Optakt: Barcelona – Real Madrid, Copa del Rey, finale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Bismo post=185324 skrev:
Måske er man bare kritisk overfor holdets form, attitude mv? Intet unormalt i at der en negativ stemning når holdet har spillet skidt igennem det meste af sæsonen.Matamoro post=185319 skrev: Det her er sgu ikke en fanside. Det er bare en side for hadfulde typer. Enten hader man Vini eller Carlo, eller Mbappe eller Ceballos. Måske hader man bare dem alle.
Stadig vildt at sidde og svine Ceballos og Vini til på den måde det sker herinde. Vi har mistet alt offensiv kvalitet efter Vini er gået ud med skade... ja, det kører ikke for ham med de afgørende beslutninger i øjeblikket, han er helt klart nede i et langt formdyk. Men hans betydning for det her hold burde der ikke være tvivl om.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Jeg synes det har været sørgeligt i optakten og ikke os værdigt. Men det har skabt en fair præstation indtil nu.
Pedri og Gavi er lidt ligesom Iniesta og Xavi. Den ene likeable og den anden ulidelig. Som Barca-fan tror jeg dog man også elsker Gavi.
Vi gør det meget bedre i anden halvleg. Fight og vilje! De kan godt indimellem!
Vini ligner en Brasilianer, der har toppet langt før de 30 år. Trist. Men håber han kommer stærkt tilbage selvom jeg tror hans skade har taget toppen af hans fart og dermed hans vigtigste force.
Kom så i ekstratiden!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Siger ham som udelukkende er kommet ind for at hate på Güler non-stop det sidste års tid :DMatamoro post=185319 skrev: Det her er sgu ikke en fanside. Det er bare en side for hadefulde typer. Enten hader man Vini eller Carlo, eller Mbappe eller Ceballos. Måske hader man bare dem alle. Vi kæmper for livet på banen og folk sidder bare og lufter deres had.
DC19
Mente hvem du ville bruge som front duo - for vini og mbappe fungerer ikke sammen. Så der ville skulle købes ind uanset hvad.DeLaRed post=185290 skrev:
Hvis vi bare ligger på vores nuværende trup, så spiller vi betydeligt bedre med 4 mand på midtbanen mod de store modstandere end vi gør når vi spiller med 3 i front, så det handler ikke engang om st skifte Rodrygo ud med nogen, det handler om at flere sf vores spillere ikke fungere i en 433!Dragam post=185281 skrev:
Ok - hvem ?DeLaRed post=185277 skrev:
Bare drop 433 opstillingen istedet, få en extra mand på midtbanen og spil med 2 i front!Dragam post=185272 skrev:
Nej, der er meget få gode hw pt - så spring bænken for den bedste, saka... brug pengene fra vini salget til saudi til sommer.Jona post=185253 skrev:
Og erstatte ham med hvem? Tænker hverken Salah, saka, yamal eller dembele er realistiske. Jeg er satme heller ikke imponeret over Rodrygo for tiden men det er jo ikke fordi det vrimler med HW som har det niveau man burde ha når man spiller i Real MadridRamos4 post=185249 skrev:
Vi er nok nødt til at træffe en beslutning omkring enten at spille ham på hans rigtige position eller sælge ham. Det her højrekantseksperiment har vist sig ikke at virke.El Siete post=185247 skrev: Hvor er Rodrygo? Han laver absolut ingenting på den bane. Hans bundniveau har godt nok været lavt denne sæson.
Vinícius post=185333 skrev: Dommeren gør det godt. Vi har dog været lidt heldige i nogle 50/50.
Pedri og Gavi er lidt ligesom Iniesta og Xavi. Den ene likeable og den anden ulidelig. Som Barca-fan tror jeg dog man også elsker Gavi.
Vi gør det meget bedre i anden halvleg. Fight og vilje! De kan godt indimellem!
Vini ligner en Brasilianer, der har toppet langt før de 30 år. Trist. Men håber han kommer stærkt tilbage selvom jeg tror hans skade har taget toppen af hans fart og dermed hans vigtigste force.
Kom så i ekstratiden!
Ift vini - det ligner det bestemt. Han kommer slet ikke forbi sine modstandere som tidligere, så nu er der bare en masse dårlige beslutninger hele tiden.
tilgengæld er vi kommet 100% ind i kampen efter Ceballos blev skiftet ud, banens dårligste idag!Lars1991 post=185330 skrev:
Bismo post=185324 skrev:
Måske er man bare kritisk overfor holdets form, attitude mv? Intet unormalt i at der en negativ stemning når holdet har spillet skidt igennem det meste af sæsonen.Matamoro post=185319 skrev: Det her er sgu ikke en fanside. Det er bare en side for hadfulde typer. Enten hader man Vini eller Carlo, eller Mbappe eller Ceballos. Måske hader man bare dem alle.
Stadig vildt at sidde og svine Ceballos og Vini til på den måde det sker herinde. Vi har mistet alt offensiv kvalitet efter Vini er gået ud med skade... ja, det kører ikke for ham med de afgørende beslutninger i øjeblikket, han er helt klart nede i et langt formdyk. Men hans betydning for det her hold burde der ikke være tvivl om.
Donde está la biblioteca?