Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp

1 år 4 måneder siden #157 af Lars1991
​Nå for også at være lidt positiv: Valverde er verdens fedeste spiller. Camavinga med et super indhop. Bellingham spillede sig mere ind i kampen, vigtig type at have. Jeg elsker også at se Brahim og Asencio spille. Fran er ikke specielt god, men bare en meget federe type end Mendy. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, schreiber77, Fondo_Sur, Mas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #158 af madrid2000
​Vini spillede dårligt, men ellers synes jeg vi har lille smule overtag i anden halveg og overtid. 

Atletico kommer til at køre i Alvarez straffe i årvis.

1 år 4 måneder siden #159 af Siempre fiel
Ancelottis klogeste move hele sæsonen var at tage Vini ud før straffekonkurrencen - men det er selvfølgelig også bare en understregning af at han aldrig ville turde sige til Vini at han ik sku sparke 😂😂🤡
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 4 måneder siden #160 af Real HWL
Jeg syntes alligevel det er imponerende at vi kan spille i 120 minutter uden at skabe en reel målchance. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Iscold, El Siete

1 år 4 måneder siden #161 af Madrid777
Jeg ved ikke med jer andre. Men hver evig eneste periode fra marts til slut maj, der rammer livet bare på en anden måde med de her Real Madrid hold der virkelig gerne vil gøre livet lidt for nervepirrende for os fans. Jeg holder fandme snart ikke til det mere. Tror jeg får tjekket blodtrykket snart for det kan simpelthen ikke være sundt i længden det her show. Og jeg har altså planer om at støtte Real Madrid resten af livet. En dag på plejehjemmet bliver en CL-knock out kamp med stor sandsynlighed min død når kroppen simpelthen ikke holder til det. Man var jo HELE følelsesregisteret igennem i de små 10 minutter den straffesparkskonkurrence varede for så derefter ikke at måtte råbe sine følelser ud i et ramaskrig i huset af frygt for at resten af familien vågner. Tak for forestillingen Real Madrid. I var pisseringe, men I kæmper til det sidste og holder hovedet koldt i de mest betændte situationer. Hala Madriiiiiiid!
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Madrid777.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete, JesperThomsen

1 år 4 måneder siden #162 af ElMadrid
Kæft de er sure i 3+ studiet. Hele dækning handler nu om det annullerede straffespark.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

1 år 4 måneder siden #163 af Realex
​Det er helt vildt. Elkjær med briller, som nærmer sig de 100, er i chok! Hadet til Madrid raser i ham og det er en fornøjelse. 

Glem heller ikke, at Liverpool jo røg ud i går, og der derfor generelt er rigtig dårlig stemning ude på Viaplay-redaktionen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Fondo_Sur, JesperThomsen, Dragam

1 år 4 måneder siden #164 af madrid2000
Ser ikke på dansk tv alene pga. deres studie.

Men selfølelig hader folk os. Vi vinder næsten hvert år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, schreiber77, Fondo_Sur, El Siete, JesperThomsen

1 år 4 måneder siden #165 af Realex

Realex post=184007 skrev: ​Det her er ikke engang en joke. Jeg havde været mere tryg ved Lucas som sparker.

​Det her har jeg i øvrigt aldrig udtalt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

1 år 4 måneder siden #166 af Fondo_Sur

Realex post=184089 skrev: ​Det er helt vildt. Elkjær med briller, som nærmer sig de 100, er i chok! Hadet til Madrid raser i ham og det er en fornøjelse. 

Glem heller ikke, at Liverpool jo røg ud i går, og der derfor generelt er rigtig dårlig stemning ude på Viaplay-redaktionen. 

​De er simpelthen så triste i det studie og kommentatorbox. Der er altid et eller andet negativt om Real Madrid, de gerne vil fremhæve. Jeg ved ikke om det har noget med janteloven at gøre, men det lyder ofte som om Real Madrid er verdens dårligste hold i det studie, hvis man ikke kender til fodbold. Kunne man ikke bare rose Real Madrid for at levere igen igen og igen, selvom det ikke kører for dem.

Niels Christian Frederiksen nåede også at sige i aftes, at Bayern blev frataget et mål i sidste års opgør… efter at De Ligt besluttede sig for at sparke på mål to sekunder efter slutfløjtet, mens Lunin ikke reagerede. 

Det er en samling af bitre ex-spillere, der er hyret for at please deres primære Viaplay segment: Premier League fansene. 

1 år 4 måneder siden #167 af Siempre Madrid

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

1 år 4 måneder siden #168 af elle44
Det er jo latterligt med det straffespark hvis man skal være helt ærlig. VAR er en skændsel for fodbolden når det skal bruges på den slags flueknepperi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Leveret af Kunena Forum