Optakt: Barcelona – Real Madrid, Copa del Rey, finale

1 år 3 måneder siden #193 af Bismo
Nå. Godt kæmpet til sidst, i det mindste blev det ikke til en ydmygelse som frygtet. At tvinge dem ud i 120 minutters intens kamp inden CL semifinale er også en sejr i sig selv :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #194 af Lars1991
Ærgerligt at marginalerne ikke var med os. Ellers en helt fint kamp, hvis man lige glemmer første halvleg ;)

Fran Garcia med en stor kamp. Det må ellers ikke være meget tillid han mærker fra Ancelotti når en skadet Mendy bliver valgt over ham. Men han gjorde det virkelig flot, kudos til ham! Også gode indhop af Modric og Güler, men så stopper de gode indhop vist også deres. Måske den værste kamp jeg har set med Brahim i en Real trøje. Endrick gjorde heller ikke meget rigtigt, men fatter heller ikke at man spiller med Brahim på toppen og Endrick på kanten...

Overhovedet ikke frispark til Eric Garcia til sidst, men hold nu op en reaktion fra Rudiger. Der var Pepe potentiale der ligner det, godt der var nogen der kunne holde ham tilbage. 
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, El Siete, Dragam

1 år 3 måneder siden #195 af Dragam

Cristiano7 post=185373 skrev: Arda Guler skal spilles mere ind på holdet næste sæson. Han kan blive vores nye Modric.

Hans hjørne og indlæg er giftige. Håber bare han bliver lidt mere hurtigere også. 

​Han bliver ikke hurtigere end han er - medmindre du mener hurtigere til at træffe beslutninger.

1 år 3 måneder siden #196 af madrid2000
​Mega besynderligt at ham der forsvarspiller er en del af truppen men aldrig får chancen. Ancelotti er godt nok underlig.

1 år 3 måneder siden #197 af Vinícius

Cristiano7 post=185368 skrev: Modric har gjort det fint, men han bliver ikke hurtigere næste sæson.

Hans aflevering kostede et mål.

Han skal videre. Det ville være åndssvagt at give ham et års kontrakt for at han kan træne og spille lidt hist og pist lige før VM 2026..

Hvordan var sæsonen gået uden Modric? Jeg tror næppe, der kommer en erstatning, hvis han ikke bliver forlænget. Modric har stadig meget at bidrage med, men det øvrige materiale på midtbanen er nødt til at være så godt, at Modric ikke kommer på tale i en kamp som i dag. Desværre er Modric med længder vores mest fodboldintelligente spiller på midtbanen og derfor bliver han spillet i en kamp som idag. Camavinga havde lavet mindst lige så mange fejl, hvis ikke flere.

Sæsonen skal bare overståes, og indtil da skal vi forsøge at vinde ligaen nu. Alt andet lige er det opløftende, at vi langt om længe kan spille op med Barca. Heldigvis er der ikke en landholds slutrunde til sommer.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

1 år 3 måneder siden #198 af -#7-
​Hvornår begynder man egentlig at have en diskussion om Courtois? 33 år lige om lidt, og oftere og oftere skadet. Niveauet er jo stadigvæk til at spille for Real Madrid synes jeg, men målmandsposten er bare så speciel en position. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

1 år 3 måneder siden #199 af Ramos4

Vinícius post=185379 skrev:

Cristiano7 post=185368 skrev: Modric har gjort det fint, men han bliver ikke hurtigere næste sæson.

Hans aflevering kostede et mål.

Han skal videre. Det ville være åndssvagt at give ham et års kontrakt for at han kan træne og spille lidt hist og pist lige før VM 2026..

Hvordan var sæsonen gået uden Modric? Jeg tror næppe, der kommer en erstatning, hvis han ikke bliver forlænget. Modric har stadig meget at bidrage med, men det øvrige materiale på midtbanen er nødt til at være så godt, at Modric ikke kommer på tale i en kamp som i dag. Desværre er Modric med længder vores mest fodboldintelligente spiller på midtbanen og derfor bliver han spillet i en kamp som idag. Camavinga havde lavet mindst lige så mange fejl, hvis ikke flere.

Sæsonen skal bare overståes, og indtil da skal vi forsøge at vinde ligaen nu. Alt andet lige er det opløftende, at vi langt om længe kan spille op med Barca. Heldigvis er der ikke en landholds slutrunde til sommer.

​Der er Klub VM?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 år 3 måneder siden #200 af El Siete
​Fortjent at Barcelona vinder, men synes ikke de var meget bedre, som frygtet. En ret lige kamp og noget af det bedre spil vi har set i løbet af sæsonen - ikke at det siger så meget - men man falder med mere værdighed end mod Arsenal. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 3 måneder siden #201 af Dragam

-#7- post=185380 skrev: ​Hvornår begynder man egentlig at have en diskussion om Courtois? 33 år lige om lidt, og oftere og oftere skadet. Niveauet er jo stadigvæk til at spille for Real Madrid synes jeg, men målmandsposten er bare så speciel en position. 

​Det kommer nok an på om skadesfrekvensen falder næste sæson, eller forsætter. Forsætter det, eller bliver værre, så går der nok maks 2 sæsoner før vi bør hente en ny keeper.

1 år 3 måneder siden #202 af Lars1991

-#7- post=185380 skrev: ​Hvornår begynder man egentlig at have en diskussion om Courtois? 33 år lige om lidt, og oftere og oftere skadet. Niveauet er jo stadigvæk til at spille for Real Madrid synes jeg, men målmandsposten er bare så speciel en position. 

Ja, peak Courtois havde reddet Koundes skud, just saying. Han har ikke præsteret ligeså voldsomt som andre sæsoner, men han har stadig haft sine kampe hvor han har reddet os. Vi kan i hvert fald ikke give ham skylden for noget i denne sæson, men der er da lidt bekymrende tendenser. Pil ned af form mæssigt, mange skader, 33 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Dragam

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 3 måneder siden #203 af Madridista02

​Ham er jeg ikke så bekymret for de kommende par sæsoner. Jeg er mere spændt på at se hvad ledelsen stiller op henover sommeren. Bliver der kigget ind ad og kigget på alle de ændringer holder skriger efter, eller bliver RMTV opgraderet og forstærket med flere penge og ansatte. Det skal tiden vise.

Jeg savner Pepe :(

1 år 3 måneder siden #204 af El Siete

​Arg, han laver en fejl, ja, men hvor har han reddet os mange gange i denne sæson. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Kimbo, Madridista02

Leveret af Kunena Forum