uden for rækkevidde. 
Hvis det havde givet et frispark uden for feltet er det helt fair der er straffe. 
Men havde det givet et frispark uden for feltet? 

1 år 5 måneder siden #48 af Hamid8210
Carlos Antelotti har tabt sutten - hvordan har man ikke knækket koden efter 30 kampe?!

Leveret af Kunena Forum