Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL, play off, første kamp

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #169 af 9eren

NickyMad post=183122 skrev: Jeg tror ikke nogen her vil påstå de kender/følger Castilla mere end dig. Men jeg har næsten ikke set nogen her sige vores ungdomsspillere ikke er gode nok.

En gang for alle. Brokken har gået på hvis Ancelotti alligevel ikke stoler på dem, og konstant skal søge efter halve løsninger til forsvaret, hvorfor har man så ikke forstærket sig. Jeg har ikke set et eneste indlæg ala ‘jeg ville hellere klubben havde købt en i stedet for Jacobo/Joan’.
Som en anden også siger, det er held i uheld vi har fundet Asencio, jeg er ikke sikker vi nogensinde havde set ham uden skaderne.

Det handler ikke om fans ikke har tillid til akademiet, men at Ancelotti tilsyneladende ikke har tillid til akademiet lige indtil det er plan F.

​nej det handler ikke om jeg ser en halv time mere end dig, men jeg oplever heller ikke nogen der fortæller eller gør opmærksom på at de ser ungdomsholdende og Castilla. Jeg ser i øvrigt Juvenil A nu mod Dortmund. Derfor synes jeg at kritikken ikke er konstruktiv selvom jeg godt ved at Carlo ikke gør rovdrift på vores ungdom. Vi skal ikke ud og købe alverdens ligegyldige spillere som ikke har en længere fremtid i klubben. 

edit: jeg har ikke en fornemmelse af at størstedelen af brugerne herinde kender til vores akademi spillere
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #170 af NickyMad
Jeg tror vi taler lidt forbi hinanden. Noget henad vejen er jeg helt enig med dig.
Men du har en opfattelse af folk vil have vi køber uden at have en anelse om hvad vi har i vores akademi. Jeg har en opfattelse af folk tværtimod ønsker vi giver akademiet chancen, om de så ikke er fantastiske.

Mange er nok bare trætte af Ancelotti er så stædig omkring hvem han bruger og hvem der får chancen (eller mangel på det), hvorfor han tværtimod kører rovdrift på sine første 12 spillere. Vi behøver ikke købe nogen, men vi vil hellere se Jacobo spille en middelmådig kamp end at Rudiger skal spille sin 17. kamp i træk på trods af vi vinder 5-0.

Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved NickyMad.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #171 af 9eren
“ Mange er nok bare trætte af Ancelotti er så stædig omkring hvem han bruger og hvem der får chancen (eller mangel på det)”

Og det er her jeg også synes der er en mangelfuld forståelse for vores talenter. Jesus Fortea er førsteholds potentiale men ikke nu. En del brugere forstår sig på, at han bare skal moses ind fordi Lucas er skadet eller spillede dårligt. Det er alt for tidligt. Derfor finder jeg det som en fine løsninger at Valverde kan spille som HB og Hawken i forsvaret. Han har jo ligget på kanten som en slags wingback før i tiden og Tchouameni har en del fylde bagved. Valverde ligger en fremragende aflevering til Bellingham i går, ligeså vel som han gjorde mod Liverpool i CL finalen til Vini Jr.

Så det handler ikke om Carlos stædighed efter min mening. Jeg synes han har et fint overblik over, hvad hans spillere kan tilbyde. Han tester jo sindsygt mange af dem til træning. Der er mange der har første holds potentiale og det skal nok komme.

Det eneste kritik område jeg har af Carlo lige nu er, vi spiller for langsomt i nogle perioder, vi er lidt uskarpe og så at han ikke bruger sin bænk bedre. Men så længe vi vinder titler, så er jeg sgu helt tilfreds.

​ift til centerforsvaret har Carlo ikke været bleg for at bruge en del, på trods af skader. Men Jacobo og Joan har været skadet. Begge har været med i optakten. Det er ikke hans skyld de bliver alvorligt skadet
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved 9eren.

1 år 4 måneder siden #172 af Dybbøl
​Hvis vi går videre i næste uge mod City. Ved vi så hvem vi kan møde eller skal der trækkes lod?

1 år 4 måneder siden #173 af asp3200

Dybbøl post=183137 skrev: ​Hvis vi går videre i næste uge mod City. Ved vi så hvem vi kan møde eller skal der trækkes lod?

​Der skal trækkes lod.

1 år 4 måneder siden #174 af JesperA

Dybbøl post=183137 skrev: ​Hvis vi går videre i næste uge mod City. Ved vi så hvem vi kan møde eller skal der trækkes lod?

​Der trækkes lod, men ligger fast at det bliver enten Atletico eller Leverkusen

1 år 4 måneder siden #175 af Modric91
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Modric91.

1 år 4 måneder siden #176 af Modric91

El Siete post=183125 skrev:

Modric91 post=183113 skrev: Giv et ordentligt nr til Asencio. Den position tager han fra militao.

​Og en ordentlig løn.
Bliver rigtig træt hvis han ryger på bænken så snart Rudiger er tilbage, han er klart bedst af ham og Tchouameni.

det store spørgsmål blir mere hvad der sker når både alaba og rudiger er tilbage

1 år 4 måneder siden #177 af El Siete

Modric91 post=183142 skrev:

El Siete post=183125 skrev:

Modric91 post=183113 skrev: Giv et ordentligt nr til Asencio. Den position tager han fra militao.

​Og en ordentlig løn.
Bliver rigtig træt hvis han ryger på bænken så snart Rudiger er tilbage, han er klart bedst af ham og Tchouameni.

det store spørgsmål blir mere hvad der sker når både alaba og rudiger er tilbage

​De kommer foran i køen da Ancelotti vægter anciennitet højt, og derfor tror jeg faktisk også Tchouameni fortsat er foran ham når det gælder spilletid. Mener dog Asencio har bevist sit værd allerede og jeg ser helst ham og Rudiger som det primære makkerpar, men tror det ikke. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 4 måneder siden #178 af NickyMad
Den svage led resten af sæsonen må være Lucas, hvis vi slå de svære hold ud. Hvis Valverde rykkes ud på backen, skal Tchouameni vel skubbes op, ellers må Asencio næsten være foran Lucas på backen også. Han burde ikke ryge ud på bænken igen, men man ved aldrig med Ancelotti.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 4 måneder siden #179 af Mathiaska

​Han er registreret hos Castilla og har derfor et nummer større end 25. 
Dette betyder også, at han kun kan spille XX antal kampe i La Liga, før han bliver låst. Medmindre reglerne er ændret - nogen med indsigt? 

Mon ikke han står til at blive registreret til den nye sæson, med sin nye kontrakt. Så længe han kan holde sig ude af spjældet, naturligvis. 

1 år 4 måneder siden #180 af Matamoro
Real Madrids bedste forsvarskæde er Valverde, Asencio, Rudiger, Camavinga.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, El Siete

Leveret af Kunena Forum