Optakt: Barcelona – Real Madrid, Copa del Rey, finale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fran Garcia med en stor kamp. Det må ellers ikke være meget tillid han mærker fra Ancelotti når en skadet Mendy bliver valgt over ham. Men han gjorde det virkelig flot, kudos til ham! Også gode indhop af Modric og Güler, men så stopper de gode indhop vist også deres. Måske den værste kamp jeg har set med Brahim i en Real trøje. Endrick gjorde heller ikke meget rigtigt, men fatter heller ikke at man spiller med Brahim på toppen og Endrick på kanten...
Overhovedet ikke frispark til Eric Garcia til sidst, men hold nu op en reaktion fra Rudiger. Der var Pepe potentiale der ligner det, godt der var nogen der kunne holde ham tilbage.
Han bliver ikke hurtigere end han er - medmindre du mener hurtigere til at træffe beslutninger.Cristiano7 post=185373 skrev: Arda Guler skal spilles mere ind på holdet næste sæson. Han kan blive vores nye Modric.
Hans hjørne og indlæg er giftige. Håber bare han bliver lidt mere hurtigere også.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Cristiano7 post=185368 skrev: Modric har gjort det fint, men han bliver ikke hurtigere næste sæson.
Hans aflevering kostede et mål.
Han skal videre. Det ville være åndssvagt at give ham et års kontrakt for at han kan træne og spille lidt hist og pist lige før VM 2026..
Hvordan var sæsonen gået uden Modric? Jeg tror næppe, der kommer en erstatning, hvis han ikke bliver forlænget. Modric har stadig meget at bidrage med, men det øvrige materiale på midtbanen er nødt til at være så godt, at Modric ikke kommer på tale i en kamp som i dag. Desværre er Modric med længder vores mest fodboldintelligente spiller på midtbanen og derfor bliver han spillet i en kamp som idag. Camavinga havde lavet mindst lige så mange fejl, hvis ikke flere.
Sæsonen skal bare overståes, og indtil da skal vi forsøge at vinde ligaen nu. Alt andet lige er det opløftende, at vi langt om længe kan spille op med Barca. Heldigvis er der ikke en landholds slutrunde til sommer.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
DC19
Der er Klub VM?Vinícius post=185379 skrev:
Cristiano7 post=185368 skrev: Modric har gjort det fint, men han bliver ikke hurtigere næste sæson.
Hans aflevering kostede et mål.
Han skal videre. Det ville være åndssvagt at give ham et års kontrakt for at han kan træne og spille lidt hist og pist lige før VM 2026..
Hvordan var sæsonen gået uden Modric? Jeg tror næppe, der kommer en erstatning, hvis han ikke bliver forlænget. Modric har stadig meget at bidrage med, men det øvrige materiale på midtbanen er nødt til at være så godt, at Modric ikke kommer på tale i en kamp som i dag. Desværre er Modric med længder vores mest fodboldintelligente spiller på midtbanen og derfor bliver han spillet i en kamp som idag. Camavinga havde lavet mindst lige så mange fejl, hvis ikke flere.
Sæsonen skal bare overståes, og indtil da skal vi forsøge at vinde ligaen nu. Alt andet lige er det opløftende, at vi langt om længe kan spille op med Barca. Heldigvis er der ikke en landholds slutrunde til sommer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det kommer nok an på om skadesfrekvensen falder næste sæson, eller forsætter. Forsætter det, eller bliver værre, så går der nok maks 2 sæsoner før vi bør hente en ny keeper.-#7- post=185380 skrev: Hvornår begynder man egentlig at have en diskussion om Courtois? 33 år lige om lidt, og oftere og oftere skadet. Niveauet er jo stadigvæk til at spille for Real Madrid synes jeg, men målmandsposten er bare så speciel en position.
-#7- post=185380 skrev: Hvornår begynder man egentlig at have en diskussion om Courtois? 33 år lige om lidt, og oftere og oftere skadet. Niveauet er jo stadigvæk til at spille for Real Madrid synes jeg, men målmandsposten er bare så speciel en position.
Ja, peak Courtois havde reddet Koundes skud, just saying. Han har ikke præsteret ligeså voldsomt som andre sæsoner, men han har stadig haft sine kampe hvor han har reddet os. Vi kan i hvert fald ikke give ham skylden for noget i denne sæson, men der er da lidt bekymrende tendenser. Pil ned af form mæssigt, mange skader, 33 år.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ham er jeg ikke så bekymret for de kommende par sæsoner. Jeg er mere spændt på at se hvad ledelsen stiller op henover sommeren. Bliver der kigget ind ad og kigget på alle de ændringer holder skriger efter, eller bliver RMTV opgraderet og forstærket med flere penge og ansatte. Det skal tiden vise.-#7- post=185380 skrev: Hvornår begynder man egentlig at have en diskussion om Courtois? 33 år lige om lidt, og oftere og oftere skadet. Niveauet er jo stadigvæk til at spille for Real Madrid synes jeg, men målmandsposten er bare så speciel en position.
Jeg savner Pepe :(
Arg, han laver en fejl, ja, men hvor har han reddet os mange gange i denne sæson.-#7- post=185380 skrev: Hvornår begynder man egentlig at have en diskussion om Courtois? 33 år lige om lidt, og oftere og oftere skadet. Niveauet er jo stadigvæk til at spille for Real Madrid synes jeg, men målmandsposten er bare så speciel en position.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.