Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL, play off, første kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- 9eren
- Gæst
-
og beklager mine udtryk men følelserne løber af med mig. Jeg er så træt af crap kendelser og dommere der dømmer meget mod MadridFigo-10 post=183072 skrev:
Ja kæmpe fejl.9eren post=183065 skrev: Fucking lorte dommer
Når det så er sagt, så har han været god ift det vi ser i weekenderne. Kunne vi ikke bare flyve nogle dommere ind please.
Jeg ved ikke hvilke briller du har set Vini med idag men både Marca og Flashscore har Vini og Asencio til at være de 2 bedste for Real idagmohbar post=183066 skrev:
ret skal være ret. Vil helst se Rodeygo solgt. Og selvf er Vini vores superstar men savner noget konsekvens. Rodrygo har lagt nogle gode afleveringer medens Vini har driblet ind i mørket og afsluttet dårligt. Heldigvis blev en dårlig afslutning til en assist :)NickyMad post=183060 skrev:
Aaah lige idag har Vini da været klart bedremohbar post=183051 skrev: undrer mig sgu lidt. Eodrygo har spillet bedre end Vini men alligevel så bliver han udskiftet og ikke Vini
Brahiiiiiiim!!!
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Hvor er det godt af Vini!
Så længe vi kan lægge kampen op til dueller og højt tempo, så er alt godt. Der skal bare med i returen.
Vildt at vi vender det hele!
Også er det altid BellingHim.
Ceballos blir skiftet ud og vi lukker ikke flere mål ind og vi scorer 2 selv…det siger alt ;-)
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-