Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL, play off, første kamp

1 år 4 måneder siden #145 af mohbar
​super resultat. Fantastisk indhop af Brahim. Fryd for øjet at se ham spille for os og være afgørende igen. og virkelig ærgerligt det kun er 10 minutter.

nu skal City simpelhen trynes hjemme. Kad os se en magtdemonstration hjemme!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, JesperThomsen, Dragam, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #146 af Lars1991
​Camavinga: Jeg synes han var helt eminent på 6'eren før hans skade. Hans svaghed er rent mentalt, hvor han godt kan blive lidt rystet og så bliver alt han gør usikkert. Vi så det i dag, hvor han i små perioder i kampen falder helt igennem, men han får da arbejdet sig tilbage i kampen.

Jeg har stadig stor tiltro til ham, men han skal finde noget mere stabilitet så han ikke har de der perioder hvor alt han rører ved bliver usikkert. Skader gør det selvfølgelig ikke lettere for ham at finde den stabilitet. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam, DeLaRed

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #147 af 9eren
Jeg synes Camavinga faktisk spillede en glimrende kamp. Vores største hemsko i dag handlede jo om at brænde chancer. Det var også sådan mod Espanyol og Atleti

1 år 4 måneder siden #148 af Fondo_Sur
Vil generelt sige. Hvorfor spiller vi bare ikke fast med Valverde på HB og Camavinga på VB? Det lukker “hullerne” i holdet, men det er det politisk ukorrekte valg.

Ceballos, Modric, Bellingham og til dels Brahim kan sagtens tage sig af midtbanen.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, El Siete

1 år 4 måneder siden #149 af Dragam
Synes vores spil i store dele var jammerligt, men vi får de 3 point, og så er carlos røv reddet i endnu en uge.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #150 af 9eren

Dragam post=183102 skrev: Synes vores spil i store dele var jammerligt, men vi får de 3 point, og så er carlos røv reddet i endnu en uge.

​hvordan kan du sige det når vi når frem til så
mange chancer og har spillet en stor del
af kampen? Chancerne skulle omsættes til mål bedre ja men vi var jo klart bedst

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #151 af 9eren
El chiringuito har analyseret Citys mål og mener der er offside

1 år 4 måneder siden #152 af Real HWL

Dragam post=183102 skrev: Synes vores spil i store dele var jammerligt, men vi får de 3 point, og så er carlos røv reddet i endnu en uge.

Jeg syntes du er meget hård. Så dårlige var vi ikke. Modsat mange andre kampe, skaber vi store chancer i løbet af hele kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh

1 år 4 måneder siden #153 af longwind

Lars1991 post=183099 skrev: ​Camavinga: Jeg synes han var helt eminent på 6'eren før hans skade. Hans svaghed er rent mentalt, hvor han godt kan blive lidt rystet og så bliver alt han gør usikkert. Vi så det i dag, hvor han i små perioder i kampen falder helt igennem, men han får da arbejdet sig tilbage i kampen.

Jeg har stadig stor tiltro til ham, men han skal finde noget mere stabilitet så han ikke har de der perioder hvor alt han rører ved bliver usikkert. Skader gør det selvfølgelig ikke lettere for ham at finde den stabilitet. 

​Hans etbenethed synes jeg er bekymrende. Han har simpelthen ikke et højreben, og det gør ham bare markant mindre presresistent. Det var en af Kroos' største styrker. Jeg er aldrig helt rolig når Camvinga er under pres, men han er glat som en ål. Han er lidt som Isco på den måde.

1 år 4 måneder siden #154 af Fondo_Sur
Brahim fik 10 minutter og var med til at vende kampen. Nu må Carlo straffe ham med ingen spilletid i næste kamp.

1 år 4 måneder siden #155 af Lars1991

longwind post=183106 skrev:

Lars1991 post=183099 skrev: ​Camavinga: Jeg synes han var helt eminent på 6'eren før hans skade. Hans svaghed er rent mentalt, hvor han godt kan blive lidt rystet og så bliver alt han gør usikkert. Vi så det i dag, hvor han i små perioder i kampen falder helt igennem, men han får da arbejdet sig tilbage i kampen.

​Hans etbenethed synes jeg er bekymrende. Han har simpelthen ikke et højreben, og det gør ham bare markant mindre presresistent. Det var en af Kroos' største styrker. Jeg er aldrig helt rolig når Camvinga er under pres, men han er glat som en ål. Han er lidt som Isco på den måde.

Helt enig, det ser næsten altid ud som om det er lige-ved-og-næsten og jeg er aldrig rolig haha. Men han får altid løst det på en eller anden måde, med hans lange stænger og skarpe træk. Hurtig på de første meter og har en fin styrke også. Som du siger, glat som en ål. Hans spillestil er virkelig en fryd for øjet når han spiller godt. En af mine favoritspillere i Real Madrid faktisk, men han skal finde en måde at være mere rolig på i hans dårlige perioder.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

1 år 4 måneder siden #156 af Madrid777
Værd at bemærke er også, at dette er den første ‘store kampe’ mod et tophold, som vi har vundet den her sæson. Vi skulle helt hen i februar. Vi ligger godt til i ligaen, pokal-cuppen og har givet os selv er fint udgangspunkt til næste kamp. Jeg håber sejren i dag kan blive et form for vendepunkt for holdet. Nødvendigvis ikke spillemæssigt, men mere resultatmæssigt og på det mentale.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum